اشتباهاتی که رتبه سرچ طبیعی سایت را نابود میکنند

sitedar

عضو جدید
اگه قصد دارید برای بازاریابی سایتتون یه کاری کنید و رتبه سایتتونو روی گوگل بالا ببرید با ما همراه باشید. اکثر بازاریابها اهمیت اجرای یک استراتژی مؤثر سئو رو درک میکنند و میدونن این کار جزء اصلی هر بازاریابی آنلاینیه.
با وجود رشد پلتفرمهای شبکه های اجتماعی، نمیشه منکر تکیه مردم به موتورهای جستجو شد. مردم هنوز هم برای کسب اطلاعات، سرچ شرکتها و محصولات و خدماتشون از موتورهای جستجو استفاده میکنند.
پس اگه کسی بخواهد کسب و کارشو روی وب قرار بده طبیعیه، اما سوال اصلی اینجاست که آیا به نتایجی که میخواستید رسیدید یا همچنان روی صفحه پنجم گوگل موندید؟ در این پست درباره چند تا اشتباهات سئو خواهیم پرداخت.
[h=2]هاستینگ بد به سرعت پایین بارگذاری منجر میشود[/h]اگه اخیرا به یه هاست بی کیفیت منتقل شده باشید یا مرکز داده­های شرکت ارائه دهنده خدماتتون جای خوبی نباشه و نتونه سرعت لود خوبی به کاربرهای سایتتون بده، احتمالش هست که محتوای سایتتون کمتر مورد توجه قرار بگیره و رتبه سایتتون پایین بیاد. همه دوست دارن کاربرهای سایتشون تجربه خوبی روی سایت داشته باشند. اگه محل هاست سایتتون به کاربرهاتون نزدیک باشه و هزارتا سایت دیگه با شما روی یه سرور نباشند این امکان بوجود میاد. پیشنهاد میکنم در همین ارتباط، مقاله رو مطالعه کنید.
[h=2]نبایدهای شکار رتبه بندی سرچ محلی[/h]اگه کسب و کارتون محصول یا خدماتی به مشتریها ارائه میده و برای ارائه اینها یه شرکت فیزیکی دارید که مشتریها میتونن مستقیم بهتون مراجعه داشته باشند، باید در نتایج سرچ محلی ظاهر بشید. خیلی وقتها این فهرست بندی ها قبل از نتایج طبیعی به نمایش درمیان و حتی ممکنه از تبلیغات کلیکی هم بالاتر بیان. گوگل معیارهای مختلفی برای تعیین نحوه نتایج سرچ محلی اعمال میکنه. همونطور که ممکنه بدونید، برای سرچ های محلی کاربرهای موبایلی اهمیت بیشتری دارند.
اگه میخواهید کسب و کارتون در سرچ محلی گوگل ظاهر بشه از این کارها خودداری کنید:

  • تنظیم طبقه بندی اشتباه روی Google My Business Page
  • تنظیم Google My Business Page برای مکانهایی که اونجا نیستید
  • محتوای تکراری روی Every Location age
  • گنجاندن کلیدواژه های مربوط به کدپستی یا شهر
[h=2]اشتباه در فایل Robots.txt[/h]حدود یک سال پیش ما داشتیم با یه مشتری کار میکردم که فایل Robots.txt رو روی سایتش اشتباه پیکربندی کرده بود. بخاطر همین موتورهای جستجو سایتشونو ندید میگرفتند و نمیذاشتن کسی پیداش کنه. عموما این فایلها برای این بکار میرن که حین تغییرات بزرگ سایت، مانع از فهرست بندیش توسط گوگل بشن. خلاصه بگم: برای این فایل از روشهای درست استفاده کنید. یه سرچ ساده گوگل و 10 دقیقه صرف وقت کافیه که از نگرانی دربیایید.
[h=2]گنجاندن بیش از حد و تکراری کلیدواژه ها[/h]گنجاندن کلیدواژه ها یکی از قدیمی­ترین اشتباهات سئو است. اگه هنوز با اصطلاح "گنجاندن کلیدواژه" آشنا نیستید، براتون توضیح بدم منظور شرایطیه که یه کلیدواژه بارها به صورت تکراری در محتوای وب سایت بکار میره و هدف گرفتن رتبه است. مثلا اگه میخواهید برای "طراحی لوگو" رتبه بگیرید، متن­تون به این شکل میشه:
"به طراحی لوگو برای شرکتتون نیاز دارید؟ شرکت طراحی لوگوی ما امکان طراحی لوگو برای شرکتها فراهم میکند. ما به طراحی لوگو مفتخریم و میتوانیم طراحی لوگوهای شگفت انگیری برای شرکت شما آماده کنیم".
خوندن همچین سختیه خیلی سخته، نه؟ زبان این متن غیرطبیعی و پر از حشو شده. لطفا متن­های سایتتونو اینطوری ننویسید. توجه به تراکم کلیدواژه یکی از کوچیکترین قسمتهای الگوریتم گوگله. یادتون باشه اولویت گوگل تجربه کاربریه. اگه همه متن پر از کلیدواژه برای همه مردم عادی ثقیل باشه، کسی متن رو نمیخونه و شما به هدفتون نمیرسید.
[h=2]چشم پوشی از توصیفات متا و عنوان[/h]همونقدر که استفاده نادرست از کلیدواژه ها میتونه برای استراتژی سئوی سایتتون مضر باشه، چشم پوشی از انتخاب یک عنوان مناسب و توصیفات متا هم به سایت لطمه میزنه. یه عنوان توصیفی و بی همتا بنویسید و از توصیفات متا بعنوان فرصتی استفاده کنید که ارزش صفحه رو به خواننده ها نشون بدید. توصیفات متا روی صفحه نتایج موتورهای جستجو نمایش داده میشن، بنابراین باید چیزی بنویسید که کاربرها رو جذب کنه تا به کلیک کردن روی سایتتون تشویق بشن.
[h=2]محتوای تکراری[/h]ما درک میکنیم: حتما سخت مشغول سعی و تلاشید که شرکتتونو به جایگاه بالایی برسونید. وقت زیادی برای نوشتن محتوا ندارید و به این فکر میرسید که کپی کردن مطلب از یه جای دیگه و چسبوندنش روی وب سایت خودتون راحتتره. هیچ کس هم متوجه نمیشه. اما دارید اشتباه میکنید. گوگل یه موتوره و همه چیزو میبینه و میدونه.
گوگل محتوایی رو که از یه سایت دیگه کپی شده باشه خیلی خوب تشخیص میده. اگه محتواتون روی یه سایت دیگه دیده بشه، احتمال افت رتبه شدید برای اون کلیدواژه زیاده. به علاوه نه تنها این روش اخلاقی نیست، بلکه غیرقانونی هم هست.
[h=2]بهینه سازی CT / LLC موتور جستجو[/h]با اینکه خدمات تخصصی سئو امکانات زیادی برای شرکتها فراهم میکنه، اما هیچ وقت نباید برای رشد شرکتتون تنها به سئو تکیه کنید. شرکتهایی که در دنیای آنلاین جامع تر عمل میکنند و از هر دو روش بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده میکنند موفقترند. سئو میتونه قسمت اعظمش باشه: اما با این حال فقط یه قسمتشه.
با ترکیب ابزار وب مثل سئو، شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و وبلاگ، کارهای بصری، LLC میتونید سایتتونو به یه ابزار تبدیل کاربر به مشتری و جذب کاربر فعال تبدیل کنید.
sitedar.com

 
بالا