اطلاعیه ها درمورد ارشد (سراسری و آزاد- به تاریخ پست ها دقت کنید)

اهورا25

کاربر فعال اینترنت و وبگردی

معاون سازمان سنجش آموزش کشور نحوه انتخاب رشته 195 هزار داوطلب مجاز کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1388 را اعلام کردحسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌یبینی شده برای هر یک از داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل 88 نتایج آزمون به صورت کارنامه منتشر می‌شود و کارنامه مذکور اوایل خرداد ماه بر اساس اطلاعیه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: هر یک از داوطلبان شرکت کننده باید در تاریخی که اعلام می‌شود به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام نسبت به مشاهده کارنامه خود و گرفتن پرینت از آن اقدام کنند.
معاون سازمان سنجش آموزش به مهر گفت: داوطلبان مجاز باید براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل مورد علاقه از میان کد رشته محل‌های رشته امتحانی مجاز و یا کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام و پس از درج آن در فرم پیش‌نویس که در صفحه 140 دفترچه راهنما چاپ شده با اطمینان از صحت آن از روز سه شنبه 5 خردادماه تا یکشنبه 10 خردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و بر اساس دستورالعملهای مربوطه نسبت به درج کد رشته محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کنند.
وی اضافه کرد: پس از تأیید نهایی کد رشته محل‌های انتخابی شماره رمز 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
توکلی گفت: دفترچه راهنما علاوه بر اینکه برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند بر روی سایت نیز قرار می‌گیرد از روز دوشنبه 4 خرداد ماه تا یکشنبه 10 خرداد ماه از طریق باجه‌های مرکزی هر یک از شهرستان‌های مختلف کشور و در شهرستانهای بزرگ کشور از طریق مناطق پستی در اختیار مجازین قرار داده می‌شود.
خدایی دیگر معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز در گفتگو با مهر از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 88 تا دوشنبه آینده خبر داد و گفت: 195 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته از سه شنبه 5 خرداد ماه تا یکشنبه 10 خرداد ماه باید نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
 

A.S.Roma

عضو جدید
کاربر ممتاز
آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد هفته آينده برگزار مي‌شود
معاون مركز آزمون دانشگاه خبر داد:
توزيع كارت 450 هزار داوطلب از دوشنبه
عدم تاثير معدل در آزمون 89
سرويس: آموزشي
1389/02/15
05-05-2010
13:07:28
8902-09333: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي به مدت سه روز طي روزهاي 23 تا 25 ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود.
محمدرضا مهرادفر، معاون اجرايي مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بااعلام اين خبر گفت: آزمون كارشناسي ارشد 89 با رقابت450 هزار داوطلب در 277 كد رشته به طور همزمان در تهران و 121 واحد دانشگاهي برگزار مي‌شود.
وي افزود: کارت ورود به جلسه داوطلبان طي روزهاي20 تا 22 ارديبهشت ماه 89 از طريق سايت اينترنتي مرکز آزمون دانشگاه به نشاني www.azmoon.com توزيع مي‌شود.
وي با اشاره به افزايش20 درصدي تعداد رشته محل‌هاي آزمون كارشناسي ارشد، از افزايش ظرفيت پذيرش داوطلبان آزمون به همين ميزان خبر داد و افزود: معدل در آزمون دوره‌هاي تحصيلات تكميلي تاثير ندارد.
مهرادفر با تاكيد بر اينكه معدل و سوابق تحصيلي در پذيرش آزمون دوره‌هاي تحصيلات تكميلي تاثير ندارد، به امنيت آزمون اشاره كرد ويادآورشد: كنترل‌هاي لازم از بدو ثبت نام يك آزمون تا پايان نتايج آن صورت گرفته است.
معاون اجرايي مركز آزمون دانشگاه آزاد در خاتمه از اعلام نتايج نهايي آزمون کارشناسي ارشد در نيمه اول شهريور ماه 89 خبر داد.
انتهاي پيام
 

A.S.Roma

عضو جدید
کاربر ممتاز
جزييات آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد:
توزيع كارت اينترنتي داوطلبان از دوشنبه
آغاز رقابت 450 هزار داوطلب كارشناسي ارشد از پنجشنبه
سرويس: آموزشي
1389/02/18
05-08-2010

