افزایش مواد سمی در محصولات دندان درآوردن نوزادان

دکتر سوشا

عضو جدید
گزارش وجود مواد سمی در محصول دندان درآوردن نوزادان

اخبار سلامت : سازمان غذا و داروی آمریکا ، بعد از تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی داروهای هومیوپاتی دندان درآوردن نوزادان ، متوجه وجود مواد سمی بیش از حد مجاز در این محصولات دندان شدند. بر اساس یافته‌های سازمان غذا و داروی آمریکا ، گاهی اوقات مواد سمی این محصولات دندان درآوردن نوزادان ، به مراتب بیش از مقدار نوشته شده بر روی برچسب است.

هشدار سازمان غذا و داروی آمریکا به مصرف کنندگان محصولات دندان درآوردن نوزادان

سازمان غذا و داروی آمریکا به مصرف کنندگان این محصولات دندان درآوردن نوزاد هشدار داد که این محصولات حاوی مواد سمی به نام بلادونا هستند و نباید نوزاد خود را با مصرف این محصولات دندان درآوردن به خطر بیندازید. این سازمان ، اصرار دارد که مردم از این محصولات استفاده نکنند.
در این زمان، شرکت محصولات هومیوپاتی دندان درآوردن هایلند ، موافقت کرده است که محصولات حاوی بلادونا را از فروشگاه‌ها جمع آوری کند. سازمان غذا و دارو نیز به تمام مصرف کنندگان محصولات هایلند توصیه کرده است که محصولات دندان این شرکت را دور بیندازند و از آن‌ها مصرف نکنند.

آیا بدن نوزادان ، به این مواد سمی پاسخ نامناسبی دارد؟

پاسخ بدن نوزادان زیر دو سال، به ماده سمی بلادونا غیر قابل پیش بینی است و آن‌ها را در معرض خطر غیر ضروری قرار می‌دهد ، زیرا نوزادان نیازی به استفاده از این محصولات دندانی ندارند و بهتر است والدین مشاوره حرفه‌ای با پزشک و انجام مراقبت‌های پزشکی و بهداشت را جایگزین این داروهای هومیوپاتی دندان درآوردن کنند.
اگر فرزند شما پس از استفاده از محصولات دندان درآوردن هومیوپاتی دچار تشنج، اشکال در تنفس، بی حالی، خواب آلودگی مفرط، ضعف عضلانی، گرگرفتگی پوست، یبوست و اشکال در ادرار کردن شد ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

آیا سازمان غذا و دارو این محصولات دندان درآوردن نوزادان را تأیید کرده است؟

ایمنی یا اثربخشی محصولات دندان درآوردن هومیوپاتی توسط FDA تأیید نشده است. در حال حاضر ، سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد که نفع سلامتی این محصولات برای تسکین علائم دندان درآوردن در کودکان اثبات نشده است و این محصولات حاوی مواد سمی هستند که سلامت کودک را به خطر می‌اندازند.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا
 
بالا