اساتید گروه معدن تهران جنوب

mahmudy

عضو جدید
بهترین استاد گروه دکتر نوید حسینی مکانیک سنگ فقط یه کم بد اخلاقه ولی هم خیلی باسواده هم عالی درس می ده
 

madankar

عضو جدید
آقای محمودی حالا چون به تو نمره داده خوبه دکتر حسینی خیلی سخت گیره فکر می کنه ما دانشجوی هارواردیم. بابا دانشگاه آزاده اونم معدن. هیچکی به پای دکتر شهام نمی رسه


فقط دکتر شهام. مکانک سنگم سیاوشی آخرش
 

daneshjooo

عضو جدید
موضوع جالبیه

من فکر می کنم دکتر سعدمحمدی از همه بهتره، البته می گن دکتر حسینی (نوید) با حمید اشتباه نشه! هم خوبه ولی من باهاش درس نداشتم. ولی شهام زیاد شخصیت استادی نداره! ماجرای چکش رو دیگه همه می دونن!!!!
 

madanjoo

عضو جدید
سلام بچه ها مثبت ها

سلام بچه ها مثبت ها

موضوع چکش چیه ؟ منم یه چیزایی شنیدم اما باورم نشد راستی اینکارو کرده یا بهش بستن ؟ به نظر من دکتر ابریشمی فر بهترین استاد گروه معدنه و تو زمین شناسا هم خانم دکتر فیضی رو می پسندم !
 

daneshjooo

عضو جدید
چکش اشمیت رو می گن می خواسته دودر کنه!!! البته من فقط شنیدم و باورم هم نشده!! ولی بچه های آز مکانیک سنگ می گن



:biggrin:
 

mineengineer1984

عضو جدید
نظرتون رو راجع به اساتید گروه معدن تهران جنوب بگید؟؟؟؟؟؟؟؟:biggrin::biggrin::biggrin:
سلام رفقا
من محمد حسین جعفرزاده دبیر انجمن علمی مهندسی معدن تهران جنوب هستم
تو رو خدا بی انصاف نباشید اساتید گروه معدن همشون از فرهیختگان والای کشور عزیزمون هستن
اگر هم گلایه ای دارید به من میل بزنید تا به اطلاعشون برسونم یا اینکه قرار بذاریم توی اتاق انجمن معدن در خدمتتون باشم
حق نگهدارتون
:)
 

madanjoo

عضو جدید
بابا ای ولله

بابا ای ولله

آقای جعفر زاده چرا جلوی جریان آزاد دمکراسی را میگیری . اگر کسی خودشو پیغمبر میدونه و اینجوری ته اش در میاد همه باید بدونند. چکش اشمیت که قیمتی نداره فوقش یک میلیون تومنه این بابا گیر یه میلیونه!؟ واقعا" اگه این موضوع صحت داشته باشه واویلا.
 
آخرین ویرایش:

kamran1386

عضو جدید
موضوع چکش چیه ؟ منم یه چیزایی شنیدم اما باورم نشد راستی اینکارو کرده یا بهش بستن ؟ به نظر من دکتر ابریشمی فر بهترین استاد گروه معدنه و تو زمین شناسا هم خانم دکتر فیضی رو می پسندم !

آقای معدنجو نمیدونم چه جوری به این نتیجه رسیدی که ابریشمی فر میتونه اولا" استاد باشه دوما" بهترین باشه این آقا با خودشم مشکل داره مثل برج زهرمار میمونه باش مهمه که بهش بگی آقا دکتر و با چند رنگ سوالات را جواب بدی من باهاش آزمایشگاه داشتم این بابا اصلا" کار عملی نکرده و فقط به خاطر اینکه تو سپاه است دانشگاه راهش دادند نه یه مقاله نه یه کتاب نه یه کار تحقیقی فقط و فقط ادعا .:mad: در مورد خانم فیضی با هاش درس نداشتم اما شنیدم استاد خوبیه :smile: در مورد شهام بنظرم آدمای پر حرف و پر مدعا همیشه یه چهره دیگه دارند که می خوان با پر حرفی و ظاهر سازی اون چهره خود را پنهان کنند. موضوع چکش صحت داره و موضوع به حراست و اخراج شهام کشیده شده بجه های تکنسین آزمایشگاه در جریان هستند:cry:
 

daneshjooo

عضو جدید
بچه ها اینجا قرار در مورد استادا نظر بدیم. نه اینکه بخواهیم جواب همدیگر رو بدیم. چون هر کسی برای نظرش دلیل داره و باید به نظر همدیگه احترام بگذاریم.
من این ترم می خوام با دکتر حسینی کاربرد کامپیوتر بگیرم. اگه کسی این درس رو با ایشون داشته نظرش رو بگه. چون ترم آخر هستم و می ترسم بد نمره بده! البته درس دادنش هم مهمه
 

ahmadi2008

عضو جدید
سلام دوستان
من ترم پیش با دکتر نوید حسینی درس داشتم. با اینکه خیلی جوونه و بعضی استادا ازش بد می گن ولی به نظر من خیلی تسلط داره و خوب درس می ده. اگه کامل کلاس بیایی امتحانش هم زیاد سخت نیست.


