اخبار و تازه های سامسونگ

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]سامسونگ S6 EDGE پلاس بزرگتر است![/h]امروز به معرفی Samsung Galaxy S6 EDGE PLUS خواهیم پرداخت مدلی که شاید اگر کمپانی اپل از خیر Apple iPhone 6 plus می گذشت اصلا وجود خارجی پیدا نمی کرد! حالا سامسونگ هم در یک مدل پرفروش و محبوب کمی تغییر سایز می دهد و پلاس را روانه بازار می کند مدلی که تنها با تغییر اندازه صفحه نمایش به ۵٫۷ اینچ و بالا رفتن حافظه رم به ۴ گیگا بایت و قوی تر شدن باطری وارد رقابت با تلفن های همراه هوشمند بالای ۵اینچی بازار شده است. تجربه نشان داده است بزرگتر شدن صفحه نمایش برای بخش عظیمی از کاربران جذابیت فوق العاده ای دارد، به طور خاص این مدل از سامسونگ که از لبه های با فرمت متفاوت ساخته شده است با صفحه بزرگتر می تواند کاربر پسند تر باشد، باید صبور بود و میزان پیگیری کاربران را نسبت به این مدل مشاهده کرد.
پشتیبانی از شبکه های ۲جی / ۳جی /۴جیتاریخ ورود به بازار: ماه آگوست ۲۰۱۵وزن: ۱۵۳گرمنوع سیم کارت: نانو سیمصفحه نمایش:۵٫۷ اینچحافظه داخلی: ۳۲/۶۴ گیگا بایت – حافظه رم ۴گیگا بایتپشتیبانی کارت حافظه خارجی: نداردسیستم عامل:آندروید ۵٫۱٫۱پردازنده: Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 & Quad-core 2.1 GHz Cortex-A57گرافیک: Mali-T760MP8دوربین اصلی: ۱۶مگاپیکسلدروبین دوم: ۵مگاپیکسلباطری: ۳۰۰۰ میلی امپرساعتقیمت در بازار ایران در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۴ : رنج قیمتی دو میلیون و ششصد هزار تومان منبع: بازارمازار
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]آندروید ۵٫۱٫۱ بالاخره به Galaxy Note 3 Neo رسید[/h]وقتی صحبت از سری نوت سامسونگ می کنیم، بدون شک کاربران و علاقه مندان به مدل های دارای قلم هوشمند Samsung Galaxy Note 3 Neo را بخاطر دارند، که چندی پس از Samsung Galaxy Note 3 وارد بازار شد و دو سیم کارت بودن و قیمت اقتصادی ترش منجر به محبوبیت روز افزون آن شد، تا همین امروز هم که بیش از ۵ ماه است این مدل در بازار ایران دیگر پیدا نمی شود، هنوز تماس های تلفنی و ایمیل در خصوص زمان موجود شدن این محبوب سامسونگی ها بازارمازار دارد.
update android 5.1.1 note3 neo
اما در این پست خبر خوب برای صاحبان این تلفن همراه هوشمند داریم، بروز رسانی آندروید ۵٫۱٫۱ برای نسخه های SM-N750L, SM-N750K, SM-N750S. در کرده جنوبی در دسترس شده است که به تدریج برای سایر ناحیه ها و مدل ها در دسترس خواهد شد. گرچه این بروز رسانی خیلی دیر به دست علاقه مندان رسیده است زمانی که آندروید ۶ برای بسیاری از مدل های بروز در دسترس قرار گرفته است، با این وجود باز هم بهتر از شرایط قبل است.در این لینک دانلود و نسخه های قابل قبول ارائه شده است. حجم آندروید ۵٫۱٫۱ برای Galaxy Note3 Neo در حدود ۹۰۰ مگابایت می باشد.
بازارمازار

