اعجاز منفی در ورزشکاران

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظر شما چند تا متخصص تغذیه در تشکیلات ورزشیمان داریم که ورزشکاران در مورد تغزیه و این نوع موارد بتونن باهاشون مشورت کنند ؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چند درصد از باشگاههای ما دارای سیستم آماری کارت سلامت برای تامین و کنترل سلامتی بازیکنانشان هستند؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این عجیب نیست که کلاهبرداری شرکت دانش بنیان بلیط فروش از یکسال پیش محرز شده و هیچ مقامی کاری براش نکرده و اون کلاهبردار ها هنوز هم دارن بلیط فروشی میکنند؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظر شما میزان دخالت دولت در ورزش تا چه حد هست ؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نسبت مدرن بودن ورزشگاههای ژاپن یا چین در مقابل ورزشگاههای ما چن به چند میشه ؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چند درصد از مسئولان و دست اندر کاران ورزشی در کشور ما دوشغله یا چند شغله هستند.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عواید باشگاههای مدرن در جهان از بلیط فروشی برای بازدید مردم از موزه های باشگاهشان در سال چقدره ؟ در ایران چی؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اگر قرار باشه که اعضای تیم ملی فوتبال فقط از لژیونر ها تشکیل بشه, اونوقت ورزشکاران داخلی با چه انگیزه ای میتونن برای پیشرفتشان تلاش کنند؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آیا هیچ مسئول ورزشی به این مواردی که من بعنوان یک فرد عادی بهشان پی برده ام, اشراف دارد؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چرا قدرت کشور های عربی در سازمانها و تشکیلات ورزشی آسیایی یا جهانی تا این حد بالاست در حالی که ما هیچ کرسی مهمی در این تشکیلات نداریم؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جایگاه بسکتبال در ورزش ایران کجاست؟ آمار نشان میده که قبل از انقلاب در همه مدارس و دانشگاهها و حتی محوطه خیلی از مجتمع ها زمینی را برای انجام بازی بسکتبال درنظر میگرفتند و خوب هم تجهیز میکردند. الان چی؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مدتهاست که دیگه از فوتسال هیچ خبر خاص و حتی معمولی هم بچشم نمیخوره و تلویزیون ایران و شبکه ورزش برای این مورد هیچ برنامه ای نمیذاره. جام رمضان هم که قبلا اجرا میشد اونم کمرنگ شده.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
روند پیشرفت ورزش بانوان در شبکه های ورزشی کلا منعکس نمیشه و هیچ برنامه ای برای از ورزش بانوان تو رسانه ها تعریف نمیشه.
ما هیچ خبری از فوتبال بانوان, والیبال بانوان و حتی تیراندازی و سایر فعالیت هایی که بانوان انجام میدن نداریم. گویا همه ارکان ورزش این مملکت روی فوتبال آقایان و حواشي اون و وضعیت دوتا تیم دولتی میچرخه و البته مصاحبه های بی محتوای پیشکسوتان همین دو تا باشگاه دولتی و احیانا نقل زندگی خصوصی اونا.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فردا که تیم ملی فوتبال میخواد آماده تمرین بشه, سرتاسر روزنامه ها و برنامه های شبکه های ورزشی تحت الشعاع انعکاس خبر این رویداد خواهد شد. فلانی چرا دعوت شد. اون یکی چرا دعوت نشد و مصاحبه بعضی از سرمربیان باشگاهها در خصوص این جریان و ادامه ماجرا.
تو این هیاهوی ساختگی کسی یادش میافته که به ورزش معلولان هم توجه بکنه ؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شبکه ورزش هر هفته چندین ساعت از برنامه هاشو اختصاص به نمایش موتور سواری و دوچرخه سواری و سایر رویداد های ورزشی دنیا میده ولي دریغ از نیم ساعت برنامه که توش از تکواندوی کشور خودمون صحبت بشه یا مسابقات لیگ و اینا رو نمایش بده و یا یه مصاحبه بذاره با بچه ها که اونا دلگرم بشن و کارشونو بهتر پیش ببرن.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تلویزیون و خصوصا شبکه ورزش توجهی به ورزش معلولان نمیکنه. در حالی که این ورزشکاران اگه دیده بشن باعث افزایش روحیه ملت میشن و خودشونم دلگرم تر ورزش میکنند.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خیلی از مسئولان ورزش که رابط بین وزارت ورزش و باشگاهها و اینا هستند حتی ده دقیقه تو عمرشان ورزش نکرده اند چه برسه به داشتن تخصص در این امور. حالا چرا دولت به اینا مسئولیت میده و اهالی ورزش بیکار میمونن رو باید بهش اندیشید.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این کشتی که رفت نهم شد علتش اینه که گویا نصف هزینه آماده سازی و حقوق بچه ها و خورد و خوراک و دستمزد مربی رو که قرار بود بهشون داده بشه رو ندادن. حدود سه میلیارد. بعدشم ممکنه شاکی بشن که بچه ها مقصر بودن و این نوع فرافکنی ها. عجیب هم نیست چون همه چی مون این مدلی شده.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
باشگاه استقلال هم که امروز تو یه خبری خوندم که نوشته بود گویا تو هیئت مدیره مسائل مالی و هپلی هپو شدن پولا و جعل امضای چکها و اینا , که قطعا گندشم دربیاد کسی رو تنبیه نخواهند کرد. ممکنه یه تذکری بدن که کمتر دزدی کنن تا معلوم نشه.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اکثر ورزشکاران خانم تو والیبال رو هم گویا از تیم ملی کنار گذاشتن. البته میگن یکیش اردواج کرده بود و حتما بقیه هم به آتیش اون سوختن. خدا عالمه
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آقاي مدير عامل !پارسي را پاس بداريد
شماره خبر : 139106

