استخدام تیم مهندسی

FereidoonBehkar

عضو جدید
یک شرکت فعال در زمینه پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی در نظر دارد برای تکمیل کادر مهندسی خود نفرات به شرح و توانایی ذیل را با حقوق و مزایای مکفی به استخدام دراورد ،

1- مهندس پایپینگ مسلط به نرم افزار های AutoCad و PDMS و Office .

2- مهندس فرایند مسلط به نرم افزار های AutoCad و hysys و Office .

3- مهندس مکانیک مسلط به نرم افزار های AutoCad و PV-Elite و Office .

4- مهندس کنترل و ابزار دقیق مسلط به انواع ابزار اندازه گیری و سیستم های کنترل، مسلط به نرم افزار های AutoCad و Office .

5- مهندس صنایع مسلط به نرم افزار های AutoCad و Ms-Project و Office و Primavera

6- متخصص IT مسلط به راهبری کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار مسلط به راه اندازی و راه بری شبکه ، اینترنت و شبکه های امنیتی باز و بسته

7- نقشه کش صنعتی مسلط به نرم افزار های AutoCad و Office .

8- منشی مسلط به نرم افزار های Office, Photoshop , ، تایپ انگلیسی و فارسی ، مسلط به اپراتوری کامپیوتر و تجهیزات جانبی (پرینتر اسکنر کپی ) و مسلط به زبان انگلیسی (آپشن).

تمامی گرایش های فوق باید آشنایی کافی به زبان انگلیسی ، اپراتوری کامپیوتر و نیز حداقل 2 سال سابقه کار که حداقل 10 ماه از آن در یک سازمان و بیمه گذار به صئرت پیوسته باشد.

متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه (واقعی) خود را به آدرس ّFereidoon.behkar@gmail.com ارسال فرمایند ، لطفا در تهیه و ارسال رزومه به مهارت های خواسته شده و تعریف واژه (مسلط) توجه بفرمایید .

با تشکر .
 

apn1388

کاربر بیش فعال
با سلام
به یک نفر مهندس برق با سابقه کار در پروژه بیمارستانی یا مشابه (دفترفنی و اجرا) برای شرکت پیمانکاری با حداقل پنج سال سابقه کار مسلط به فهرست بها و اتوکد، بصورت مقیم در یکی از شهرهای مرکزی کشور نیازمندیم.
متقاضیان لطفا رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال فرمایید.
Amirpirnazari@gmail.com
 

Similar threads

بالا