استقبال هندی ها از سخن احمدي‌نژاد درباره ازدواج

آقا سید

مدیر بازنشسته
رسانه‌هاي هندوستان سخنان رئيس جمهور كشورمان در رابطه با ازدواج در سن پايين را خردمندانه توصيف كردند و آن را نشانه اصالت افكار فرهنگي ايران دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در دهلي‌نو، مردم هندوستان استقبال گسترده‌اي از سخنان احمدي‌نژاد در رابطه با لزوم كاهش سن ازدواج در دنيا داشته‌اند.

مردم هندوستان كه مردمي سنت‌گرا و داراي رسوم زندگي در كنار خانواده هستند، سخنان احمدي نژاد را در رابطه با ازدواج در سن پايين خردمندانه وصف كردند و آن را نشانه تفاهمات 2 كشور در رابطه با لزوم احترام به سنت و اخلاق بيان كردند.

مردم هند كه تأثير منفي فرهنگ غرب را در نزد خانواده‌هاي غربي به خوبي لمس كرده اند، الگو برداري نسل نوپاي هند را از فرهنگ غرب امري زيان‌بار مي‌دانند و آن را اساس از هم گيسختگي خانواده و بنايي براي ايجاد ناهنجاري‌هاي اجتماعي ذكر مي‌كنند.

رسانه‌هاي هندوستان امروز سخنان رئيس جمهور كشورمان را نشانه اصالت افكار فرهنگي ايران و رهبران ايران دانستند و افزودند اين الگوها باعث ثبات در جامعه و خانواده مي‌شود.

همانطور كه مي‌دانيم تخريب نهاد خانواده در دستور كار شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني وابسته به غرب قرار گرفته است. غرب براي رسوخ به فكر و انديشه و سپس رفتار انسان‌ها به صورت‌گري و تصوير سازي مي‌پردازد، تصويري كه مي‌تواند به خاطر جاذبه‌هايش زشتي‌ها را زيبا جلوه دهد و عيب ها را بپوشاند و دروغ‌ها را راست بنماياند.

دشمنان ما در مبارزه سياسى به جايى نرسيده‌اند، هر چند به تشكيل و سازماندهى گروهك‌ها، تشكلات و حزب‌ها دست زده اند. در مبارزه نظامى و جنگ تحميلى نيز به نتيجه‌اى نرسيده‌اند. با محاصره اقتصادى نيز ناكام ماندند، تنها راهى كه براى آنان باقى مانده مبارزه فرهنگى است؛ مثلا نفوذ در مراكز فرهنگى و دينى و كالبد اعتقادي جوانان.

از جمله روش‌هاى آنان براى مقابله با فرهنگ اسلامى اين است كه سعى مى كنند تا افكارى براي جوانان عرضه كنند كه جوانان ملت‌هاى اسلامى خود از اعتقاداتشان دست بردارند، اگر نشد سعى مي‌كنند آنها را عوض كنند.در ميان همه فرهنگها، تنها فرهنگ اسلام است كه مى تواند در مقابل دشمنان با تمام قدرت مقاومت كند.

اهميت به كانون خانواده نه تنها از نظر رهبران مسيحيت غربي اهميت نداشته بلكه آنها هميشه درصدد حذف ارزش‌ها و معيارهاي تشكيل خانواده در بين جوانان و نوجوانان بوده‌‌اند، بدون شك، يكي از دغدغه هاي ديرينه و مهم مقام معظم رهبري كه همواره مورد تأكيد و توجه ايشان بوده، مقوله تهاجم فرهنگي و ازدواج به موقع جوانان بوده است.

به همين خاطر است كه امروزه سخنان رهبران ديني و سياسي ايران از همه جهت مورد توجه اندشمندان ديني و فيلسوفان شرق و غرب قرار گرفته است، از همين رو است كه امروز كشور هندوستان تمام نظريات انديشمندان غربي را به مبارزه مي‌طلبد و بيانات احمدي نژاد را در رسانه ها مورد توجه قرار مي‌دهد و آن را الگويي براي فرهنگ تربيتي نسل جوان در هند ذكر مي‌كنند.

در قرن 21 يكي از مشهورترين مراكز برده‌داري و سوء استفاده جنسي زنان، آمريكا به خصوص ايالت سانفرانسيسكو به شمار مي‌رود، بر اساس آمار وزارت امور خارجه آمريكا، سالانه حداقل 900 هزار نفر براي كار اجباري و سوء استفاده جنسي و بردگي در جهان قاچاق مي‌شوند و بيش از 85 درصد آنان را زنان و دختران تشكيل مي‌دهند كه از اين تعداد، چيزي بيش از 140000 تا 210000 هزار قاچاق انسان به آمريكا صورت مي‌گيرد.

تاكنون وزرات امور خارجه آمريكا يا سازمان سيا گزارش مشخصي از تعداد زنان و دختران قرباني قاچاق را اعلام نكرده است. همچنين برخي گروه‌ها تعداد قربانيان قاچاق انسان به اين منطقه را بيش از اين برآورد مي‌كنند، اين همان چيزي است كه كشورهاي آمريكايي و غربي و مدعيان دموكراسي خواهان اجراي آن در كشورهاي اسلامي هستند تا ابزاري براي سوء استفاده سياسي خود از كشورهاي آسيايي و اسلامي را داشته باشند.

سخنان رهبران سياسي و مذهبي ايران هميشه مورد توجه رسانه‌ها و پژوهشگران هند بوده و به دليل ارتباط اين سخنان با سنت گرايي و حفظ كانون خانواده هميشه از حمايت آنان برخوردار بوده است.
منبع
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
آقا سید استقبال عبدالله گل از پیشنهاد ایران اخبار ايران و جهان 0

Similar threads

بالا