زبان مشترک تنها ارتباطي به زبان رسمي يک کشور ندارد و در بسياري از اوقات کلماتي به زبان رسمي گفته شده ولي کسي معني آنها را نمي فهمد و اين قضيه در مورد مصاحبه مدير عامل استقلال وجود دارد
تورج عاطف



1/" يک شوک رواني در بازي افتتاحيه ليگ با محروميت به ما وارد شد. در بازي دوم نيز شوک دوم را دريافت کرديم و بعد از ان روحيه ما از بين رفت ما بازيکنان بزرگي داريم اما اين بدشانسي ها و مصدوميت ها مشکل ساز شده است و آقاي منصوريان اگر در دو بازي آينده نتيجه بگيرند، در استقلال باقي خواهند ماند و اگر نتيجه نگيرند، هيات مديره درباره ايشان تصميم گيري مي کند"
کسي مي داند جناب افتخاري در اين جملات چه چيزي گفته است ؟ اگر بد شانسي و مصدوميت و شوک اوليه و ثانويه و رابعا و خامسا باعث اين نتايج شده است پس چرا بايد منصوريان در دو بازي آينده از اين شوک ها در بيايد ! آيا خود مدير عامل و يا اعضاي هييت مديره به اين گفته ها معتقد بودند که به منصوريان اولتيماتوم دادند؟ !
2/"ما امسال تيم بسيار خوب و حرفه اي بستيم ولي عدم شناخت کادرفني مشکل ساز شده است"
کسي معني اين جمله را مي داند ؟ امسال تيم خوبي بسته ايد
( چه کسي ؟) آن وقت کادر فني از اين تيم شناختي ندارد ؟ چه کسي اين تيم بزرگ را بسته است که حالا منصوريان بايد پاسخگو آن باشد و اگر منصوريان بسته است پس چرا شناختي روي اين تيم ندارد ؟
3/"به هواداران حق مي دهم اما نگاه ما بايد حرفه اي باشد. بارسلونا شکست مي خورد اما هواداران از اين تيم حمايت مي کنند و براي آنها سرود مي خوانند. اين فرهنگ در فوتبال دنيا وجود دارد و بايد در فوتبال ما نيز شکل بگيرد. اگر منصوريان عوض شود، کار درست مي شود؟ ما هر مربي را بياوريم چند ماه براي شناخت فرصت مي خواهد. طبيعي است با تغييرات، به خواسته هاي خود دست پيدا نمي کنيم. به منصوريان فرصت مي دهيم تا اشتباهات خود را جبران کند"
آقاي افتخاري ! به نظر مي آمد که از مقوله فوتبال علي رغم سالها حضور در فدراسيون فوتبال بي خبر باشيد اما نه اينقدر که ندانيد بارسلونا در موجي از اعتراض به مديريت بارتومئو است که با اشتباهات وحشتناکش تيم را به ورطه سقوط نزديک کرد و از طرف ديگر قصه دم خروس و يا ...شنيده ايد ؟ بالاخره بايد منصوريان در دو بازي تکليف خودش را روشن کند و يا باشگاه نمي تواند او را عوض کند چون شناخت تيم به چند ماه کار نياز دارد ؟ "
آقاي مدير عامل به چه زباني سخن مي گوئيد ؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آن چيزي که عيان است چه حاجت به بيان است
شماره خبر : 139100

