استفاده خودسرانه از کرم‌های لایه بردار ممنوع!

drsoleymanha

عضو جدید
استفاده خودسرانه از کرم‌های لایه بردار ممنوع!
مطب پوست و زیبایی باران : خیلی از خانم ها سعی می کنند، جای جوش ها و لک ها و مشکلات پوستی شون را با آرایش و کرم های مختلف بپوشونند، ولی متاسفانه این کار مثل خیلی از عادت ها و کارهای نادرستی که انجام میدیم فقط پاک کردن صورت مسأله ست‌!


خیلی از خانم ها سعی می کنند، جای جوش ها و لک ها و مشکلات پوستی شون را با آرایش و کرم های مختلف بپوشونند، ولی متاسفانه این کار مثل خیلی از عادت ها و کارهای نادرستی که انجام میدیم فقط پاک کردن صورت مسأله ست‌!


بی شک استفاده خودسرانه از کرم های لایه بردار، پن های شستشو و یا حتی خطرناک تر از همه روی آوردن به داروهای خوراکی برای رفع جای جوش و لک نه تنها شما را به خواسته نهاییتان نمی رساند بلکه با عوارض بی شماری روبرو می کند. ‌


در هر سنی هستد، به فکر درمان این مشکلات باشید، جای جوش ها و لک ها همیشه خودشان خوب نمی شوند، به فکر درمان باشید، این طوری حتی زمانی که آرایشی نداشته باشید هم جذاب و زیبا به نظر می رسید.


علت بروز لک و درمان آن
شایع‌ ترین علت بروز لک ، نور آفتاب هست و شایع‌ ترین نوع لک ، لک‌های بارداری هستن، که بیشتر در خانم‌ها به رنگ قهوه‌ ای به شکل قرینه و به‌ تدریج ظاهر می‌شوند. بعضی خانم‌هایی که از قرص‌های جلوگیری از بارداری استفاده می‌کنن هم دچار همین لک‌ها می‌شن. گاهی بعد از اتمام بارداری یا قطع مصرف قرص، لک برطرف می‌شه اما گاهی هم تا سال‌ها باقی می‌ماند


به طور کلی، ژنتیک، مصرف بعضی داروها، بعضی بیماری ها مثل بیماری های کبدی، کمبود ویتامین هایی مثل آ و ب۱۲ و… می تونن باعث بروز لک در پوست شما بشوند.


اما چه راهی برای درمان این لک ها وجود داره؟
با توجه به شدت لک ها و با معاینه از نزدیک، گاهی وقت ها میکرودرم و در موارد دیگر مزوتراپی می تواند باعث درمان این لک های ناخوشایند شوند.


با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا راه حل درمان را برای شما توضیح دهیم:
https://goo.gl/zGuBjM


مطب پوست و زیبایی در رشت مطب لیزر موهای زائد در رشت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .
 

Similar threads

بالا