اشتباهی در بازاریابی محتوایی و روش جلوگیری از آن‌

zahra-hamedani

عضو جدید
فقط بر فروش پافشاری و تمرکز می‌کنید
در حالت طبیعی هدف از مطالبی که در ارتباط با کسب‌وکار می‌نویسید این است که به فروش محصولات یا خدمات خود اشاره کنید؛ اما این موضوع خود می‌تواند مشکل‌آفرین باشد. در ادامه به توضیح همین مطلب می‌پردازیم.
معمولاً خوانندگان به این دلیل وب‌سایت شما را پیدا می‌کنند که به نوعی مشکلی داشته و به دنبال راه حلی برای آن هستند. آن‌ها به گوگل می روند و عبارتی مرتبط با این مشکل را جستجو می‌کنند و سایت شما ظاهر می‌شود.
با این‌ حال هنوز نیمی از کار انجام شده است. چنانچه متوجه نشده‌اید که منظور ما چیست، به مسئله از این زاویه نگاه کنید: شما نمی‌توانید قسط وام منزل خود را با افزایش بازدید وب‌سایت تسویه کنید(همین نگرش غلط مشکل اصلی اکثر افراد علاقه مند به کسب و کار اینترنتی است که به مدیر وب مراجعه می کنند). برگزاری مجلل‌ترین مراسم بدون هدف فروش چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد. هنگامی‌ که در کسب‌وکاری فعال هستید، نیاز دارید مردمی که در آن مراسم شرکت می‌کنند چیزی خریداری کنند.
با این وجود، ممکن است مشتریان شما هنوز آمادگی ذهنی لازم برای خرید را نداشته باشند. ابتدا در جهت حل مشکل آن‌ها تلاش کنید. در برابر تمایل خود برای نوشتن محتوایی که شما را به مانند فروشنده خودروهای بی کیفیت نشان می‌دهد که تلاش دارد مشتری را برای یک دور آزمایش رانندگی متقاعد کند مقاومت کنید.
برای جلوگیری از این خطای بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید:
درباره روش رفع مشکل و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود مطلب بنویسید.
توصیه‌هایی درباره خرید محصولات یا خدمات حوزه کاری‌تان برای مصرف‌کننده ارائه کنید.
برای تشخیص مواردی که دارای بیشترین اهمیت برای خوانندگان شما هستند، کلمات کلیدی جستجو شده را مورد بررسی قرار دهید و محتوای خود را با همان موارد تطبیق دهید.
این مورد، یکی از خطاهای بازاریابی محتوایی است که دارای آسان‌ترین راه چاره است، اطمینان یابید که در تمامی محتواهایی که تولید می‌کنید مقدار قابل توجهی ارزش برای مشتریان ارائه می‌دهید. به یاد داشته باشید که آن‌ها جستجو کرده و شما را پیدا کرده اند و اگر با سرعت بیش از حد به مبحث فروش وارد شوید این امکان وجود دارد که آنها آمادگی لازم را نداشته باشند. برای رفع این خطای بازاریابی محتوایی، در ابتدا تلاش کنید فضایی از اعتماد به وجود بیاورید
منبع سورس: www.modireweb.com
 
آخرین ویرایش:
بالا