8902-10689: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

تاريخ توزيع كارت و برگزاري آزمون كارشناسي ارشد سال 89 دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد.
به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آزمون كارشناسي ارشد سال 89 دانشگاه آزاد اسلامي در روزهاي پنجشنبه، جمعه و شنبه طي روزهاي 23، 24 و 25 ارديبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
بنابراين گزارش، 450 هزار نفر در اين آزمون شركت كرده‌اند كه از اين تعداد 43 درصد زن و 57 درصد مرد هستند.
اين گزارش مي‌افزايد: توزيع كارت اين آزمون به صورت اينترنتي از طريق سايت WWW.azmoon.org از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 20 ارديبهشت ماه آغاز مي‌شود و تا يك ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.
داوطلبان اين آزمون مي‌تواند با درج شماره پرونده‌ و كد رهگيري كه در هنگام ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نسبت به مشاهده و تهيه پرينت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمايند.
در ادامه اين گزارش آمده است: اطلاعات فردي و آزموني شخص داوطلب به همراه عكس وي در كارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشكلي در اطلاعات مندرج در كارت لازم است در خلال روزهاي 20 الي 22 ارديبهشت ماه صبح‌ها از ساعت 8 الي 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 الي 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پيش‌بيني شده نسبت به اصلاح موارد مغايرت اقدام نمايند.
داوطلبان لازم است در اين خصوص به اطلاعيه‌اي كه روز يكشنبه 19 ارديبهشت ماه از طريق روزنامه‌ «آفرينش» منتشر و به طور همزمان در پايگاه اطلاع‌رساني مركز آزمون به نشاني WWW.azmoon.net قابل مشاهده است مراجعه نمايند.
انتهاي پيام
كد خبر: 8902-10689​
 

A.S.Roma

عضو جدید
کاربر ممتاز
آزمون فراگير دانشگاه پيام نور 31 ارديبهشت برگزار مي‌شود
رييس سازمان سنجش خبر داد:
شخصي سازي دفترچه‌هاي سوالات براي نخستين بار
توزيع كارت داوطلبان از دوشنبه
سرويس: آموزشي
1389/02/20
05-10-2010

8902-12161: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

رييس سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به برگزاري آزمون دوره‌هاي مختلف فراگير دانشگاه پيام نور در 31 ارديبهشت ماه، از شخصي سازي دفترچه‌هاي داوطلبان اين آزمون براي اولين بار خبر داد.
دكتر محمد حسين سرورالدين در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام زمانبندي آزمون مقاطع مختلف فراگير پيام نور، تصريح كرد: آزمون نوبت بيست و يكم دوره‌هاي فراگير كارشناسي سال 89 در23 گروه امتحاني صبح روز جمعه 31 ارديبهشت ماه، آزمون نوبت نهم كارشناسي ارشد در54 كد رشته امتحاني و آزمون نوبت دوم كارشناسي ناپيوسته (كارداني به كارشناسي) در10 كد رشته امتحاني در بعدازظهر روز جمعه 31 ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود.
وي افزود: آزمون كليه گروه‌هاي امتحاني دوره‌هاي مختلف در اين دوره به صورت شخصي‌سازي است و بنابراين هر داوطلب يك پاكت ويژه خود را دريافت مي‌كند.
سرورالدين با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان در دوره‌هاي فراگير، اظهاركرد: حدود 135 هزار نفر در مقطع کارشناسي، 11 هزار نفر در مقطع کارداني به کارشناسي و 103 هزار نفر در مقطع ارشد در دوره‌هاي فراگير دانشگاه پيام نور شرکت کرده‌اند.
گفتني است، كارتهاي شركت در آزمون كليه داوطلبان از روز دوشنبه 27 لغايت روز چهارشنبه 29 ارديبهشت براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
بنابراين كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون دوره‌هاي مذكور براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به سايت اينترنتي سازمان سنجش مراجعه و با وارد كردن اطلاعات مندرج بر روي كارت اعتباري ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كد رهگيري و شماره شناسنامه و يا نام خانوادگي و نام، شماره شناسنامه، ‌سال تولد و شماره ملي، يك نسخه پرينت از كارت شركت در آزمون تهيه كنند.
انتهاي پيام
كد خبر: 8902-12161​
 