بايد از کارلوس کي روش تشکر کرد که در فوتبال ما مخترع " بيانيه دادن " شد و آنقدر بيانيه داد تا چون راه کاري براي توجيه قرار گيرد و آخرين آنها جناب آقاي افتخاري مدير عامل باشگاه استقلال است که بيانيه مي دهد. نگاهي به بيانيه بيافکنيم
تورج عاطف



پس از آغازي دراماتيک و کليشه اي در بخشي از اين بيانيه آمده است که
"باشگاه استقلال بابت کسب اين نتايج نامطلوب از هواداران خود عذرخواهي مي‌کنند و اطمينان داشته باشيد تيم در حال بررسي و عيب‌يابي است تا ضمن جلوگيري از تکرار نتايج ضعيف، به سمت موفقيت حرکت کند.."
باشگاه در حال بررسي و عيب يابي است ؟ اما وقتي ادامه بيانيه را مي خوانيم عيب خود عيان شود زيرا جناب افتخاري مي افزايند
"استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد رضايت خاطر هواداران را با جذب نفرات مورد نظر، جلب کند!!!! و..."
سوال اينجا است که باشگاه استقلال بايد با رضايت طرفدارانش در فصل نقل و انتقال بازيکن جذب مي کرد ؟ آيا جذب بازيکن در راستاي پوشش براي ضعف هاي يک تيم نيست ؟ پس چرا در فصل نقل و انتقال بجاي پوشش ضعفها براي خوشحالي طرفداران بازيکن جذب شد ؟ استقلال که مشکلات عديده اي در دفاع راست و چپ و جانشيني کاوه رضائي داشت آيا بايد از روي احساسات جباروف و جباري و داريوش شجاعيان را جذب مي کرد ؟ و...
آقاي افتخاري در ادامه بيانيه پر از کلي گوئي مي فرمايند
"مجموعه باشگاه از هيچ کوششي براي به موفقيت رساندن استقلال دريغ نخواهد کرد و براي رسيدن به اين مهم در حال تلاش و مطالعه هستيم..."
مطالعه ؟آقاي افتخاري چگونه اين مطالعه در مورد نتايج فصل پيش استقلال در ليگ قهرمانان و آن نتيجه مفتضحانه صورت نگرفت ؟ چرا تفحصي انجام نشد که آيا اين کادر فني با اين دانش و کاررائي مي تواند به کار خود ادامه دهد يا خير ؟ در همين مطالعات شما مشخص شده است چرا سر مربي تيم شما بنا به گفته ها در هفته منجر به بازي با پديده تنها يک جلسه در تمرينات بوده اما با اين همه انتظار موفقيت از تيمي را داشتيد که شکست در برابر سايپا را ناديده و آن را به شکست با پديده پيوند مي زند
مطالعه همين بيانه شما نشان مي دهد که در استقلال چه خبر است که اگر منطقي وجود داشت حداقل در هنگام نوشتن اين بيانيه دقت مي کرديد تنها طرفداران را به آرامش و متانت دعوت نمي کرديد در بيانه شما تنها يک تعريف فرياد مي شود "آن چيزي که عيان است چه حاجت به بيان است "
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عادل غلامي که يکي از منظم‌ترين و خوش‌اخلاق‌ترين بازيکنان حاضر در اردوهاي تيم ملي تاکنون بوده چرا چنين تصميمي‌ گرفته است. او بازيکن بسيار مثبتي براي تيم ملي بود ولي نمي‌دانم چرا از نظر روحي و رواني ناگهان درگيري پيدا کرد و چنين تصميمي گرفت. تصور اين که بازيکني در يک ديدار رسمي چنين عکس‌العملي داشته باشد و با در آوردن پيراهن خود و بازي را ترک کند براي ما قابل تصور نيست.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بعد از آنکه در هفته گذشته تصاويري از آتش زدن لباس نيمار و به سطل انداختن آن توسط هواداران بارسا منتشر شد، ديشب نيز برخي از هواداران عصباني بارسا در نوکمپ شعار "مرگ بر نيمار" را سر دارند.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
يادداشت مربي آلماني براي سرخ آبي ها !
شماره خبر : 139097
اصولاً اغلب طرفداران فوتبال در ايران فقط زرق و برق ها را ميبينند، كوركورانه حواشي ناپسند ستاره هاي پوشالي را تقليد ميكنند و براي هركار خوب و بد بازيكنان تيم شان، هوررااا ميكشند. فالو مي كنند، لايك مي زنند و در اين بين، فقط عده اي مشخص از لايك و جيب و جيغ و هوررراي اين طرافداران، سود ميكنند