به نظر من بهترین استادای گروه استخراج
1 - آقای دکتر احمد اسدی
2 - آقای دکتر داریوش کاوه
3 - آقایدکتر نوید حسینی
4 - آقای دکتر اردشیر سعدمحمدی
 

tehrooony

عضو جدید
سلام
ببخشید بچه ها من یه سوال در مورد آنتراسیت دارم
اگه این دکتر شهام می تونه کمکم کنه لطفا شمارشو برام ÷یدا کنید
هر کسی هم در این زمینه اطلاع داره و فکر می کنه می تونه کمکم کنه این لطف رو در حق من بکنه .
ممنون از همتون
یا علی
 

rohanian

عضو جدید
سلام بچه ها
دکتر شهام از آنتراسیت سردر نمیاره
باید از دکتر قلی نژاد بپرسی اون سنگ رو ببینه و میگه



ولی اساتید: همه خوبن ولی چند نفری با بقیه فرق دارن مثل همین دکتر قلی نژاد، دکتر صمیم که همش داد میزنه، دکتر فیضی که تند حرف میزنه ولی من همه رو دوست دارم
 

alireza_d2001

عضو جدید
نامه به رئیس گروه

نامه به رئیس گروه

بچه اگه موافقید یه نامه به رئیس گروه بنویسیم که کد های مکانیک سنگ دکتر حسینی رو بیشتر کنه! فقط یه کلاس باز کرده بودن که سریع پر شد. اگه یه کلاس دیگه باز کنن خیلی خوب میشه
 

pmhashemi

عضو جدید
عجب !

عجب !

سلام به همه شماهایی که اینجا بدنبال استاد ایده آل خود میگردید !
دوستان من یه روزی من جای شما بودم و بعضی از اساتید جوان شما از هم دوره ای های من ، من هم جای دیگری مشغولم و مشغول تدریس .
اما من بشیار تحت تاثیر قرار گرفتم که برخی ازاساتید شما آن کسانی نیستند که شما گمان میکنید ، چرا که سخت گیری و یا بالعکس ان سهل گیری هر دو اشتباه و غیر مناسب است .
استاد جوان برای اینکه به شما بگوید بیش از شما می داند همه جزوه قدیمی خود را به همراه 2 -3 کتاب که دوره فوق لیسانس دیده ( نخوانده ها ! اشتباه نکنید .) را به خورد شما دوستان من می دهد و از رفی شما هم که نمی دانید اینا چی بود و اونا چی نبود فکر میکنید اااااااااااا چقدر طرف میدونه !
اما در نظر شخص من استاد خوب کسی است که در مقابل هزینه ای که دریافت میکند خود را مسئول بداند و جدا از این مطلب میل به انتقال دانسته های خویش داشته باشد و به آینده شما امیدوار . شخصی که ذاتا خوش جنس باشد و بخواهد که شما چیزی بیاموزید و اگر نیاز باشد پی کارتان را بگیرد و راهنمایتان کند و حتا شما را به ارگان ها و اشخاصی که مفید واقع شوند معرفی نماید و از آنان بخواهد که به شما کمک کنند . صد البته شخصی که CD فروشی میکرده و نرم افزار های قفل شکسته می فروخته ( آن هم به قیمت های غیر واقعی ! ) ، از هم دوره ای های خود تا سایرین ، آن هم نرم افزار های که همیشه قابل دانلود بوده و با کمی تامل مجانی به دستتان می آمده نمی تواند استاد مناسبی برای شما باشد چرا که وی شخصی است که دانسته هایی را که مجانی بدست آورده را عنوان می نماید که نسخه اصل آن 3000000 دلار ! ! ! ( سه ملیون ؟ ؟ ؟ عجب ) ارزش دارد ! ! ! ( نرم افزار ؟ ؟ ؟ سه ملیارد تومان ؟ ؟ ) و میخواهد قفل شکسته آن را حداقل 300000 تومان به شما بفروشد( که در بازار 10000 تا 70000 تومان قیمت دارد ) . حالا خود قضاوت بفرمائید که این شخص چطور دانسته هایی را که به دانشگاه آزاد همین واحد پول پرداخته تا فرا بگیرد بی هیچ قرض ورزی ای به شما خواهد آموخت ؟! آیا واقعا وی اصلاح شد ؟ ؟ ( امیدوارم )
از مشخصه های بسیار بسیاز مهم یک استاد خوب اخلاق وی است و این موضوع بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور کنید در امر آموزش موثر است ، احترام به دانشجو در هر حالی .

اما چند استادتان را قدر بدانید که واقعا اساتید ارزشمندی اند :

جناب آقای مهندس امیر افشاری
سرکار خانم دکتر فیضی
جناب آقای دکتر قدرت ا... محمدی

خداوند ایشان را حفظ کناد که واقعا برای دانشجو زحمت کشیده اند .
 

masoudnbox

عضو جدید
من به دکتر کاوه و دکتر اسدی رای میدم چون واقعا با سواد و با شخصیت هستند
به دکتر سعد محمدی و مهندس امیر افشار هم دیپلم افتخار میدم
;)
حیف که نمیشه (چون بالاخره از هر استادی چیزی یاد گرفتم) وگرنه خیلیها لایق زرشک زرین هستند.
 

daneshjooo

عضو جدید
سلام بر دانشجویان معدن تهران جنوب

البته من در جایگاهی نیستم که بگم کدوم استادا خوب یا خدایی نکرده بد هستند! ولی از اونجایی که با اونها درس داشتم فقط نظرم رو می گم:

به نظر من باید استادا رو با درس دادنشون شناخت. من فکر می کنم دکتر اسدی (زیرزمینی)، دکتر کاوه (روباز)، دکتر حسینی (مکانیک سنگ و کاربرد کامپیوتر) خوب هستند. البته بقیه هم بد نیستند، ولی من مجبور شدم واسه کنکور هرچند قبلا مکانیک سنگ رو گذرنده بودم برم سر کلاس دکتر حسینی
 

مهندس نفت

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام

سلام

من دانشجوی نفت تهران جنوب هستم و رشته ما هم زیر مجوعه این گروه هست ولی اصلا گروه فعالی حداقل در رشته ما نمی باشد . :eek:
 
بالا