اعلام استقلال جزيره يک نفره

sepide_86

عضو جدید
کاربر ممتاز
صاحب يک جزيره کوچک در نزديکي اسکاتلند از انگلستان اعلام استقلال کرد و با جمعيتي بالغ بر يک نفر اعلام کرد که قلمرو خود را دارد. استوارت هيل مالک جزيره 5/2 جريبي فورويک در درياي شمال گفت که پس از اين حاکميت دولت انگلستان و اتحاديه اروپا را به رسميت نخواهد شناخت و براي اثبات اين ادعا به يک قباله ازدواج مربوط به قرون گذشته استناد مي کند؛«فورويک از اين پس مقيد به قوانين بريتانيا نيست.»

هيل 65 ساله در سال 2001 اقدام به سفر به دور تا دور انگلستان کرد، اما قايقش دچار نقص شد و او در فورويک مستقر شد. او که تنها ساکن اين جزيره است قصد دارد براي خود واحد پول مجزا و تمبر تعيين کند و در قلمرو خود پرچمي مخصوص برافرازد. هيل ضمن اعلام اين موضوع در سايت خود افزود که هيچ نوع ماليات و وروديه يي براي کشورش تعيين نخواهد کرد. ادعاي آقاي هيل به قراري در قرن 15 ميلادي بين کريستين پادشاه نروژ و جيمز سوم پادشاه اسکاتلند بازمي گردد. در اين قرار مجموعه جزاير شتلند به عنوان جهيزيه عروسي به پادشاه اسکاتلند هديه شده بود. براساس مطالعات هيل در زمينه تاريخ، در 1669 چارلز دوم نيز باقي ماندن اين جزيره در مالکيت انگلستان را تاييد کرده است.

او معتقد است حالا وقت اين است که فورويک مستقل شود. او در نامه يي به ملکه تصميم خود را اعلام کرده و همچنين در سايتش نوشته است؛«من از همه افراد جهان که مايلند از شر دروغ، ظلم و بدي دولت ها خلاص شوند دعوت مي کنم که شهروند فورويک شوند.»
 

Joe_Bel

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
الان چند نفره شده .... کسی خبر داره
 
بالا