A.S.Roma

عضو جدید
کاربر ممتاز
رييس مرکز آزمون دانشگاه آزاد:
آزمون کارشناسي ارشد بدون تغيير زماني از پنجشنبه برگزار مي‌شود
سرويس: آموزشي
1389/02/21
05-11-2010

8902-12745: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

رييس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي گفت: آزمون کارشناسي ارشـد سال 89 دانشگاه آزاد اسلامي طبق برنامه زمان بندي اعلام شده برگزار مي شود.
به گزارش سرويس صنفي آموزشي ايسنا، دكتر سيد عبداله سجادي جاغرق افزود: با توجه به ايجاد سوال و شبـهه براي داوطلبان، برنامـه هاي برگـزاري آزمـون کارشناسي ارشد سال 89 دانشگاه آزاد اسلامي بدون تغيير و در روزهاي معين برگزار مي شود.
وي با بيان اينکه توزيع کارت ورود به جلسه آزمـون کارشناسي ارشـد سال 89 دانشگاه به صورت اينترنتي و از طريق سايت آزمون به آدرس WWW.azmoon.org آغاز شده است، خاطر نشان کرد: داوطلبان اين آزمون مي‌توانند با درج شماره پرونده و کد رهگيري که در هنگام ثبت نام دريافت کرده اند نسبت به مشاهده و تهيه پرينت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
وي ادامه داد: آزمون کارشناسي ارشد سال 89 دانشگاه آزاد اسلامي روزهاي پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ 23، 24 و 25 ارديبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر طبق اعلام قبلي برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام
كد خبر: 8902-12745​
 

A.S.Roma

عضو جدید
کاربر ممتاز
آزمون كارشناسي ارشد 89 دانشگاه آزاد برگزار شد
رييس مركز آزمون خبر داد:
قبولي 30 هزار داوطلب در آزمون و اعلام نتايج نهايي در نيمه اول شهريورماه
سرويس: آموزشي
1389/02/24
05-14-2010

8902-14655: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد با تاكيد بر امنيت آزمون كارشناسي‌ارشد دانشگاه از پذيرش 30 هزار داوطلب در اين دوره از آزمون خبر داد و افزود: نتايج آزمون نهايي كارشناسي‌ارشد نيمه اول شهريورماه اعلام مي‌شود.
به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر سجادي در حاشيه‌ برگزاري آزمون كارشناسي‌ ارشد با اشاره به رقابت بيش از 450 هزار داوطلب در 121 حوزه‌ امتحاني در آزمون كارشناس‌ ارشد دانشگاه آزاد اسلامي گفت: برگزاري اين آزمون در شش نوبت از پنج‌شنبه آغاز شد و تا شنبه ادامه دارد.
وي با اشاره به رشد 15 درصدي تعداد داوطلبان آزمون 89 نسبت به دوره‌ گذشته تصريح كرد: اين آزمون در 277 رشته‌ امتحاني و 1348 رشته محل برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به افزايش 220 رشته شهر در اين آزمون نسبت به دوره‌ گذشته از افزايش 25 رشته در اين دوره آزمون ارشد خبر داد و افزود: بيشترين شركت‌كنندگان اين آزمون در رشته‌ حسابداري با رقابت 30 هزار داوطلب بوده است و پس از آن رشته‌هاي حقوق جزا و حقوق خصوصي هر كدام 20 هزار داوطلب و رشته‌هاي مديريت اجرايي و عمران (سازه) هركدام با 15 هزار داوطلب بيشترين تعداد داوطلبان را داشته‌اند.
سجادي با بيان اين‌كه بيشترين داوطلبان با 130 هزار نفر داوطلب پذيرش در واحدهاي تهران بوده‌اند، خاطرنشان كرد: 57 درصد از داوطلبان را آقايان تشكيل مي‌دهند.
وي با اشاره به‌ نحوه برگزاري آزمون اين دوره تصريح كرد: در آزمون امسال سوالات به گونه‌اي طراحي شد كه نيازي به ماشين‌حساب براي پاسخگويي به سوالات نبود.
سجادي در خصوص سياست‌ها و برنامه‌هاي مركز آزمون در راستاي شخصي‌سازي دفترچه‌هاي آزمون نيز گفت: مطالعات كامل در اين زمينه انجام شده است و اگر نمونه‌هاي انجام شده كه در حال حاضر در سازمان سنجش به كار مي‌رود با مشكلي روبرو نشوند حتما اين طرح در دستور كار مركز قرار خواهد گرفت.
به گزارش ايسنا، وي با تاكيد بر اين‌كه اجراي طرح شخصي‌سازي سوالات موجب امنيت بيشتر آزمون مي‌شود گفت: توزيع اينترنتي كارت ورود به جلسه در آزمون امسال براي اولين انجام شده است.
وي با اشاره به پذيرش بدون آزمون كارشناسي‌ارشد اظهاركرد: 10 درصد از ظرفيت اين آزمون به داوطلباني تعلق دارد كه در واحد خود حائز نمره ممتاز باشند و سقف نيمسال تحصيلي آنها از حد مجاز بالاتر نباشد.
وي افزود: بعضي از واحدها مجري دوره كارشناسي‌ارشد نيستند؛ بنابراين ممتازين اين واحدها در سبد كشوري قرار مي‌گيرد و در واحدهايي كه ظرفيت بدون ازمون آنان تكميل نشده است گزينش مي‌شوند.
سجادي با بيان اين‌كه متقاضيان دوره بدون آزمون كارشناسي‌ارشد، شش هزار نفر بوده‌اند، گفت: از اين تعداد سه هزار نفر پذيرفته خواهد شد.
وي با اشاره به برگزاري كنكور سراسري غيرپزشكي در 17 و 18 تيرماه و پزشكي در اول مرداد ماه با رقابت يك ميليون داوطلب از اعلام نتايج آزمون دكتري تخصصي اين دانشگاه در نيمه دوم شهريور ماه خبر داد.
انتهاي پيام
كد خبر: 8902-14655​
 

