افزايش دو برابري ظرفيت مقطع دكتري حسابداري

M o R i S

مدیر تالار حسابداری
مدیر تالار
کاربر ممتاز
شواهد گوياي آن است كه ظرفيت پذيرش مقطع دكتري حسابداري سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ بيش از دو برابر شده است. اين موضوع مرا به ياد سالهايي مي اندازد كه ظرفيت مقطع كارشناسي ارشد با همين سرعت رشد ميكرد........

دوستان ارجمندي كه تمايل به ادامه تحصيل داريد بشتابيد بشتابيد پيش از اينكه مقطع دكتري مانند مقطع ارشد امروز شود. به اميد روزي كه رشد كمي و كيفي سيستم آموزشي متناسب با نياز علمي كشور تعريف شود نه .......!
 

M o R i S

مدیر تالار حسابداری
مدیر تالار
کاربر ممتاز
نتایج اولیه کنکور دکتری ۹۲

نتایج اولیه کنکور دکتری ۹۲

نتایج اولیه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش در هر کدرشته امتحانی و براساس نمره کل حاصل از ۸۰ نمره آزمون و ۲۰ % معدل (شامل معدل های تراز شده مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای و با توجه به کد رشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت کرده، ساعت ۱۴:۳۰ دوشنبه ۲۶ فروردین ماه اعلام خواهد شد.

افراد مجاز به انتخاب رشته با توجه به نمره اکتسابی، کد محل انتخابی و ظرفیت رشته محل‌ها و در مقایسه با سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، برای مصاحبه به کدرشته محل‌ها معرفی خواهند شد. بدیهی است فردی که مجاز به انتخاب رشته می‌شود، در صورت عدم احراز شرایط لازم در مقایسه با سایر انتخاب رشته کنندگان برای مصاحبه معرفی نخواهد شد.
 
بالا