اپيزود اول: تهران. شانزدهم آگوست 2017
در راه بازگشت به خانه، داخل قطار مترو، روي صندلي نشسته ام و از طريق گوشي، ايميل هايم را چك ميكنم كه صداي ظريف يك كودك دست فروش، مرا به خود مي آورد...
سرم را بالا ميكنم و چند ثانيه اي مات و مبهوت نگاهش ميكنم. نايلوني در دست دارد و در ميان انبوه مسافران، جنسي كه نميدانم چيست تبليغ ميكند. تا آخر حرف هايش، به او زل مي زنم. نمي دانم چند دقيقه طول كشيد اما انگار كل اتفاقات و دغدغه هاي آن روز خسته كننده را فراموش كرده ام.
مسافر كناري، دستي روي شانه ام گذاشت: آقا... آقا شما اينجا بايد پياده شويد. براي رفتن به يوسف آباد، از ايستگاه مترو خارج شده و تاكسي هاي ضلع شمال ميدان را سوار شويد.
هنوز به آن كودك دست فروش فكر ميكردم كه باز همان مرد ميانسال، آهسته در گوشم گفت: اين چيزا در ايران طبيعيه، ناراحت نشيد. از اين دست فروش ها همه جاي شهر زياد خواهيد ديد.
غم زده از ميان جمعيت، خودم را بيرون كشيدم. درحالي كه سعي ميكردم عادي تر باشم تا كمتر زجر بكشم. مدتي روي صندلي ايستگاه نشستم. تصوير آن پسرك معصوم هنوز توي ذهنم بود. ياد لباس هاي كهنه اش افتادم و تصوير كفش هاي خسته اش، كه چون پُتكي سنگين به سرم فرود آمد. نگاهي به سر و وضع خودم انداختم و از لباس هاي شيك و اروپايي خودم بدم آمد. كفش هايم را كه ديدم، اشك در چشمانم حلقه زد.
آن روز، در مسير باقيمانده تا خانه، به اين مي انديشيدم كه چرا بين مردم اجتماع ايران اينهمه فاصله طبقاتي به وجود آمده؟ و چرا، وضعيت آن كودك، براي اطرافيان خيلي عادي و بي اهميت بود.
اپيزود دوم: فرودگاه هامبورگ. بيست يکم آگوست 2017