A.S.Roma

عضو جدید
کاربر ممتاز
نتایج نهایی آزمون کارشناسی سال89رشته های پزشکی وغیر پزشکی دانشگاه آزاد عصر شنبه 13 شهریور از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org اعلام خواهد شد.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با واحد مرکزی خبر افزود : در این آزمون بیش از 800 هزار داوطلب شرکت کردند که در نهایت بیش از 500 هزار نفر پذیرفته شدند.

مهردادفر تصریح کرد : قبول شدگان 20 تا 25 شهریور فرصت دارند با مراجعه به واحد های دانشگاهی پذیرفته شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از زمان انتشارنتایج آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و گفت: نتایج نهایی این آزمون عصر دوشنبه 15 شهریور از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.
 

cordelia

عضو جدید
اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص متقاضيان ادامه تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي مجازي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص متقاضيان ادامه تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي مجازي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص متقاضيان ادامه تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي مجازي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي براي نيمسال دوم سال تحصيلي 90-89 در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي(دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1390



1389/10/29 - 17:24



پيرو انتشار دفترچه راهنماي شماره يك آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1390 بدينوسيله به اطلاع آندسته از داوطلباني كه با علامت گذاري در بند 36 فرم تقاضانامه اينترنتي متقاضي ادامه تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي مجازي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي براي نيمسال دوم سال تحصيلي 90-89 شده‌اند، مي‌رساند، اطلاعيه تكميلي اين سازمان در خصوص اعلام فهرست دانشگاهها و موسسات آموزش عالي پذيرنده دانشجو به همراه نام رشته‌هاي تحصيلي در دوره‌هاي مجازي و همچنين شرايط و ضوابط پذيرش دوره مذكور در روز‌هاي دوشنبه مورخ 11/11/89، 18/11/89 و 25/11/89 از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org منتشر مي‌گردد. داوطلبان فوق‌الذكر بايد به هنگام پرينت كارت ورود به جلسه آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل سال 1390 به قسمت مربوط به دوره‌هاي مجازي مراجعه و نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي مجازي براساس تقدم علاقه براي نيمسال دوم سال تحصيلي 90-89 اقدام نمايند. بديهي است آن دسته از داوطلبانيكه قبلاً بند 36 تقاضانامه اينترنتي را علامت گذاري ننموده‌اند، مجاز به تكميل فرم مذكور نخواهند بود.
لازم به ذكر است پس از برگزاري آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل سال 1390 نسبت به گزينش علمي اين دسته از داوطلبان اقدام و اسامي پذيرفته شدگان در اواخر اسفندماه سال جاري بر روي سايت اينترنتي اين سازمان قرار خواهد گرفت. بديهي است پذيرفته‌شدگان ضرورت دارد با توجه به تاريخ ثبت‌نامي كه متعاقباً اعلام خواهد شد براي ثبت نام و ادامه تحصيل در دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي محل قبولي اقدام نمايند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش
 

