ارائه بیش از 40 سبک هنر رزمی مختلف در پرتال آموزشی بازه

shervin6623

عضو جدید
سبک های رزمی - 40 سبک مبارزه
لینک و مشخصات کامل محصول د سایت اصلی



سبک های رزمی - 40 سبک مبارزه، در این مجموعه بی نظیر گلچینی از بهترین آموزش های سبک های مختلف رزمی از برترین اساتید هر رشته رزمی را قرار داده ایم تا اطلسی شود برای انتخاب صحیح هنر مبارزه دلخواه شما و راهی برای کسب موفقیت های بیشتر در رشته رزمی خود.

این مجموعه شامل 70 دی وی دی می باشد که 40 سبک مختلف رزمی را آموزش می دهد. لیست فیلم های موجود در این مجموعه به شرح زیر می باشد(فیلم های به زبان اصلی، معمولا انگلیسی می باشند):
چطور رزمیکار شوید، فنون اساتید بزرگ را بیاموزید، همیشه یک قدم از هم رزم های خود جلوتر باشید و حریفان خود را به راحتی مغلوب کنید...؟ پاسخ آن را در این مجموعه بی نظیر خواهید یافت.
رزمی کار باشید یا نباشید، این مجموعه دید شما را به هنرهای رزمی کاملا تغییر خواهد داد
برای اولین بار در سطح اینترنت ایران، تخصصی ترین مجموعه آموزشی هنرهای رزمی
در انتخاب ورزش رزمی دلخواهتون مشکل دارید؟
با سبک های مختلف آشناییتی ندارید؟ یا آشناییتون به قدر کافی بالا نیست؟
از برترین های دنیا در سبک های مختلف راهنمایی بگیرید و سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید!
اگر مبتدی هم باشید مشاهده 40 سبک رزمی مختلف از برترین اساتید دنیا به شما کمک شایانی خواهد کرد. ولی اگر حرفه ای هستید بدانید اساتید و آموزش های این مجموعه توان رزمی و مبارزاتی شما را چندین مرحله بالاتر می برد!
این قول ما به شماست! ... حرفه ای شدن!
این مجموعه ارزشمندترین و پرمحتوی ترین فیلم ها را در خود گنجانده است، فرصت آموزش از بهترین های را به خود بدهید!
آیا شما نیز خواستار بهترین شدن در رشته رزمی خود هستید؟
مهارت های خود را با صد ها ساعت فیلم آموزشی حرفه ای ارتقاع دهید و حریفی برای خود به جای نگذارید!
اساتید مختلفی این مجموعه را خریداری کرده اند، دلیلش چیست؟ پرواضح است! آنها خواستار تک شدن هستند، خواستار بهترین شدن، خواستار یادگیری و آموزش از برترین های دنیا و بروز ماندن
مجموعه ای را که اساتید هنرهای رزمی از ما خریداری می کنند هم اکنون برای شما نیز در دسترس و قابل خرید است.
40 سبک رزمی حرف کمی نیست! این مجموعه بی نظیر حاوی چهل سبک مختلف از هنرهای رزمی نام آشنای حال حاضر دنیا می باشد، برخی از آنها به شرح زیر می باشند:
سبک رزمی آیکیدو، آیکی جوجیتسو، بوجوتسو، بوکس، تای چی، تکواندو، جوجیتسو برزیلی، جوجیتسو، جیت کان دو، جودو، دفاع شخصی، روسی، سامبو، سانشو، سیلات، سلاح های سرد، سلاح های گرم، شوت بوکس، فیلیپینی، کشتی، کنگفو، کراو ماگا – کپاپ، کاپوئیرا، کاراته، کندو، کنجوتسو، کیک بوکسینگ، مبارزات آزاد، موی تای، نینجوتسو، ووشو، وینگ چون، هاپکیدو و سایر سبک ها ...
برخی از اساتید حاضر در این مجموعه
دن اینوسانتوریک یانگبونگ سو هانروی دین
باس روتنسوئیوشی آکشیمارک سوینران بالیکی
جوینگ مینگ یانگباب اورلاندومایکل دی جانیچماساکی هاتسومی
آری! این مجموعه بزرگتر از این توضیحات است و نوشتن تمامی آنچه که در خود دارد در این مجال نمی گنجد!

مزایایی که خرید این مجموعه آموزشی برای شما به همراه دارد
یادگیری موثرترین فنون در هر سبک رزمیآشنایی با 40 سبک رزمی مختلف
تسهیل در انتخاب هنر رزمی دلخواه شماآشنایی با اساتید برتر هر سبک در دنیا و آشنایی با فنون برتر هنرهای رزمی
به همراه داشتن همیشگی آموزش دلخواهکمترین هزینه و بیشترین اثر در یادگیری و آموزش
دیدی جدید به هنرهای رزمی پیدا کنید!
دیگر هزینه های زیاد برای آموزش های رزمی مختلف نپردازید
وقت ارزشمند تان را هدر هنری که علاقه ای به آن ندارید نکنید، علاقه خود را در این مجموعه خواهید یافت

بیوگرافی برخی اساتید و برخی از آموزش های آنها در این مجموعه:


جان اسمیت: جان ویلیام اسمیت متوبد 9 آگوست 1965 چهارمین کشتی گیر دانشگاهی موفق در آمریکا می باشد. 4 بار قهرمان مسابقات جهانی و دو بار قهرمان مسابقات المپیک و هم اکنون مربی کشتی در ایالت اکلاهامای آمریکا می باشد. فنون و تکنیک های جان اسمیت توسط کشتی گیران بسیاری در سرتاسر جهان به کار گرفته می شود.
ماساکی هاتسومی: ماساکی هاتسومی، متولد 2 دسامبر 1931 صاحب و سازنده سبک بوجینکان می باشد که در حال حاضر در شهر نودا، چیبای ژاپن در حال تدریس می باشد. وی تمرینات خود را بر مبنای احساس انجام یک تکنیک در شرایط واقعی انجام می داد و تمامی فنون سبک وی به همین منوال ساخته شده است یعنی تلفیق احساس با شرایط واقعی و سپس اعمال تکنیک. وی به شاگردان خود سبک تایجوتسو را نیز آموزش می دهد.
باس روتن: سباستین "باس" روتن، یک مبارز سبک ترکیبی "آزاد" کاراته کار، تکواندوکار، و موی تای بوکسر بازنشسته می باشدو وی متولد 24 فبریه 1965 می باشد. وی قهرمان مسابقات سنگین وزن مبارزات آزاد یو اف سی، سه بار قهرمان جهانی کینگ آف پانکراس، که دوره ورزشکاری خود را با 21 برد و یک تساوری (بدون باخت) به پایان رسانید.
ران بالیکی: ران بالیکی یک بازیگر، بدل کار و استاد هنرهای رزمی، معلم و نویسنده و شاگرد و داماد استاد بزرگ سبک فیلیپینی - دن اینوسانتو می باشد. از وی فیلم های آموزشی بسیاری تهیه شده است. وی هنرهای رزمی را در سال 1960 آغاز کرد و در سال 1982 تحت آموزش دن اینوسانتو درآمد. وی در سبک های سیلات، اسکریما، فیلیپینو کالی، جون فان گونگ فو (جیت کن دو) به تمرین و آموزش پرداخت.
دن اینوسانتو: دن اینوسانتو متولد 24 جولای 1936 یک رزمیکار فیلیپینی - آمریکایی از کالیفرنیا می باشد که بیشتر شهرتش به دلیل شاگردی بروس لی و حرکاتی که در سبک های جیت کون دو، فیلیپینی، اسکریما و سیلات ارائه داده است میباشد. وی هنر و فلسفه سبک های جیت کن دو، فیلیپینی، کشتی پرتابی، جوجیتسوی برزیلی، موی تای، سیلات و مبارزات آزاد را آموزش می دهد.
جوینگ مینگ یانگ: دکتر یانگ، آموزش های کنگفو را در سال 15 سالگی در سبک درنای سفید تحت نظر استاد چنگ آغاز کرد. در سیزده سال یادگیری از سال 1961 تا 1974 وی به استادی در سبک درنای سفید دست یافت که شامل کسب مهارت در سلاح های مانند نیزه، شمشیر، چوب و بسیاری دیگر بود. وی به آموزش و یادگیری تای چی کوان نیز مبادرت کرده و از وی فیلم های آموزشی مختلفی به جای مانده است.
 
بالا