استقلال و پرسپوليس، دو تيم دولتي هستند كه با بودجه دولتي، كمك هاي مردمي و صدقه ي هواداران اداره ميشوند. هنوز در حد و اندازه يك باشگاه حرفه اي نيستند و از خود هيچ درآمدي ندارند. نه تنها به كشور و عموم مردم سود نمي رسانند بلكه مايه ي دردسر و از بين رفتن سرمايه هم هستند. علاوه بر اينها، در زمينه فرهنگي هم، هر چه تا بهنجاري فرهنگي بروز ميكند، اول از اعضاي اين تيم ها سرچشمه ميگيرد. از تتوهاي جورواجور گرفته تا درست كردن مدل موهاي عجيب و قريب ، از لباس پوشيدن هاي ناشيانه و بدتركيب تا الفاظ زشت و كري هاي ناپسندي كه در صفحات مجازي نثار يكديگر ميكنند، همه و همه نه براي ايرانيان كه براي هرملتي مايه تأسف است.
اين دو تيم پرطرفدار، چه گلي به سر مردم ما زده اند. چه افتخاراتي كسب كرده اند كه سودش عايد مردم ما شده باشد؟ مردمي كه در سرما و گرما در استاديوم هاي غيراستاندارد حاضر شده اند از جيب شان هزينه كرده اند و در آخر يا فحاشي هاي جديد از هم يادگرفته اند يا از ليدر كتك خورده اند.
اين سوال براي اين است كه روشن شود اهميت حواشي اين دو تيم چرا اينقدر براي طرفداران فوتبال مهم است درحالي كه هيچ چيز هواداران فوتبال حتي مرگ شان در استاديوم، براي مديران و بازيكنان اين تيم ها مهم نيست
آيا اين عدالت است
از اينها گذشته، باشگاه هاي خيلي خوب و حرفه اي و كم حاشيه اي در شهرهاي مختلف ايران هستند كه حتي بزرگترين تغيير و تحولات شان هم به چشم نمي آيد
چرا خبرنگاران و روزنامه ها و اصولاً سران فوتبال، فقط اين نورچشمي هاي پايتخت را مي بينند.
آيا اين همه تبليغ و بوق و كرنا براي تيم هاي زيان رسان پايتخت عدالت است.
چه اهميت دارد طرفداران بدانند برانكو با چه كسي چاي و كيك خورده و يا منصوريان آخرين بار، كي به ميهماني رفته .
در حالي كه سرمربي فلان تيم شهرستاني، آن چنان فني و تاكتيكي بازيكنان جوان و يكدست و گمنامش را تمرين مي دهد كه مقابل نور چشمي هاي پايتخت، هر سه امتياز بازي را مي گيرند و در سكوت خبري، غريبانه به شهرشان باز ميگردند.
آيا اين عدالت است.
اصولاً اغلب طرفداران فوتبال در ايران فقط زرق و برق ها را ميبينند، كوركورانه حواشي ناپسند ستاره هاي پوشالي را تقليد ميكنند و براي هركار خوب و بد بازيكنان تيم شان، هوررااا ميكشند. فالو مي كنند، لايك مي زنند و در اين بين، فقط عده اي مشخص از لايك و جيب و جيغ و هوررراي اين طرافداران، سود ميكنند. يك تجارت با سود يك طرفه ي بسيار. نقشه اي از پيش تعيين شده براي خالي كردن جيب طرفداران فوتبال، پر كردن جيب واسطه ها و بازيكناني كه بعضاً تا همين ديروز، دست چپ و راست شان را هم نمي شناختند.
مردم ما به حاشيه كشيده شده اند براي همين هم به حاشيه ها بيشتر توجه ميكنند، براي همين هم دو تيم قرمز و آبي، طرفداران بيشتري دارند، چون جوسازي صورت گرفته در اطراف آنها بيشتر از ساير باشگاه هاست. مثل طبل تو خالي هستند. سر و صدا زياد دارند اما از درون خالي اند، هياهو براي هيچ و پوچ.
آنها از حمايت مستقيم دولت و رسانه ها و هواداران عاشق اما ساده برخوردارند.
دو تيمي كه هم مالك شان يك شخص و ارگان است و هم، اسپانسرشان يك برند مشترك.،و اين چيزي ست كه در دنيا بي نظير است و مرد م عادي، اينها را نمي دانند.