TO BE LARA CROFT

عضو جدید
اطلاعیه نهای سازمان سنجش در خصوص برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1391

اطلاعیه نهای سازمان سنجش در خصوص برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1391

[h=1]اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاريخ‌، محل‌ رفع نقص کارت و برگزاري‌ آزمون‌ ورودي‌ تحصيلات‌ تکميلي‌ (دوره‌هاي‌ کارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌) سال‌ 1391 و هم چنين‌ هفدهمين دوره‌المپياد علمي‌ دانشجويي‌ کشور[/h]
http://www.noet.ir/FullStory.aspx?gid=2&id=229

بالاخره اعلام کردن زمان امتحان را!!
پنجشبه صبح کنکور فناوری اطلاعات
جمعه صبح کنکور مهندسی کامپیوتر
 

*Chakavak*

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
1391/07/11

1391/07/11

[h=1] اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تاريخ و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1392 و هيجدهمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور
[/h]
سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1392 و هيجدهمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور مي رساند كه ثبت نام براي شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1392 از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 9/8/91 (نهم آبان ماه 1391) به صورت اينترنتي آغاز مي‌شود و تا ساعت 24 روز سه شنبه 16/8/91 (شانزدهم آبان ماه 91) پايان مي‌پذيرد.
دفترچه راهنماي شركت در آزمون از روز شنبه 6/8/91 بر روي سايت سازمان قرار خواهد گرفت و اطلاعيه اين سازمان در خصوص شرايط و ضوابط و نحوه ثبت نام از داوطلبان در نشريه پيك سنجش روز دوشنبه 1/8/91 منتشر و همزمان نيز بر روي سايت سازمان قرار داده مي‌‌شود.
ضمناً به اطلاع مي رساند كه آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1392
در صبح و بعد از ظهر روزهاي چهارشنبه 18، پنج‌شنبه19 و جمعه 20 بهمن ماه 1391 برگزار خواهد شد.



روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
 

*Chakavak*

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
1391/07/24

1391/07/24

اطلاعيه ‌‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ اعلام‌ ظرفيت‌ پذيرش‌ رشته‌هاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت برخي از كدرشته محل‌هاي آزمون‌ ورودي‌ تحصيلات‌ تكميلي ‌(دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌‌) سال‌ 1391


سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور بدين‌وسيله‌ به‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شركت‌كننده در آزمون‌ ورودي‌ تحصيلات‌ تكميلي‌ (دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌) سال 1391 مي‌رساند، نظر به‌ اينكه‌ بعضي‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي ‌مندرج‌ در جداول‌ ذيل‌ پس از اعلام نتايج، علاوه‌ بر ظرفيت‌هاي‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنماي ‌انتخاب‌ رشته‌هاي‌ تحصيلي (شماره‌2)، براي‌ پذيرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفيت‌ نموده‌اند و همچنين بعضی از مؤسسات آموزش عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده اند، براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه‌ها، برگه راهنماي آزمون مذكور و اين اطلاعيه مي‌توانند از تاريخ 1/8/91 الي 3/8/91 به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و برحسب مورد نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي رشته امتحاني و بر اساس كارنامه نتايج اولیه آزمون در رشته و گرايش مربوط، اقدام نمايند....



برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید.
 

