اسکریپت خبرخوان حرفه ای

expert212

عضو جدید
امروز در خدمت طرفداران اسکریپت های خبرخوان فارسی هستیم , خوب بعد از مدت ها ورژن جدید اسکریپت خبرخوان حرفه ای ما آماده شد این نسخه از اسکریپت میتونه بصورت کاملآ اتوماتیک و حرفه ای مطالب رو از سطح اینترنت جمع آوری کنه و باسئو بالا در سایت شما انتشار بده! خوب دیگه فکر نکنم اسکریپتی باشه که مطالب رو از سطح اینترنت جمع آوری کنه ( در دسته بندی های مختلف ) و با رعایت قوانین سئو و تغییر محتویات پست , یک مطلب اختصاصی را در اختیار شما قرار میده .

خوب این سری از اسکریپت ها همونطور که میدونید میتونه به سرعت مطالب رو جمع آوری کنه و تعداد ایندکس های خودش را بالا ببره که با گذشت زمان کم کمک میکنه تمامی مطالب شما به صفحات اول موتورهای جستجو بیان و بازدید های فوق العاده زیادی بگیرن که سایت ها رو میتونه به سرعت به رتبه های زیر 1000 ایران برسونه که شما خودتون میدونید با این میزان بازدید چه درآمدی میتونید داشته باشید.
ورژن های بسیاری زیادی از اسکریپت های مختلف خبرخوان منتشر شد که بعد از مدتی اسپم یا جریمه میشدند و بصورت کامل هزینه شما همراه با ریسک بود که سایتتون از نتایج گوگل حذف نشه یا سرمایه شما به باد نره. این ورژن بصورت کامل طبقالگوریتم گوگل هست و امکان جریمه شدن توسط گوگل رو به صفر میرسونه. پس از این لحاظ خیالتون راحت باشه , از لحاظ هاست هم به دلیل بهینه بودن هاست زیاد قدرتمندی نیاز نداره و میتونید با یک هاست معمولی هم این اسکریپت رو راه اندازی کنید.

خوب حالا میرسیم به ویژگی های اسکریپت :
*قابلیت دسته بندی کردن مطالب که بصورت دلخواه قابل تغییر است
*قابلیت مشاهده آخرین اخبار بصورت last.php که میتوانید جهت ایندکس بهتر مطالب از آن استفاده کنید ( با سایت مپ بصورت کامل مکمل میباشند )
*اسکریپت دارای 25 پلاگین جهت ایندکس فوق العاده سریع مطالب میباشد.
و بسیاری از امکانات دیگر…

نمونه سایت ها :
سایت acvo.biz با رتبه ۸۰۰ الکسا
سایت kacc.ir که رتبه ۲۰۰ بود و فیلتر شد
سایت blogers.ir با رتبه تقریبا ثابت ۸۰۰ الکسا
سایت hastiblog.ir رتبه ۱۳۰۰ الکسا
سایت makhzanblog.ir رتبه ۱۱۰۰ الکسا
و چندین نمونه سایت دیگر …
قیمت اصلی اسکریپت : 600 هزار تومان
قیمت خرید از اکسپرت سئو : 99 هزار تومان

مرجع اکسپرت سئو : اسکریپت خبرخوان حرفه ای فارسی
 
Similar threads

Similar threads

بالا