ارتباط حرفه عکاسی و فیلم برداری

tzer.ir

عضو جدید
Photography-and-video-communication-750x350.jpg
صنعت و حرفه عکاسی جزو پرکاربردترین مشاغل بوده و تقریبا سر و کار هر کسب و کاری به آن می‌افتد. به همین دلیل باید به فکر گسترش بازار کار خود و کسب مشتریان جدیدتر بود. یکی از روش‌های تبلیغ و بازاریابی استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی است.

افزایش ارتباط حرفه عکاسی و فیلم برداری

طی سال‌های اخیر، میزان استفاده از ویدیو در اینترنت به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است. پیشتر در صورت وجود یک فایل ویدیوی در یک وب سایت، کاربران را آن را به چشم عذابی بزرگی می‌دیدند، چرا که به خاطر پایین بودن پهنای باند، بارگذاری آن مدت زمانی زیادی طول می‌کشید، اما امروز دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. به همین دلیل همه کسب و کارها اعم از افرادی که در حرفه عکاسی فعالیت می‌کنند، در تلاش هستند به جای استفاده از فایل‌های تصویری و یا عکس‌های متحرک یعنی گیف‌ها، از فایل‌های ویدیویی به منظور تبلیغ استفاده کنند.
بر اساس یک قانون کلی، مطلبی که می‌توان با یک عکس به مخاطب منتقل کرد، شاید با استفاده از هزار کلمه مطلب امکان‌پذیر نباشد. این مقایسه را باید بین عکس و ویدیو نیز انجام بدهیم، به طوری که هزاران عکس قادر نیستند همانند یک ویدیوی حتی کوتاه، مطلبی را به کاربر منتقل کنند. حال که از نظر پهنای بند مورد نیاز برای تماشای ویدیو محدودیتی وجود ندارد، چرا نباید از این ظرفیت بهره برد؟

یکی از بهترین روش‌ها برای افراد فعال در حرفه عکاسی، فیلم برداری از پشت صحنه پروژه‌های خود است. به این ترتیب می‌توانید نشان دهید عکس‌های یک پروژه، که پیشتر فقط نمونه عکس‌های بی‌جان آن را در وب سایت خود قرار می‌دادید، طی چه فرآیندی ساخته شده‌اند. بدون شک تخصص شما در تصویربرداری بوده و باید برای ضبط ویدیو باید از یک فرد خبره در زمینه ساخت ویدیوهای تبلیغاتی کمک بگیرید، چرا که ضرورت ویرایش در فایل‌های ویدیوی در مقایسه با فایل‌های تصویری بسیار بیشتر است.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا