استفاده از دوچرخه در این دانشگاه پیام نور تبریز اجباری شد.

mojtaba_br

عضو جدید
استفاده از دوچرخه در این دانشگاه پیام نور تبریز اجباری شد: پس ازتصویب شورای رفاهی دانشگاه بناب، در راستای کاهش مصرف انرژی و هوای پاک ایستگاه دوچرخه دانشگاه پیام نور تبریز افتتاح شد.

به گزارش اخبار پیام نور رئيس دانشگاه بناب در مراسم افتتاحیه عنوان کرد: یکی از اساسی ترین اهداف هیئت رئیسه و شورای رفاهی دانشگاه بناب ایجاد امنیت، آرامش و سلامتی و انتقال این سه مقوله از دانشگاه به منازل اساتید وکارکنان است و متاسفانه باتوجه به اینکه زندگی ماشینی در جوامع امروزی و مخصوصاً در ادارات همه گیر شده است، برآن شدیم با تخصیص دوچرخه اقساطی به اساتید و کارکنان دانشگاه و همچنین به تخصیص یک روز ازهفته به عنوان روز هوای پاک و حضور اجباری اساتید و کارکنان با دوچرخه در دانشگاه مقداری در سلامتی و تندرستی این عزیزان سهیم باشیم.

عباسیان درخصوص وظیفه اصلی دانشگاه و فرهنگ سازی این نهاد اظهار کرد: امید است دانشگاه بناب نیز به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی پیشرو درعرصه فرهنگ سازی با این الگو سازی و فرهنگ سازی شعار «هوای پاک، تن سالم و زندگی پاک با دوچرخه» را نهادینه سازی کند.

وي افزود: مقرر شده درکنار در ورودی دانشگاه ایستگاه دوچرخه ایجاد شود و از اساتید، کارکنان و دانشجویانی که قصد ورود با دوچرخه به دانشگاه را دارند، وسیله خود را درایستگاه مخصوص دوچرخه پارک كنند.

رئیس دانشگاه بناب با تاکید بر پیاده سازی فرهنگ دوچرخه در بناب گفت: شهر بناب به عنوان شهر دوچرخه درکشورمان معروف است، امید است مسئولان شهر نیز درخصوص فرهنگ سازی دوچرخه سواری درشهر بیش از پیش فعال تر و جدی تر باشند تا ما شاهد شهری بدون ترافیک، پاک و مردمی سالم باشیم
 

Similar threads

بالا