 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]سامسونگ Galaxy Note5 با حافظه ۶۴ گیگا بایت در ایران
کاربران و علاقه مندان به سری نوت سامسونگ به شدت انتظار ورود مدل ۶۴گیگا بایت سامسونگ گالکسی نوت ۵ را می کشیدند، چرا که عدم پشتیبانی سیم کارت برای برخی نگرانی حافظه داخلی را به همراه داشت و بدنبال خرید با ریسک کمتری بودند، از اینرو بر آن شدیم ورود این مدل به سبد محصولات بازارمازار را از طریق بخش وبلاگ اطلاع رسانی نماییم
Samsung Galaxy Note5 – 64 gig
برای مشاهده قیمت و سایر اطلاعات فنی و گارانتی Galaxy Note 5 با حافظه ۶۴ گیگا بایت مراحل زیر را دنبال نمایید: ۱٫ کلیک نمایید Samsung Galaxy Note 5 ۲٫ از بخش رنگ، رنگ بندی موجود را انتخاب نمایید، پیش فرض بر روی رنگ مشکی می باشد که موجود است.۳٫ از رو بخش حافظه داخلی حافظه ۶۴ گیگا بایت را انتخاب نمایید۴٫ از بخش گارانتی بر روی بدون گارانتی کلیک نمایید، ( این مدل فعلا بدون گارانتی وارد بازار شده است) ۵٫ منتظر تماس همکاران ما باشیدبازارمازار [/h]
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]بروزرسانی سیستم عامل آندروید NOTE EDGE و NOTE4
مپانی T Mobile بروز رسانی آندروید ۵٫۱٫۱ را برای دو تلفن همراه Samsung Galaxy Note Edge و Samsung Galaxy Note 4 به طور رسمی معرفی نمود در ادامه مشخصات بروزرسانی بر اساس نسخه تلفن همراه هوشمندتان را مشاهده خواهید نمود.
  1. از منو وارد تنظیمات شوید
  2. با چرخاندن اسکرول گزینه About device را انتخاب نمایید.
  3. Base band version ورژن را مشاهده نمایید و از جدول ذیل پیش بروید:

Base band version
NOTE EDGE
Status
N915TUVU2COK2
Your software is up to date. There are no updates available.
This document will be updated if and when new software is available.
N915TUVU1BOG2N915TUVU1BOD7
N915TUVU1ANK3
N915TUVU1ANJL
Your phone can update to software version N915TUVU1BOG2:
  • Review the Requirements to update
  • Starting August 10, you may update over Wi-Fi or via Samsung Kies.
  • To update now, see how to download the update below.
Other versionsYour phone has non-T-Mobile software, and it is unsupported. The manufacturer and T-Mobile cannot update your software.


Software version
NOTE 4
Status
N910TUVU2DOK2N910T3UVU1DOK2
Your software is up to date. There are no updates available.
This document will be updated if and when new software is available.
N910TUVU1COG2N910TUVU1COD6
N910TUVU1ANK4
N910TUVU1ANJ7
N910TUVU1ANIH
Your phone can update to software version N910TUVU2DOK2 or N910T3UVU1DOK2:
If the update fails, contact Customer care.
Other versionsYour phone has non-T-Mobile software, and it is unsupported. The manufacturer and T-Mobile cannot update your software.
برای بروز رسانی به موارد ذیل نیاز دارید:
۵۰ درصد شارژ
اتصال اینترنت
حداقل حجم ۱۵۰ مگابایت تا ۶۸۰ مگابایت بر اساس نوع بروزرسانی
منبع: بازارمازار
[/h]
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]سری A سامسونگ متولد ۲۰۱۶ در بازارموبایل ایران
کمپانی سامسونگ از حدود دو سال پیش محصولات سری A را با طراحی متفاوت تر که بدنه فلزی، نازک و سبک بودن از ویژگی منحصر به فرد آن بحساب می امد را روانه بازار نموده است، این محصولات که در سه سایز ۴٫۵ – ۵ – ۵٫۵ اینچ و با نام های تجاری Samsung Galaxy A3 و Samsung Galaxy A5 و Samsung Galaxy A7 به بازار رقابتی تلفن همراه هوشمند وارد شدند، توانستند با فروش فوق العاده و دستاورد مالی ایده ال برای کمپانی سامسونگ شرایط را برای تولید سری ۲۰۱۶ فراهم آورند.سامسونگ که حالا با بهبود ویژگی ها و سایر مشخصات این مدل ها بار دیگر شانس خود را بر روی این محصولات با همان نام تجاری در سری ۲۰۱۶ امتحان می کند، در واقع توانسته است در کنار سری Galaxy S سری Galaxy A با بدنه فلزی را نیز به تثبیت برساند. در ادامه مشخصات فنی و تصاویر و قیمت این محصولات در بازار موبایل ایران را از نظر خواهید گذراند:
لینک کامل خبر به همراه تصاویر و قیمت در بازار ایران:
http://www.bazarmazar.com/blog/cellphone/samsung-galaxy-a-2016-series-in-irans-mobile-market.html

[/h]
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
سامسونگ S7 و S7 EDGE در بازار موبایل ایران