*Chakavak*

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
1391/08/07

1391/08/07

[h=1]اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره شرايط وضوابط ، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1392 و هيجدهمين المپياد علمي دانشجويي كشور
[/h]
سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1392 و هيجدهمين المپياد علمي دانشجويي كشور مي‌رساند كه ثبت نام براي شركت در آزمون مذكور ازطريق سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org از روز سه شنبه 9/8/91 آغاز و تا پايان روز سه شنبه 16/8/91 اتمام مي‌پذيرد. لذا كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام كه داراي شرايط عمومي واختصاصي ذيل مي‌باشند، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت نام و شركت نمايند.
شرايط عمومي‌ و اختصاصي‌ داوطلبان:
...



برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید.
 

*Chakavak*

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
1391/11/08

1391/11/08

اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ تاريخ‌، محل‌ رفع نقص كارت و برگزاري‌ آزمون‌ ورودي‌ تحصيلات‌ تكميلي‌ (دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌) سال‌ 1392 و هم چنين‌ هيجدهمين دوره‌المپياد علمي‌ دانشجويي‌ كشور


ضمن‌ آرزوي‌ موفقيت‌ براي‌ داوطلباني كه‌ در آزمون‌ ورودي‌ تحصيلات‌ تكميلي‌ (دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌) سال 1392 و هم‌ چنين‌ هيجدهمين دوره‌ المپيادعلمي‌ دانشجويي‌ كشور ثبت‌نام‌ نموده‌اند،بدين‌وسيله‌ توجه‌ داوطلبان‌ گرامي‌ را به‌ موارد ذيل‌ معطوف‌ مي‌دارد.
الف‌- برگزاري آزمون و پرينت كارت شركت در آزمون
آزمون براي‌133 كد رشته‌‌ امتحاني‌ در صبح و بعدازظهر روزهاي چهارشنبه ، پنچشنبه و جمعه‌ 18، 19 و 20 بهمن ماه سال 1391 و براساس اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضي‌ هريك‌ ازكد رشته‌هاي‌امتحاني‌ لازم‌ است‌ به نشاني مندرج بر روي كارت شركت در آزمون مراجعه نمايند. شهرستان محل برگزاري آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره 1 مي‌باشد.

تذکر بسار مهم :
داوطلبانی که به هر طریق موفق به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه نمیشوند لازم است از روز دوشنبه 16/11/91 از ساعت 8 الي 12 و 14 الي 17 به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائيد. (آدرس حوزه‌هاي رفع نقص در جدول شماره 2 اين اطلاعيه آمده است) .

لازم به توضيح است كارت شركت در آزمون حاوي اطلاعات ثبت نامي، تاريخ و محل برگزاري آزمون داوطلبان از روز يكشنبه 15/11/91 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه اي و يا شماره پرونده و كد رهگيري وارد سايت سازمان شده و نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. لذا كليه داوطلبان بايستي شخصاً براي پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.



برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید.
 

ferferfer

عضو جدید
اطلاعیه جدید سازمان سنجش:

اطلاعيه سازمان سنجش اموزش کشور در خصوص برنامه زماني مصاحبه در رشته‌هاي بورسيه، شرايط خاص، دوره‌هاي مجازي و بين‌الملل و همچنين زمان برگزاري ازمون تشريحي، پروژه عملي و مصاحبه در کد رشته‌هاي امتحاني ذيربط در ازمون ورودي تحصيلات تکميلي (دوره‌هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1392



1392/03/08

http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=960
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

sanaaaz

عضو جدید
تدابیر سازمان سنجش برای امنیت آزمون ارشد در پی تغییر تاریخ
تدابیر سازمان سنجش برای امنیت آزمون ارشد در پی تغییر تاریخ

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر امنیت آزمون کارشناسی ارشد۹۳، نگرانی‌ برخی داوطلبان در این باره به دلیل تغییر تاریخ برگزاری آزمون را نادرست خواند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌ درپی بارش سنگین برف در برخی استان‌ها ، آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۹۳ با یک هفته تاخیر، از چهارشنبه ۲۳ بهمن به مدت سه روز به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ابطال کارت‌های قبلی آزمون ارشد
وی درباره اعتبار کارت داوطلبانی که هفته گذشته از طریق سایت سازمان سنجش تهیه کرده بودند، اظهار کرد: کارت‌هایی که داوطلبان در هفته اخیر از طریق سایت سازمان سنجش برای آزمون به تعویق افتاد دریافت کرده‌اند، از درجه اعتبار ساقط و باطل شده است و براین اساس
داوطلبان باید بر اساس اطلاعیه‌ای که روز شنبه از ساعت ۱۴ در سایت سنجش منتشر می‌شود، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام کنند.


