اصول بازاریابی لاک غلط گیر

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
عنوان پروژه : اصول بازاریابی لاک غلط گیر
قالب بندی : PDF


شرح مختصر : اولین لاک غلط گیر در سال ۱۹۵۱ توسط خانم بت گراهام ابداع شد . او یک ماشین نویس بود و با استفاده از یک مخلوط کن آشپزخانه و رنگ، لعابی برای غلط گیری به نام Mistake Out تولید کرد و آن را در قوطی های سبز کوچک عرضه کرد (شکل ۱) . این نوع از غلط گیر از یک محفظه برای نگهداری لاک سفید رنگ و یک قلم مو یا اسفنج مثلثی برای غلط گیری از کاغذ تشکیل می شود . در سال ۱۹۵۶ او با استخدام کارگران و کار شبانه در آشپزخانه و آخر هفته ها تولید خانگی خود را گسترش داد و شرکت Mistake Out را در خانه خود تاسیس کرد و با گسترش کار خود از آشپزخانه به تولید دسته ای، تولید را افزایش داد . او به خاطر عدم موفقیت در تصحیح برخی غلط های نوشتاری از کار ماشین نویسی در بانک ها برکنار شد و به همین دلیل نام Mistake Out را برای شرکت انتخاب کرد و به گسترش شرکت روی آورد . او پیشنهاد تولید اختراع خود را به شرکت IBM داد ولی پذیرفته نشد . او تا سال ۱۹۶۸ برای مدت ۱۷ سال به تولید خانگی ادامه داد و محصول خود را با تغییر نام به Liquid Paper به فروش رساند . در ۱۹۶۸ محصول به سوددهی رسید و در سال ۱۹۷۹ شرکت Liquid Paper با حق اختراع به مبلغ ۴۷٫۵ میلیون دلار به شرکت ژیلت (Gillette Corporation) فروخته شد . این محصول در سال ۱۹۸۰ به علت نگرانی از ایجاد سرطان و مسمومیت به خاطر استفاده از تینر مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام مواد سرطانزا توسط شرکت ژیلت از فرمول تولید حذف شد . در سال ۲۰۰۰ Liquid Paper به شرکت Newell Rubbermaid پیوست . هنوز در برخی از نقاط جهان Liquid Paper به تصدیق و به یاد آوری یک برند لوازم التحریر به نام Papermate کمک می کند .
فهرست:
محصول
تاریخچه پیدایش و گسترش لاک غلط گیر
انواع محصول
اطلاعات و منابع
ساز وکار خاص بازار
نتایج و بررسی اطلاعات
رفتار مشتری
ویژگی ها
بررسی بازارهای تجاریBB
بررسی رقبا
نگاه فروشندگان
مقایسه برندها
سی-کلاس(سی.کی.اس)
یونی
پریت
استدلر
جمع بندی
رتبه بندی رقبا
بررسی فرصت‌ها و تهدیدها
فرصت‌ها
تهدیدها
بیانیه مأموریت
بررسی تفصیلی مشتریان
عوامل مؤثر در مصرفکنندگان
فرهنگی
اجتماعی
عوامل شخصی
روانی
فرآیند تصمیمگیری خریدار
بررسی بازارهای تجاری
نرخ و عادات خرید
طبقه بندی مشتریان و مصرف کنندگان
بخش بندی و بررسی جذابیتهای هر بازار
بخش های بازار
انتخاب بازار هدف
برآورد حجم بازار
فاز سوم
تعیین جایگاه هدف در بازار لاک غلط گیر
نقشه ادراکی لاک غلط گیر
استراژی های تعیین جایگاه هدف
برنامه ریزی آمیخته بازاریابی برای لاک غلط گیر . محصول
سطوح محصول
طبقه بندی محصول (مصرفی و صنعتی)
تصمیم گیری درباره محصول
ویژگی های محصول
آمیخته (سبد) محصول و خط محصول
نام و نشان تجاری (برند)
بسته بندی
توسعه محصول جدید (NPD)
برنامه ریزی آمیخته بازاریابی برای لاک غلط گیر. قیمت
عوامل درونی موثر در تصمیم قیمت گذاری
عوامل خارجی موثر در قیمت گذاری
عوامل محیطی موثر در قیمت گذاری
رویکرد های عمومی قیمت گذاری
استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
استراتژی های تعدیل قیمت
حداکثر قیمت رزرو (MRP)
حداکثر مطلوبیت برای خرید (MWB)
برنامه ریزی آمیخته بازاریابی برای لاک غلط گیر. تبلیغ و ترویج
اهمیت نسبی ابزارهای تبلیغ و ترویج
استراتژی تبلیغ و ترویج
تبلیغات
تصمیم گیری در مورد رسانه های تبلیغ
برنامه ریزی آمیخته بازاریابی برای لاک غلط گیر. توزیع
شبکه توزیع
انتخاب شیوه توزیع
استراتژی توزیع
پیوست
.پرسشنامه مصرف کنندگان
.پرسشنامه فروشندگان سطح شهر
.پرسشنامه فروشندگان بازار سنتی (عمده فروشان)
_____________________________________________________
https://www.mediafire.com/?bhuv2nkpwtc4bzj
 

Similar threads

بالا