سامسونگ S7 و S7 EDGE در بازار موبایل ایران

کمپانی معظم سامسونگ در حالی ۷ امین سری از گالکسی اس را به بازار عرضه می کند که این سری از S3 به محبوبیت دست نیافتنی رسید و در اس ۶ اوج طراحی را با دو مدل اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس تجربه کرد و حالا طرفداران و کاربران سامسونگ در ایران دو مدل محبوب Samsung Galaxy S7 و Samsung Galaxy S7 Edge را در تهران تنها چند روز بعد از عرضه در دنیا در مقابل خود می بینند:
http://www.bazarmazar.com/blog/cellphone/samsung-galaxy-s7-s7-edge-in-irans-mobile-market.html
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
[h=1]سامسونگ S7 و S7 EDGE در بازار موبایل ایران[/h]مپانی معظم سامسونگ در حالی ۷ امین سری از گالکسی اس را به بازار عرضه می کند که این سری از S3 به محبوبیت دست نیافتنی رسید و در اس ۶ اوج طراحی را با دو مدل اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس تجربه کرد و حالا طرفداران و کاربران سامسونگ در ایران دو مدل محبوب Samsung Galaxy S7 و Samsung Galaxy S7 Edge را در تهران تنها چند روز بعد از عرضه در دنیا در مقابل خود می بینند:
ادامه مطلب
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
سامسونگ با J7 2016 نگاه ها را به سمت خود خیره کرده است!
شاید شما هم به نیت خرید گوشی به بازار رفته باشید شاید بدنبال خرید Samsung Galaxy J7 بوده اید که ناگهان با یک هم خانواده از این محصول با بدنه فلزی رو به روی می شوید..
ادامه مطلب
 

c-plus

عضو جدید
گوشی هوشمند تاشدنی جدید سامسونگ

گوشی هوشمند تاشدنی جدید سامسونگ

گوشی هوشمند تاشدنی جدید سامسونگ محصولی متفاوت از کمپانی سامسونگ خواهد بود که احتمالا دنیای گوشی های هوشمند رو متحول میکنه. اخبار حاکی از این خبر اینطور میگه که کمپانی سامسونگ در حال توسعه دو گوشی هوشمند تاشدنی جدیده. هر چند بسیاری از کارشناسان و مهندسان در شرکت های مختلف تولید کننده گوشی های هوشمند به آینده گوشی های هوشمند تاشدنی خوش بین نیستند، اما مقامات سامسونگ این طور فکر نمیکنن و مجدانه دارن تلاش میکنن تا دو گوشی هوشمند تاشدنی جدید سامسونگ رو به کاربرای خودشون تقدیم کنن. اخبار موجود حاکی از این موضوعه که کمپانی سامسونگ می خواد دو گوشی هوشمند تاشدنی جدیدی رو با طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی فولد به بازار معرفی کنه.

[h=2]روند تولید‌ گوشی هوشمند تاشدنی جدید سامسونگ تا کجا پیش رفته؟[/h]براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی بلومبرگ، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای توسعه‌ دو گوشی هوشمند تاشدنی با طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی فولده. در حالی که گلکسی فولد، گوشی تاشدنی سامسونگ، به تازگی معرفی شده؛ کمپانی سامسونگ برنامه ریزی های جدیدی رو برای تولید دو گوشی هوشمند تاشدنی جدیدش شروع کرده. نمایشگر گلکسی فولد در حالت گسترده، ابعادی هم اندازه‌ تبلت داره و در حالت غیرگسترده، شبیه به یه کتاب بسته میشه. دو گوشی هوشمند تاشدنی جدید سامسونگ احتمالا میتونه آینده این مدل از گوشی هارو متحول کنه. یکی از این دو گوشی با نمایشگر بزرگ خودش، طراحی مشابهی با هواوی میت ایکس داره که از پهلو باز میشه و در حالت گسترده قرار میگره. گوشی هوشمند تاشدنی دوم سامسونگ هم به‌ صورت عمودی با لولایی در بالا باز و بسته میشه و با نمایشگر کوچیکی توی قسمت بیرونی دستگاه تولید خواهد شد. گوشی تاشدنی دوم سامسونگ طراحی مشابه گوشی تاشدنی موتورولا RAZR خواهد داشت و احتمالا تا اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی میشه. بر اساس گزارش منتشر شده، گوشی هوشمندی با طراحی مشابه میت ایکس هواوی نیز بعد از این گوشی هوشمند رونمایی میشه.






[h=3]کیفیت گوشی هوشمند تاشدنی جدید سامسونگ[/h]در حالی که گلکسی فولد سامسونگ ماه آوریل ( فروردین‌ماه) به بازار عرضه میشه. کره‌ای‌ ها همچنان دارن روی دوام دستگاه های تاشدنی خودشون کار میکنن و قصد دارن هر موضوع نگران‌کننده ‌ای رو در مورد دوام نمایشگر یا بروز مشکل برای بعضی قسمت ‌های اون رفع کنن. دو گوشی هوشمند تاشدنی جدید سامسونگ در حالی تولید و عرضه میشه که این کمپانی در نظر داره در صورت بروز هر مشکلی برای نمایشگر تاشدنی، با طرح تعویض رایگان، نمایشگر دستگاه رو برای کاربرا تعویض کنه.

منبع: نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سامسونگ و آزمایشات 5g
منبع : sumsung
 

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام
کسی از گوشیای سامسونگ 5g داره؟
۵g الان کجاها داره؟
 

Similar threads

بالا