[ اداری-خدماتی ]بانک Saxo / 3XN

ادمک تنها

عضو جدید


معمار : 3XN
مهندس : Rambøll

آدرس :
فیلیپ Heymans Allé ، 2900 Hellerup ، دانمارک
کارفرما : خواص Carlsberg / بانک Saxo

جایزه :
1st جایزه در رقابت های بین المللی دعوت به عمل یدلایمخیرات 2004
حجم : 16،000 m2 + m2 زیرزمین 6،700

اتمام : 2006-2008
بودجه : DKK212m / € 28،4 متر

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&sl=en&tl=fa&u=http://www.archdaily.com/20782/saxo-bank-3xn/saxo-bank-kbhdk-3xn-2/&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhhHFl7pJMNd5M_9QXsKnSKvJ2XQTQ
بانک اینترنت بانک جوان و پویا ، با تمرکز بر تجارت آنلاین با ارز ، سهام و آتی خود در بانک توسعه پلاتفرم ، Saxo بازرگان. بانک در سال 1992 در دانمارک تاسیس شد و تعداد حدود 850 عضو هیات از 35 ملیت که در خدمت به مشتری از 115 کشور مختلف. جدید بانک مرکزی در کپنهاگ توسط 3XN طراحی شده است. . هر چند در درجه اول با آنها مواجه مشتریان بانک در فضای مجازی ، محل فیزیکی دفتر مرکزی آن از اهمیت فراوانی برای مدیریت بانک که مشارکت فعالانه و بسیار به توسعه از ساختمان اختصاص داده شده. این ساختمان از اهمیت زیادی iconographic ، اعتقاد راسخ و قوی است که تاثیر معماری و طراحی عملکرد هر یک از اعضای هیات و آگاهی از این شرکت وجود دارد. طراحی معماری در برش Saxo 'sپروفایل کاربری لبه و سریعتر بنا شده است. خطوط طراحی ساختمان تعریف یک توازن بین قابلیت اطمینان و تیز expressivity پویا در گفتگو با برنامه ریزی محلی است. مثل دو بلوک ساختمان با دیوارهای پایان با اشاره به سمت کانال شکل گرفته است ، با هم توسط facades که از دیوار پایان برداشت می پیوست. مانند شیشه دو منحنی شکل هستند که موج مانند یک تکه پارچه و لباس. داخل ساختمان باز است و شفاف را با حس بزرگی از جامعه. . برنامه های باز دور مرکز atrium ملایم شکل با سقف شیشه ای. در atrium ، بادها اصلی مورد پله تا بالا. با این حال ، اتاق های اصلی و بزرگ ترین جاذبه ساختمان به اصطلاح طبقه تجاری هستند که در آن قیمت سهم به شدت تحت نظارت است و شبیه به صحنه های از فیلم آمریکایی در مورد مبادلات سهام. . علاوه بر این ، ساختمان احاطه دارد تعداد زیادی از اتاق برای پشتیبانی فنی ، kitchenettes و مناطق تفریحی
 

ادمک تنها

عضو جدید
بانک Saxo / 3XN

بانک Saxo / 3XN



.​
معماران دانمارکی 3XN تازه به ما خبر آخرین پروژه خود را به پایان رسید ، یک ساختمان برای بانک (آنلاین).
2004.​
این ساختمان 4 سال بعد از برنده شدن به رقابت های بین المللی در سال 2004 تکمیل شده بود. من دوست دارم ببینم چگونه پله مرکزی می افزاید : به پویایی داخلی ، بهبود روابط در حالت عمودی.
توضیحات معمار است ، عکس ها و نقاشی های زیر را :
معمار : 3XN
مهندس : Rambøll
آدرس : فیلیپ Heymans Allé ، 2900 Hellerup ، دانمارک
کارفرما : خواص Carlsberg / بانک Saxo
جایزه : 1st جایزه در رقابت های بین المللی دعوت به عمل یدلایمخیرات 2004
حجم : 16،000 m2 + m2 زیرزمین 6،700
اتمام : 2006-2008
بودجه : DKK212m / € 28،4 متر


بانک اینترنت بانک جوان و پویا ، با تمرکز بر تجارت آنلاین با ارز ، سهام و آتی خود در بانک توسعه پلاتفرم ، Saxo بازرگان. بانک در سال 1992 در دانمارک تاسیس شد و تعداد حدود 850 عضو هیات از 35 ملیت که در خدمت به مشتری از 115 کشور مختلف.

جدید بانک مرکزی در کپنهاگ توسط 3XN طراحی شده است.
.​
هر چند در درجه اول با آنها مواجه مشتریان بانک در فضای مجازی ، محل فیزیکی دفتر مرکزی آن از اهمیت فراوانی برای مدیریت بانک که مشارکت فعالانه و بسیار به توسعه از ساختمان اختصاص داده شده
.​
این ساختمان از اهمیت زیادی iconographic ، اعتقاد راسخ و قوی است که تاثیر معماری و طراحی عملکرد هر یک از اعضای هیات و آگاهی از این شرکت وجود دارد.



طراحی معماری در برش Saxo 'sپروفایل کاربری لبه و سریعتر بنا شده است
.​
خطوط طراحی ساختمان تعریف یک توازن بین قابلیت اطمینان و تیز expressivity پویا در گفتگو با برنامه ریزی محلی است. مثل دو بلوک ساختمان با دیوارهای پایان با اشاره به سمت کانال شکل گرفته است ، با هم توسط facades که از دیوار پایان برداشت می پیوست. مانند شیشه دو منحنی شکل هستند که موج مانند یک تکه پارچه و لباس.

.​
داخل ساختمان باز است و شفاف را با حس بزرگی از جامعه.
.​
برنامه های باز دور مرکز atrium ملایم شکل با سقف شیشه ای. در atrium ، بادها اصلی مورد پله تا بالا. با این حال ، اتاق های اصلی و بزرگ ترین جاذبه ساختمان به اصطلاح طبقه تجاری هستند که در آن قیمت سهم به شدت تحت نظارت است و شبیه به صحنه های از فیلم آمریکایی در مورد مبادلات سهام.
.​
علاوه بر این ، ساختمان احاطه دارد تعداد زیادی از اتاق برای پشتیبانی فنی ، kitchenettes و مناطق تفریحی.




Basement plan
طرح زیرزمین
Level 0 plan​
سطح اجرایی 0 به طرح
Level 1 plan​
در سطح 1 طرح
Level 2 plan

 
بالا