وی در عین حال با بیان اینکه در کارت‌های جدید حوزه‌ها نیز تغییر کرده است گفت: در کارت‌های جدید داوطلبان حوزه‌های آزمونی جدید نیز مشخص شده است.

سوالات آزمون در قرنطینه کامل است
مشاور عالی سازمان سنجش با رد نگرانی برخی داوطلبان درباره امنیت آزمون و لو رفتن سوالات نیز خاطر نشان کرد: همه تدابیر امنیتی و حفاظتی طبق روال پیش بینی شده و همانند سنوات گذشته اتخاذ و اجرا شده است و داوطلبان از امنیت کامل آزمون اطمینان داشته باشند چرا که سوالات در قرنطینه کامل است.

ایسنا
۱۸ بهمن ۹۲
 

S III RVAN

عضو جدید
[h=1]اعلام نتایج آزمون ارشد در نیمه دوم اردیبهشت

[/h]


رییس سازمان سنجش از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.
دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این آزمون با رقابت هزار داوطلب برگزار و در روزهای 23 تا 25 بهمن سال 92 برگزار شد، گفت: از این تعداد 52 درصد داوطلبان زن و 48 درصد مرد بودند که با توجه به شرکت برخی داوطلبان در دو کد رشته امتحانی به طور کلی حدود یک میلیون و 64 هزار کارت برای داوطلبان صادر شد.
وی درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93، اظهار کرد: نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در نیمه دوم اردیبهشت ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.
رییس سازمان سنجش افزود: داوطلبان مجاز می‌توانند از هفته اول خردادماه با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام و آن‌ها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند.
خدایی درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 93 نیز گفت: پس از انتخاب رشته داوطلبان و بررسی‌های انجام شده نتایج نهایی در شهریور ماه 93 اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

[h=1][/h]
 

sanaaaz

عضو جدید
[h=2]خدایی به ایسنا خبر داد[/h]
[h=1]زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد/ انتخاب رشته در هفته پایانی اردیبهشت
[/h]

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 93021509595
دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹



رییس سازمان سنجش از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در روز دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این آزمون با رقابت هزار داوطلب در روزهای 23 تا 25 بهمنماه سال 92 برگزار شد، گفت: از این تعداد 52 درصد داوطلبان زن و 48 درصد مرد بودند که با توجه به شرکت برخی داوطلبان در دو کد رشته امتحانی به طور کلی حدود یک میلیون و 64 هزار کارت برای داوطلبان صادر شد.
وی درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93، اظهارکرد: نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در روز دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.
مشاورعالی سازمان سنجش درباره زمان انتخاب رشته داوطلبان مجاز، تصریح کرد: داوطلبان مجاز می‌توانند از هفته پایانی اردیبهشت ماه با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کدرشته‌ محل‌های مورد علاقه خود اقدام و آن‌ها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می‌شود.
خدایی درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 93 نیز گفت: پس از انتخاب رشته داوطلبان و بررسی‌های انجام شده نتایج نهایی در شهریور ماه 93 اعلام خواهد شد.


 

ashkan 56789

اخراجی موقت
[h=2]کارنامه کنکور ارشد دوشنبه منتشر می‌شود/ مهلت انتخاب رشته از 24 تا 28 اردیبهشت[/h]




مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان انتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد و انتخاب رشته محل برای داوطلبان مجاز گفت: کارنامه نتیجه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 93 روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

دکتر حسین توکلی افزود: داوطلبانی که بر اساس کارنامه، مجاز به انتخاب رشته شدند می توانند با دریافت دفترچه انتخاب رشته از طریق سایت سازمان در مهلت روزهای چهارشنبه 24 تا یکشنبه 28 اردیبهشت ماه نسبت به کد رشته های انتخابی خود اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال 93 می توانند حداکثر 100 کد رشته محل را از میان کد رشته های امتحانی مجاز انتخاب کنند.
توکلی اظهار داشت: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 93 در شهریورماه اعلام می شود.
منبع: مهرنیوز




دوستان به امید موفقیت همگی
;)
 
بالا