مسأله بعدي سامانه هاي پيامكي ايجاد شده براي هواداران فوتبال است. يك راه فريبنده پردرآمد براي پركردن جيب عده اي سودجو. وقتي از روش كاركرد اين سامانه ها آگاه شويد متوجه خواهيد شد كه از راه فرستادن پيامك، چه سودي هنگفتي به جيب اسپانسر، باشگاه، و عده اي بروكر و دلال ميرود. شايد ميانگين مبلغ 15 تومان يا هرعددي نظير آن، به تنهايي براي يك هوادار عاشق مبلغي به حساب نيايد اما وقتي آن را در ميليون ها ضرب كنيد، متوجه عدد و رقم جابجا شده در هر نظرسنجي و در هر مسابقه خواهيد شد. بيچاره هوادار ساده كه تيمش را همه جوره عاشق است و همه جانبه حمايت ميكند اما لعنت به ناسپاسي، لعنت به فريب، لعنت به بي عدالتي...
باشگاه هاي تهراني، نسبت به هواداران ميليوني شان، مساوات ندارند. خبرنگاران و رسانه ها هم به تيم هاي مختلف به يك چشم نگاه نمي كنند پس آنها هم در اين بي عدالتي ها شريكند.


Ehsan saedian
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پیش نیازهای یک باشگاه حرفه ای فراهم سازی بستر های مناسب و مورد نیاز طرح مانند: داشتن باشگاه مدرن, تدوین استاندارد های ویژه باشگاه حرفه ای , قانون مندیها , داشتن سیستم اداری منظم و مدرن , جذب , تربیت و بکار گیری افراد تحصیل کرده و حرفه ای در بخش های مختلف و قوانین برون مرزی ورزش , امور اداری , حسابداری , گزینش , تدارکات , بخش های اداری برون مرزی و درون کشوری , ایجاد بخش های اداری خاص جهت هر یک از فرآیند های مورد نیازطرح , ایجاد واحد کنترل عملکرد و سیستم های ارزیابی عملکرد, ایجاد اماکن رفاهی ومراکز تمرین و سالنهای اجتماعات و هزار و یک نوع تدارکات ویژه ورزشی که جزء نیازهای یک باشگاه هست که ادعای حرفه ای بودن دارد. یکی دیگر از پیش نیاز های یکباشگاه برای حرفه ای شدن , داشتن تمکن مالی است که میتوان با فروش سهام آنرا تامین و دقیقآ در موارد هزینه کرد. پروژه های اجرائی یک باشگاه برای بسط و گسترش ورزش درکشور هم یکی دیگر از ملزومات مهم باشگاه برای وارد شدن در جرگه حرفه ای هاست. موارد دیگر را لطفآ شما ذکر بفرمایید.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اینم از طرفداری گزارشگر ایرانی کانال ورزش تو بازی فرانسه و لوگزامبورگ که دو تیم تا دقیقه 85 که من این یادداشت رو مینویسم و بازی بدون گل مساوی دنبال میشه.
گزارشگر ما همچنان تاسف میخوره که چرا فرانسه گل نمیزنه و از شروع بازی داره حسرت گل نزدن فرانسه رو میخوره. انگار نه انگار که تیم لوگزامبورگ قابل احترام هست و شایسته ست که بخاطر این بازی خوب باید تحسین هم بشه.
این تفاوت نگاه به دو تیم تو لیگ ما هم هست. معمولا هر تیمی که با تیمهای پرسپولیس و استقلال بازی کنه مورد بی مهری گزارشگران ما قرار میگیره طوری که انگار باید همه تیم ها در مقابل استقلال و پرسپولیس ببازن تا به مذاق گزارشگران ما خوش بیاد.
جای تاسفه.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بالاخره بازی فرانسه و لوگزامبورگ با نتیجه صفر صفر تمام شد و گزارشگر ما در مقابل شادی مربی و بازیکنان لوگزامبورگ میگه : طوری خوشحالی میکنند انگار که برنده جام جهانی شده اند و........
یکی نیست از این گزارشگر بپرسه که چرا تا این حد کج فکری داره؟
اینجوری میشه که خیلی ها به یه نفر میلیونر سابقه دار بیشتر از یه معلم احترام میذارن.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
داریم ثابت میکنیم که فوتبال ما خیلی مهربونه. مثلا در مقابل سوریه که علیرغم اینکه از خشونت آنها بظاهر دلگیر هستیم ولی هنگام بازی خیلی مهربون میشیم و البته بهشان لطف هم میکنیم. رکورد بی رکورد.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ما لطف خودمان را در حق سوریه اثبات کردیم. ولی فک نکنم این سوریه بتونه جام جهانی رو ببینه.
 
Similar threads

Similar threads

بالا