[اخبار هنرهای نمایشی] - رقص و آواز شرط آیشواریا برای بازی مقابل محمدرضا گلزار!

fantastic.fati

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شریک هندی می‌گوید باید حتما رقص و آواز بازیگر هندی در کار وجود داشته باشد به همین خاطر ما با مشورت‌های زیاد به این فکر رسیدیم که این پلان رقص و آواز را بگیریم اما در اکران داخل کشور از این پلان‌ها استفاده نکنیم و فقط در اکران جهانی این پلان‌ها مورد استفاده و نمایش قرار بگیرد. اواخر هفته گذشته یکی از تیترهایی که به شدت خبرساز شد خبر بازی آیشواریا ستاره بالیوود در یک فیلم ایرانی به کارگردانی قربان محمدپور بود. دکتر حسن دادخواه تهیه‌کننده این فیلم به تازگی در گفت‌وگویی ضمن تایید این خبر از احتمال حضور محمدرضا گلزار در نقش یکی از شخصیت‌های محوری داستان خبر داده است. دادخواه در این باره به هفته‌نامه صبا گفته است: اکثر عوامل پشت دوربین ایرانی خواهند بود و ما دنبال یک سوپراستار ایرانی هم برای فیلم هستیم. محمدرضا گلزار یکی از گزینه‌های اصلی ماست که البته هنوز با او مذاکره جدی نشده است.



این تهیه‌کننده همچنین از همکاری با تهیه‌کننده هندی به نام اومش مهرا در ساخت این فیلم گفته و افزوده است: وقتی فیلمنامه به دستم رسید متوجه شدم که ما با یک فیلمنامه عاشقانه خاص طرف هستیم. با آقای اومش مهرا که یک تهیه‌کننده و کارگردان هندی است آشنا شدم و مکالمه تلفنی با ایشان داشتم، پس از آن از او دعوت کردیم به ایران بیاید و یک هفته‌ای مهمان ما بود و در هتل استقلال اقامت داشت. با هم به جشنواره فیلم فجر رفتیم و فیلم‌ها را دیدیم. او را در جریان فیلمنامه قرار دادیم و از آنجایی که فیلم قرار است محصول سه کشور ایران، هند و فرانسه باشد. دنبال گزینه‌های معروف بالیوودی گشتیم و دیدیم که آیشواریا رای گزینه خیلی خوبی است.

با مهرا در میان گذاشتیم و او هم با این بازیگر صحبتی کوتاه داشت که این ستاره سینمای هند هم موافقتش را اعلام کرد. حالا قرار شده که ما بعد از عید به دعوت بالیوود و آقای مهرا به هند برویم تا با ایشان قرارداد امضا کنیم.دادخواه همچنین از همکاری یک تهیه‌کننده فرانسوی خبر داده و افزوده است: با مرتضی محمدی که یک تهیه‌کننده ایرانی-فرانسوی است هم صحبت کردیم که قرار بر این شد ایشان هم به عنوان شریک فرانسوی با ما همکاری کند و بازیگر فرانسوی را برای ما بیاورد.

تهیه‌کننده این فیلم درباره دستمزد ستاره هندی توضیح داده است: می‌دانید که بازیگران خارجی دستمزدهای زیادی می‌گیرند خصوصا ستاره‌هایی مثل خانم آیشواریا. به همین دلیل ما به این جمع‌بندی رسیدیم که دستمزد بازیگر هندی را آقای مهرا بپردازد، دستمزد بازیگر فرانسوی را شریک فرانسوی و بازیگران ایرانی را ما خودمان دستمزدشان را بدهیم. اگر کارها خوب پیش برود تابستان 93 کار کلید می‌خورد.
شریک هندی می‌گوید باید حتما رقص و آواز بازیگر هندی در کار وجود داشته باشد. او درباره مشکلات کار می‌گوید: این فیلم اکرانی جهانی و بین‌المللی خواهد داشت. البته ما مشکلاتی هم داریم. شریک هندی می‌گوید باید حتما رقص و آواز بازیگر هندی در کار وجود داشته باشد به همین خاطر ما با مشورت‌های زیاد به این فکر رسیدیم که این پلان رقص و آواز را بگیریم اما در اکران داخل کشور از این پلان‌ها استفاده نکنیم و فقط در اکران جهانی این پلان‌ها مورد استفاده و نمایش قرار بگیرد.
 
بالا