اسپن‌وان (aspenone) ورژن ۸.۶ معرفی شد!

mehrdad.k.r

عضو جدید
کاربر ممتاز
شرکت اسپن‌تکنولوژی که یکی از پیشتازان تولیدکننده‌ی نرم افزارهای بهینه سازی در صنایع فرآیندیست، ورژن ۸.۶ نرم افزار اسپن‌وان را معرفی کرد. آخرین ورژن نرم افزار اسپن‌تک چالش‌هایی که کمپانی‌های نفت، گاز، تولییدکننده‌ مواد شیمیایی و مهندسی-اجرایی در مورد طراحی و اجرای ایمن کارخانه‌ها و تعیین دقیق سرمایه ‌گذاری پرژه‌ها از مطالعه تا ساخت را شامل می‌شد، هدف قرار داده است.
تغییرات ورژن ۸.۶ نرم افزار اسپن‌وان به شرح زیر است:
• اتوماتیک کردن مدل‌سازی دینامیکی بوسیله‌ی کلیکی ساده، برای سرعت بخشیدن به فرآیند مدل‌سازی و قادر ساختن امکان مشاهده‌ی عملکرد کمپرسور توسط مهندسین فرآیند.
• محاسبات آنالیز احتراق که برای لحاظ کردن گرمای نهان و تغییرات دما مورد استفاده بود، بروز رسانی شده و اندازه‌یابی دیسک محافظ فشار نیز به آن اضافه شده.
• “محاسبه کننده‌ی سرمایه ثابت” اسپن‌وان ورژن ۸.۶ این امکان را فراهم می‌کند که به‌راحتی تعداد کارگران و مواد مورد نیاز برای ساخت‌وساز تطبیق داده شود.
مصرف‌کنندگانی که لایسنس نرم افزار را داشته باشند می‌توانند بدون پرداخت هزینه به آخرین ورژن بروز رسانی کنند. ویدئوی معرفی ویژگی‌های جدید این نرم افزار را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
(دانلود با لینک مستقیم به حجم ۶.۵ مگابایت)
منبع: کارنج
 
بالا