اساسنامه تالار مشاوره

وضعیت
موضوع بسته شده است.

آوای علم

مدیر تالار مشاوره
مدیر تالار
با سلام خدمت کاربران عزیز تالار مشاوره

برای مفید واقع شدن و آرامش بیشتر شما در تالار مشاوره نکات و قوانین را وضع کردیم که امیدواريم موجب پیشرفت هر چه بیشتر تالار و رضایت شما شود.



قوانین کلی تالار

1- لطفا درتاپیک های مباحث مشاوره ای به هیچ وجه پست نامربوط با موضوع تاپیک و گفت و گوهای دوستانه ایجاد نکنید لطفا با رعایت این مورد در کمک و همیاری به دوستان خود شرکت کنید.
2- قبل از ایجاد تاپیک مطمئن شوید مباحث مشابه در تالار وجود نداشته باشد در صورت وجود درتاپیک مربوطه پست زنید.
3- تاپیک های خود را در زیر تالار مربوطه ایجاد کنید.
4- از گذاشتن کلیپ و مقالاتی که مجاز نیست و باعث وارد شدن در بحث فیلترینگ می شود جدا خودداری فرمایید.
5-احترام گذاشتن به همدیگر و توهین نکردن...
(اين مورد جز مواردي است كه بدون در نظر گرفتن فعاليت كاربري امتياز منفي دارد.......اميدوارم با رعايت اين مورد جو سازنده اي را در تالار ايجاد كنيم تا كاربران گرامي بهره كافي را از تالار داشته باشند)


نکات تالار مشاوره

دوستان گرامی می توانند از تاپیک های علمی و مفید تالار مشاوره برای پیشرفت و بهبود مسیر زندگی خود بهره مند شوند.

همچنین

1- دوستان می توانند برای طرح مسائل مشاوره ای خود به تاپیک طرح مسائل شخصی مراجعه کنند یا موضوع مرتبط با هر زیر تالار مشاوره را در تالار مربوطه مطرح کنند .

2- افرادی که می خواهند مسئله خود را طرح کنند اما به دلایلی نمی خواهند از نام کاربری خود استفاده کنند می توانند با مدیریت تالار هماهنگ کرده و تاپیک مورد نظر ازطرف من یا دستیار محترم ایجاد می گردد

مباحث مشاوره ای

دوستانی که به طرح مسئله خود اقدام میکنند توجه داشته باشند در حال حاضر فردی با تخصص مشاور و مورد تائید تالار وجود ندارد نظرات دوستان صرفا از طرف کاربران و یا افراد به غیر تخصص مشاوره است ..علت ایجاد این امکان فقط برای این است که شما نظرات افکار و راه های متفاوت بخصوص افکار هم سن و سال های خود را ببینید ...اما انتخاب بهترین راه طبق عقاید و منش زندگی خود حق شماست.

نظرات کاربران

دوستان عزيزخواهشا نظراتي را كه بيان كنيد مناسب عرف جامعه ما و قوانين سايت باشد... از كلمات و الفاظ نامربوط به موضوع جدا پرهيز كنيد.
اين نكته رو به خاطر داشته باشيد زير تالار دختر و پسر و مشاوره ازدواج هدفش راهنمائي و خدمت به شما عزيزان است لطفا سعي كنيد نظرات سازنده و مثبتي رو در اين بخش مطرح كنيد تا راهنما و مشكل گشا بقيه دوستان باشد.
(در صورت رعایت نکردن , این مورد جز مواردی است که بدون توجه به فعالیت کاربر دارای امتیاز منفی است.)





قوانین در صورت لزوم به مرور ویرایش می شود.

موفق باشید:gol:
 
آخرین ویرایش:

آوای علم

مدیر تالار مشاوره
مدیر تالار


قوانين زير تالار آئين همسرداري

زير تالار ايجاد شده با هدف بهبود مسير زندگي و رفع مسائل كابران با همياري يكديگر مي باشد.

لازم به ذكر است

با توجه به نبود فرد متخصص و مورد تائيد مديريت و وارد نشدن در بحث فيلترينگ از كاربران گرامي خواهشمند است در زير تالار موجود تنها در مورد مباحث رفتاري اخلاقي و عاطفي پست ايجاد كنند و از پرداختن به مسائل و روابط ديگر جدا خودداري فرماييد.
 
آخرین ویرایش:

آوای علم

مدیر تالار مشاوره
مدیر تالار

قوانین زیر تالار روابط دختر و پسر


1- در زیر تالار روابط دختر و پسر از ایجاد هر نوع تاپیکی که در مورد رواج و حمایت از روابط نا سالم قبل از ازدواج هست از انجایی که درعرف و شرع جامعه ما نیست خود داری کنید

2- تاپیک هایی که درمورد منع و بررسی این روابط هست خواهشا در عنوان تاپیک از کلمات نامشروع ..جنسی..استفاده نکنید چون سرچ گوگل این کلمات باعث به وجود امدن مشکل و بحث فیلتر برای باشگاه می شود .
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا