اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)


  • مجموع رای دهندگان
    7

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030083 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/10/18 19:29

به دليل شرکت نکردن در مسابقات غرب آسيا
[h=1]فدراسيون فوتبال ايران جريمه شد[/h][h=2] فدراسيون فوتبال ايران به دليل شرکت نکردن در مسابقات غرب آسيا با جريمه نقدي روبرو شد.[/h]

مسابقات فوتبال غرب آسيا سه شنبه شب با برتري 2 بر صفر قطر مقابل اردن به پايان رسيد تا تيم ميزبان عنوان قهرماني اين مسابقات را کسب کند. در همين حال مسئولان اجرايي کنفدراسيون فوتبال غرب آسيا تصميم گرفتند سه تيم يمن، ايران و سوريه را به دليل کناره گيري از اين رقابت‌ها جريمه کنند.

به نقل از تسنيم، تيم ايران با توجه به فشردگي مسابقات ملي و باشگاهي از حضور در اين مسابقات انصراف داد اما مسئولان برگزاري اعلام کردند که تنها تيم امارات در موعد مقرر انصراف خود را از حضور در اين مسابقات اعلام کرده و 3 فدراسيون ايران، يمن و سوريه به دليل کناره گيري از مسابقات جريمه نقدي خواهند شد.

يکي از اعضاي اين کنفدراسيون حتي تهديد کرده که در صورت ادامه اين عدم مشارکت احتمال تعليق عضويت اين 3 کشور در غرب آسيا وجود دارد. طبق اعلام سايت الکوره جريمه حضور نيافتن در اين مسابقات بين 10 تا 30 هزار دلار است.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030684 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 15:25

افتخاري:
ايران در سيد يک جام ملت‌هاي آسيا قرار گرفت

رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسياي فوتسال سوم اسفند 92 در ويتنام قرعه کشي مي شود.

به نقل از فدراسيون فوتبال، افتخاري، رئيس کميته فوتسال درباره قرعه کشي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 2014 ويتنام و همچنين رقابت‌هاي فوتسال باشگاه‌هاي آسيا به نکاتي اشاره کرد.

وي درباره برگزاري رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا گفت: کميته فوتسال کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه اي به فدراسيون خواسته بود تا نماينده ايران را در رقابت هاي قهرماني آسيا مشخص کنيم که ما هم به آنها اعلام کرديم هنوز ليگ برتر فوتسال ايران به پايان نرسيده تا نماينده را معرفي کنيم، اما به محض اينکه رقابت ها به پايان رسيد، اين کار را انجام خواهيم داد.

افتخاري درباره قرعه کشي رقابت‌هاي جام ملتهاي آسيا در ويتنام هم گفت: قرعه کشي اين رقابت‌ها يکشنبه سوم اسفند 92 در گراند هتل سياگوم هوشي مينه ويتنام انجام مي شود که ايران در سيد يک اين قرعه کشي قرار گرفته است. البته سيدبندي اين رقابت‌ها بر اساس عملکرد تيم هاي ملي در دوره گذشته رقابت‌ها اعلام شده که ژاپن اول، تايلند دوم و ايران سوم است و استراليا در رده چهارم قرار گرفته است. تيم هاي کويت، قرقيزستان، لبنان، ازبکستان، چين، تاجيکستان، چين تايپه، اندونزي، کره جنوبي، ويتنام، عراق و مالزي در رده هاي پنجم تا شانزدهم قرار گرفته اند.

رئيس کميته فوتسال درپايان سيدبندي رقابت‌ها را اعلام کرد: در سيد يک ايران به ويتنام، ژاپن، تايلند قرار دارند که مشخص است که با هم همگروه نمي شود. در سيد دو استراليا، کويت، قرقيزستان و لبنان قرار دارند و در سيد سوم تيم هاي ازبکستان، چين، تاجيکستان، چين تايپه و در سيد چهارم تيم هاي اندونزي، کره جنوبي، عراق و مالزي قرار گرفته اند.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030699 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 17:59

[h=1]ايراني‌ها عضو کميته‌هاي کنفدراسيون آسيا شدند[/h][h=2] کنفدراسيون فوتبال آسيا اعضاي کميته‌هاي مختلف را اعلام کرد که نام ايراني‌ها نيز در اين بين ديده مي‌شود.[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، بر اساس نامه‌هايي که به اشخاص و فدراسيون هاي فوتبال عضو ارسال مي‌شود کنفدراسيون فوتبال آسيا پس از آخرين نشست کميته اجرايي‌اش، اعضاي کميته‌هايش را تا پايان سال 2015 اعلام کرد.

بر اين اساس علي کفاشيان به عنوان عضو کميته مسابقات کنفدراسيون فوتبال آسيا، مهدي محمد نبي به عنوان عضو کميته بازاريابي کنفدراسيون فوتبال آسيا، عباس ترابيان به عنوان عضو کميته فوتسال و فوتبال ساحلي کنفدراسيون فوتبال آسيا، محمد حسين عليزاده به عنوان عضو کميته توسعه فوتبال کنفدراسيون فوتبال آسيا و فريده شجاعي به عنوان عضو کميته فوتبال بانوان کنفدراسيون فوتبال آسيا تا پايان سال 2015 ميلادي معرفي شده‌اند.

اين افراد موظفند در جلسات اين کميته‌ها که در زمان‌هاي اعلام شده برگزار مي‌شود حضور داشته باشند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030700 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 18:00

[h=1]27 بازيکن به تيم جوانان دعوت شدند[/h][h=2] سرمربي تيم فوتبال جوانان کشورمان 27 بازيکن را به اردوي جديد اين تيم دعوت کرد.[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، علي دوستي مهر به منظور برگزاري اردوي جديد تيم ملي جوانان 27 بازيکن را به اين اردو دعوت کرد.

اردوي تيم جوانان از شنبه 28 دي ماه در هتل المپيک آغاز مي‌شود و تا روز جمعه 4 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. بازيکنان دعوت شده بايد روز شنبه 28 دي ماه 92 و راس ساعت 14 خودشان را به کادرفني و سرپرستي تيم ملي جوانان معرفي کنند.

اسامي بازيکنان دعوت شده به شرح زير هستند:

محمد بازاج، محمدرضا کاوه (خراسان رضوي)

ميثم جودکي، پيام نيازمند، سياوش حق نظري، يحيي نجاريان، احمد گوهري، مهدي حسين‌زاده، علي قلي‌زاده، مهدي جوادوند (تهران)

آرمين سهرابيان، مهدي اميني، ميلاد سرلک، محمد عباسي، سعيد بي‌شتاب (اصفهان)

صادق محرمي (گيلان)

ايمان سليمي(هرمزگان)

سعيد آقايي، يوسف سيدي، عرفان وجداني، سهند عباس قلي‌زاده ( آذربايجان شرقي)

علي فتحيان(فارس)

آرمين هاشمي، حسن داداشي، مصطفي هاشمي، سجاد عبدويي، مسعود اشرفي (خوزستان)

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1030701 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/24 18:26

قهرماني زير 22 سال آسيا 2014 - عمان
[h=1]ايران مقابل استراليا شکست خورد[/h][h=2] تيم ملي زير 22 سال فوتبال ايران در ديدار مقابل استراليا شکست خورد.[/h]

تيم ملي زير 22 سال ايران در دومين ديدار خود در گروه سوم رقابت‌هاي قهرماني زير 22 سال آسيا از ساعت 16 و 30 دقيقه در ورزشگاه رويال پليس مسقط به مصاف استراليا رفت.

اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود استراليا به پايان رسيد.

ايران در نيمه اول که با تساوي بدون گل به پايان رسيد نسبت به حريف خود بهتر بازي کرد اما بازيکنان در ايجاد موقعيت ضعيف عمل کردند.

در نيمه دوم استراليا خيلي زود در دقيقه 54 توسط پتروس اسکاپتيس به گل رسيد و توانست از حريف خود پيش بيافتد. بعد از اين گل شاگردان هومن افاضلي براي به تساوي کشاندن بازي حملات زيادي روي دروازه حريف تدارک ديدند اما در اين امر موفق عمل نکردند.

در اين ديدار بيرانوند، پورعلي‌گنجي، شيروند، شيري( 58 عابديني)، حاج محمدي، اسماعيل‌بيگي، پهلوان، کرمي، برزاي (70 ميري) و رضايي براي ايران به ميدان رفتند.

با توجه به اين نتيجه استراليا با 6 امتياز در صدر جدول قرار گرفت و صعود خود به مرحله بعدي را قطعي کرد. ايران نيز با کسب يک امتياز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به ژاپن در رده سوم قرار گرفت. کويت نيز بدون امتياز قعرنشين است.

ژاپن و کويت دو هم گروه ايران از ساعت 19 و 30 دقيقه به مصاف يکديگر مي‌روند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031527 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/02 15:57

[h=1]کي‌روش وارد ايران شد[/h][h=2] سرمربي تيم ملي ايران ظهر امروز به کشورمان بازگشت.[/h]

کارلوس کي‌‌روش، سرمربي تيم ملي که براي تماشاي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آفريقا و ديدارهاي نيجريه، حريف ايران در جام جهاني و همچنين رايزني به منظور حضور تيم‌هاي آفريقايي در ايران براي برگزاري ديدار تدارکاتي به آفريقاي جنوبي سفر کرده بود، ظهر امروز وارد ايران شد.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1031694 زمان ارسال : جمعه 1392/11/04 16:17

[h=1]فردا، جلسه فدراسيون با اسپانسر تيم ملي[/h][h=2] نماينده فدراسيون فوتبال فردا با مسئولان اسپانسر تيم ملي جلسه‌اي را برگزار مي‌کند.[/h]

پس از بدقولي مسئولان شرکت ائل خودرو، اسپانسر تيم ملي فوتبال ايران در عمل به تعدات مالي و همچنين پاس نشدن چک دوم اين اسپانسر به مبلغ 2 ميليارد و 200 ميليون تومان، قرار است فردا جلسه‌اي بين وکلاي شرکت اسپانسر تيم ملي و نمايندگان فدراسيون فوتبال به منظور برطرف شدن مشکلات موجود برگزار شود.

به نقل از فارس، بر همين اساس جلسه فردا براي هر دوطرف سرنوشت‌ساز خواهد بود و در صورت به توافق نرسيدن دو طرف، حتي امکان فسخ قرارداد فدراسيون فوتبال با اين اسپانسر نيز وجود دارد.

در هر صورت تکليف اسپانسر تيم ملي تا اواسط هفته آينده به طور کامل مشخص خواهد شد.

گفته مي‌شود در صورت فسخ قرارداد با ائل خودرو، يک شرکت اپراتور تلفن همراه به احتمال زياد جايگزين اين شرکت براي اسپانسري تيم ملي خواهد شد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
معرفي سرمربي موقت تيم ملي فوتسال بانوان

معرفي سرمربي موقت تيم ملي فوتسال بانوان

کد خبر : 1032931 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/16 16:37

معرفي سرمربي موقت تيم ملي فوتسال بانوان


براساس پيشنهاد امور بانوان فدراسيون فوتبال و تاييد کميته فني اين فدراسيون، سرمربي موقت تيم ملي فوتسال معرفي شد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، پس از پيشنهاد امور بانوان و موافقت کميته فني و توسعه فدراسيون فوتبال، شهناز ياري که پيش از اين سرمربيگري تيم ملي «ب» بانوان را بر عهده داشت، به عنوان سرمربي موقت تيم ملي فوتسال بانوان ايران معرفي شد.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دوستي 25 بازيکن را دعوت کرد

دوستي 25 بازيکن را دعوت کرد

کد خبر : 1032933 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/16 16:39

دوستي 25 بازيکن را دعوت کرد

اردوي تيم ملي جوانان از 18 بهمن 92 در آکادمي ملي فوتبال و با حضور 25 بازيکن برگزار مي‌شود.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي دوستي مهر به منظور برگزاري اردوي جديد تيم ملي جوانان از 18 تا 22 بهمن در آکادمي ملي فوتبال، 25 بازيکن را دعوت کرد.

بازيکنان بايد راس ساعت 14 روز جمعه 18 بهمن 92 در مهمانسراي شماره يک خودشان را به کادرفني و سرپرستي معرفي کنند. اردو تا بعدازظهر سه شنبه 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

بازيکنان دعوت شده به شرح زير هستند:

محمد بازاج، محمدرضا کاوه، حسين مهربان- خراسان رضوي

حسين بهرامي-خوزستان

ميثم جودکي-مرکزي

يحيي نجاريان-مازندران

احمدي گوهري، مهدي حسين زاده، پيام نيازمند، سيد مجيد حسيني، علي شجاعي-تهران

آرمين سهرابيان،مهدي اميني، ميلاد سرلک، محمد عباسي، محمد بائوج-اصفهان

رضا جعفري-البرز

صادق محرمي، محمد پور رحمت الله، علي عابدي، سعيد عزت اللهي، پارسا سليمي-گيلان

ايمان سليمي-هرمزگان

سعيد آقايي، يوسف سيدي-آذربايجان شرقي
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نشست‌هماهنگي‌کي‌روش‌وقل عه نويي‌برگزارشد

نشست‌هماهنگي‌کي‌روش‌وقل عه نويي‌برگزارشد

کد خبر : 1032993 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/11/17 14:11

سوء‌تفاهم برطرف شد
نشست‌هماهنگي‌کي‌روش‌وقلعه نويي‌برگزارشد


جلسه اي بين سرمربي تيم ملي فوتبال ايران و سرمربي باشگاه استقلال به منظور تقويت فوتبال ايران برگزار شد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون، بعداز ظهر چهارشنبه 16بهمن ماه جلسه اي بين کارلوس کي روش و امير قلعه نوعي برگزار شد و بر اساس آن سوءتفاهم هاي مطرح شده برطرف، و با توجه به اينکه تيم ملي کشورمان در اولويت قرار دارد، مقرر شد تا تعامل، هماهنگي و حمايت هاي لازم در اين خصوص انجام شود.

لازم به ذکر است که اين جلسه در جهت تعهد اين دو مربي حرفه اي و به منظور تقويت فوتبال ايران برگزار شده است.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ديدار دوستانه تيم ملي با آفريقاي جنوبي در تهران

ديدار دوستانه تيم ملي با آفريقاي جنوبي در تهران

کد خبر : 1033432 زمان ارسال : دوشنبه 1392/11/21 11:54

ديدار دوستانه تيم ملي با آفريقاي جنوبي در تهران

فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي برگزاري ديدار دوستانه با تيم ملي ايران را تأييد کرد.

به نقل از روزنامه ديلي سان، کي‌‌روش سرمربي فعلي ايران است و مقامات فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي تأييد کردند که وي نقش مهمي در برگزاري ديدار دوستانه ميان ايران و تيم ملي فوتبال اين کشور داشته است.

شايعات در آفريقاي جنوبي حاکي از اين است که سرمربي پرتغالي پس از رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل هدايت تيم ملي فوتبال اين کشور را در دست مي‌گيرد. مسابقه دوستانه ايران و آفريقاي جنوبي در ماه مي برگزار خواهد شد.

آفريقاي جنوبي در ماه مارس مقابل برزيل به ميدان مي‌رود؛ سپس دو ديدار دوستانه مقابل ايران در تهران و استراليا در سيدني برگزار خواهد کرد.

گوردون ايگسوند هدايت تيم ملي فوتبال اين کشور را براي اين سه ديدار دوستانه بر عهده خواهد داشت. فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي هنوز ايگسوند را برکنار نکرده است و منتظر خواهند ماند تا قرارداد وي در ماه ژوئن به پايان برسد اما در عوض قرارداد وي پس از اين مدت تمديد نخواهد شد.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تيم‌ملي‌نوجوانان درتورنمنت ايتالياشرکت مي‌کند

تيم‌ملي‌نوجوانان درتورنمنت ايتالياشرکت مي‌کند

کد خبر : 1043943 زمان ارسال : يکشنبه 1392/11/27 15:54

[h=1]تيم‌ملي‌نوجوانان درتورنمنت ايتالياشرکت مي‌کند[/h][h=2] سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان از حضور اين تيم در تورنمنت ايتاليا خبر داد.[/h]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، قنبرپور در اين رابطه گفت: پس از تورنمنت خوبي که در مالزي داشتيم، درسهاي بسيار خوبي گرفتيم و بازيهاي خوبي را انجام داديم و با سبکهاي مختلف بازي کرديم و بازيکنان به خوبي محک خوردند و به مقام نايب قهرماني رسيديم. بعد از پايان تورنمنت به بازيکنان 20 روز استراحت داديم که هم به امتحانات برسند و هم اينکه در تيم هايشان بتوانند تمرين کنند و براي تيمشان بازي کنند و مربيان از بازيکنان استفاده کنند.

وي ادامه داد: اردوي بعدي تيم ملي از سوم اسفند ماه با بازيکنان جديد و قديمي تيم ملي زير16 سال برگزار مي شود که بازيکنان جديد استانها را ببينيم. چند بازيکن خوب از طريق استعداديابها معرفي شده اند اميدواريم بتوانيم بازيکنان شاخص را به ترکيب تيم ملي نوجوانان اضافه کنيم و همين روند را پيش ببريم و بتوانيم تا زمان مسابقات آسيايي که شهريورماه در تايلند تيم قدرتمندي را به تايلند ببريم. اين اردو تا 8 اسفند ادامه دارد.

قنبرپور در پايان گفت: کميته جوانان براي بازيهاي دوستانه خارجي در حال مذاکره است و با چند کشور مذاکره شده و قطعا اگر کميته جوانان و فدراسيون موافقت کنند، تيم ملي نوجوانان به يک تورنمنت بسيارخوب در ايتاليا در اوايل ارديبهشت اعزام مي شود. کره، ژاپن، ايتاليا و اسپانيا وچند کشور قدرتمند در اين رده سني به اين تورنمنت مي آيند و قطعا مي تواند براي تيم ملي زير 16 سال مفيد باشد و بازيکنان با شرايط مسابقه آشنا شوند. جا دارد که از کادرفني تيم ملي نوجوانان به خاطر زحماتشان و از رسانه ها به خاطر توجه به تيم ملي نوجوانان تشکر کنم.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گزارش کامل نشست حاميان تيم ملي

گزارش کامل نشست حاميان تيم ملي

کد خبر : 1043944 زمان ارسال : يکشنبه 1392/11/27 16:11

گزارش کامل نشست حاميان تيم ملي

نشست خبري حاميان تيم ملي فوتبال ايران در غياب دوستي و مهدوي‌کيا برگزار شد.

به گزارش تسنيم، نشست خبري حاميان تيم ملي فوتبال از ساعت 14:30 امروز (يک‌شنبه) با حضور عزيزالله محمدي، رئيس اتحاديه فوتبال و جمشيد مشايخي، از پيشکسوتان سينما در محل اتحاديه فوتبال برگزار شد. بر خلاف اعلام قبلي مهدي مهدوي‌کيا و علي دوستي‌مهر در اين نشست حضور نداشتند.

عزيزالله محمدي در اين نشست اظهار داشت: 4 ماه ديگر جام جهاني 2014 برزيل آغاز مي‌شود اما هيچ کاري براي حمايت از تيم ملي در جامعه و کشور نشده است. ما نيز اين ستاد مردمي را جهت وفاق ملي و پشتيباني از سربازان تيم ملي در جام جهاني راه‌اندازي کرده‌ايم تا جرقه حمايت معنوي از آنها باشد.

وي افزود: در اين ستاد از دانشجويان، دانش‌آموزان، نخبگان، اساتيد و همه مردم مي‌خواهيم براي عزت جمهوري اسلامي دست به دست يکديگر دهند. ما به دولت و تشکيلات خاصي وابسته نيستيم و هدف ما ايجاد شور و نشاط در ماه‌هاي باقي مانده تا جام جهاني است.

رئيس اتحاديه فوتبال گفت: زماني که تيم‌هاي کشورهاي ديگر در جام جهاني به مراحل پاياني مي‌رسند، روساي جمهور، شخصيت‌هاي هنري، علمي و نخبگان آنها براي ديدن مسابقات خواهند آمد. البته ما در اينجا به کل مردم کشورمان کار داريم و مي‌خواهيم يک جشن ملي را در ميان آنها راه‌اندازي کنيم.

محمدي زمان برگزاري جلسه رسمي اين ستاد را 12 اسفندماه 92 ذکر کرد و ياد آور شد: قصد داريم در حمايت تيم ملي کارناوال‌ها و مراسم‌هاي ويژه‌اي را در شهرهاي مختلف کشور اجرا کنيم.

به گزارش تسنيم، در ادامه اين نشست جمشيد مشايخي اظهار داشت: تيم ملي مانند يک غنچه است که با اشک شوق ملت ايران زنده مانده، شاداب و پيروز شده و پيروز خواهد ماند. اعضاي تيم ملي هم خون ما هستند و خوني که در رگ‌هاي آنها جريان دارد در رگ مردم ما هم هست.

وي ادامه داد: به وجود پهلوانان خود افتخار مي‌کنيم. يک تختي براي ملت ايران کم است و اميدوارم هزاران تختي و قهرمان در فوتبال ما حضور داشته باشند.

پيشکسوت سينماي کشورمان تاکيد کرد: من از 4 سالگي با فوتبال آشنا شدم. در آن زمان به دليل کار پدرم در آلمان بوديم. در آنجا بعد از هر مسابقه فوتبال همه با هم دست مي‌دادند و دعوايي هم نبود. ما مردم بافرهنگي هستيم و بايد هزاران پورياي ولي داشته باشيم.

اين پيشکسوت سينما سپس به انتقاد شديد از رضا عطاران پرداخت و گفت: شما جمله‌اي گفتيد که من حتي خجالت مي‌کشم آن را تکرار کنم آن وقت به خاطر بداخلاقي به شما جايزه هم مي‌دهند. حرف شما بسيار بي‌ادبانه بود و نبايد براي آنکه مردم بخندند هر حرف زشتي را زد. بازيکنان تيم ملي فوتبال ما بايد معلم اخلاق باشند.

به گزارش تسنيم، در ادامه عزيزالله محمدي تصريح کرد: اميدوارم هنرمندان تازه‌کار احترام پيشکسوت خود را نگه دارند. در هر صورت ما در برنامه‌هاي خود علاوه بر هموطنان داخل کشور ايرانيان خارج از کشور را هم دعوت به همياري مي‌کنيم.

وي درباره غيبت دوستي‌مهر و مهدوي‌کيا در اين نشست خاطرنشان کرد: دوستي‌مهر و مهدوي‌کيا براي استعداديابي تيم جوانان در شمال هستند و نتوانستند خود را به اينجا برسانند.

رئيس اتحاديه فوتبال درباره هماهنگي براي حضور ايرانيان حاضر در کشورهاي همسايه برزيل در جام جهاني يادآور شد: در زمان جام‌ جهاني آلمان حرکاتي در جهت وفاق ملي انجام شد و اکنون هم قصد داريم شرايط را براي حمايت همه ايرانيان از تيم ملي فراهم کنيم.

محمدي در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم که آيا اين کار شما موازي‌کاري با ستادهاي تشکيل شده در وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال نيست گفت: اطمينان مي‌دهم که ما در تضاد با آنها نخواهيم بود و حتي حاضريم در صورتي که نياز باشد و از ما دعوت شود به آنها کمک کنيم. در يک راستا و به دنبال وفاق ملي هستيم و حتي اگر در جايي احساس کنيم در تعارض با اين بخش‌هاي قرار گرفته‌ايم خود را کنار مي‌کشيم.

وي افزود: احساس ما اين است که بايد به فوتبال کشور کمک کنيم و باز هم اعلام مي‌کنم آماده همکاري با وزارت ورزش و فدراسيون هستيم. ما نمي‌خواهيم جدا از هم باشيم بلکه به دنبال وفاق ملي هستيم.

رئيس اتحاديه فوتبال در پاسخ به ديگر سوال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه در برنامه‌هاي شما هيچ طرح عملي ديده نمي‌شود اظهار داشت : ما در بخش‌هايي چون دانش‌آموزي و دانشجويي مسئولاني را تعيين کرده‌ايم و هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده‌ايم. زماني که 12 اسفند اين ستاد تشکل شد فعاليت‌هاي اجرايي ما بيشتر شده و از همين جا اعلام مي‌کنم با آغوش باز آمادگي پذيرش هر طرح و پيشنهادي را داريم.

محمدي در مورد اينکه براي اجراي برنامه‌هايشان نيازمند کمک‌هاي دولتي هستند تاکيد کرد: در حال حاضر بسياري از کارها را مردم انجام مي‌دهند و ما هم براي برگزاري مراسم هاي خود از حمايت بخش خصوصي برخوردار خواهيم بود. از دولت تنها يک خواهش دارم اينکه دولت و مجلس براي ستادهاي مردمي کاري نکنند بلکه آنها حمايت مادي از تيم ملي را انجام دهند. مردم خودشان مانند 22 بهمن حمايت معنوي از تيم ملي را انجام خواهند داد.

وي افزود: احساس ما اين است که بايد به فوتبال کشور کمک کنيم و باز هم اعلام مي‌کنم آماده همکاري با وزارت ورزش و فدراسيون هستيم. ما نمي‌خواهيم جدا از هم باشيم بلکه به دنبال وفاق ملي هستيم.

رئيس اتحاديه فوتبال در پاسخ به ديگر سوال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه در برنامه‌هاي شما هيچ طرح عملي ديده نمي‌شود گفت: در بخش‌هايي چون دانش‌آموزي و دانشجويي مسئولاني را تعيين کرده‌ايم و هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده‌ايم. زماني که 12 اسفند اين ستاد تشکيل شد فعاليت‌هاي اجرايي ما بيشتر شده و از همين جا اعلام مي‌کنم با آغوش باز آمادگي پذيرش هر طرح و پيشنهادي را داريم.

محمدي در مورد اينکه براي اجراي برنامه‌هايشان نيازمند کمک‌هاي دولتي هستند گفت: در حال حاضر بسياري از کارها را مردم انجام مي‌دهند و ما هم براي برگزاري مراسم‌هاي خود از حمايت بخش خصوصي برخوردار خواهيم بود. از دولت تنها يک خواهش دارم اينکه دولت و مجلس براي ستادهاي مردمي کاري نکنند بلکه آنها حمايت مادي از تيم ملي را انجام دهند. مردم خودشان مانند 22 بهمن حمايت معنوي از تيم ملي را انجام خواهند داد.

وي اظهار داشت: تيم ملي فوتبال سه بازي سنگين در جام جهاني پيش رو دارد. بيشتر بازيکنان بوسني در اروپا بازي مي‌کنند، نيجريه در جمع 4 تيم برتر آفريقا بوده و وضعيت آرژانتين هم مشخص است اما فدراسيون فوتبال ما براي برگزاري اردوهاي خود و ديدارهاي تدارکاتي مشکل مالي دارد. دولت مستقيما با فدراسيون فوتبال وارد گفت‌وگو شده و کمک مالي لازم را انجام دهد.

محمدي تاکيد کرد: تاکنون هيچ اسپانسري دست فدراسيون را نگرفته اگر دولت حمايت مالي از تيم ملي را انجام دهد و مردم هم به پشتيباني از تيم بپردازند شک نکنيد در جام‌جهاني نتيجه خواهيم گرفت.

رئيس اتحاديه فوتبال ادامه داد: در اين ستاد قصد داريم تا همانند مراسم 22 بهمن از کمک تمام اقشار مردم همچنين بسيج، خانواده شهدا، ورزشکاران و کارگران استفاده کنيم. قصدمان اين است که همه دلسوزان را به همراه مردم براي حمايت از تيم ملي همدل کنيم.

محمدي عنوان کرد:‌ فدراسيون فوتبال اگر مي‌توانست تاکنون اسپانسر گرفته بود. اکنون که زمان بررسي بودجه کشور است دولت و نمايندگان مجلس مي‌توانند با در نظر گرفتن نيازهاي تيم ملي به فدراسيون کمک کنند.

جمشيد مشايخي در پاسخ به سوالي که درباره ديدار او با مسي با هماهنگي باشگاه استقلال در اسپانيا پرسيده شده گفت: من کسي نيستم و خود را کوچک از همه مي‌دانم. من براي اين کار اصراري نداشتم و نظر ساير دوستان بود در هر صورت نمي‌خواستم تا از اين جريان سوءاستفاده شود. هدفم اين است که بگويم مردم ايران مؤدب و بااخلاق باشند و اگر کسي حرفي زده يا توهيني کرده ايراني نبوده است.

وي در پايان گفت: من از برخي حرف‌ها خجالت کشيدم. مسي هم مانند تختي براي ما يک ورزشکار درجه يک و بزرگ جهان است و همانطور که اگر کسي به تختي توهين مي‌کرد ما ناراحت مي‌شديم من هم از اين اتفاق خوشم نيامد و من به عنوان کوچک مردم ايران به اين اتفاق اعتراض کردم.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1054950 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/12/07 15:48

رحمتي و کريمي نيستند
[h=1]فهرست 34 نفره تيم ملي اعلام شد[/h][h=2] اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي تدارکاتي تيم ملي از سوي کاروس کي روش اعلام شد.[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، فهرست 34 بازيکن دعوت شده بدين شرح است:

دروازه‌بانان:

رحمان احمدي(سپاهان)، دانيال داوري برانشوايگ، عليرضا حقيقي از اسپورتينگ کويليا، سوشا مکاني از فولاد خوزستان،حامد لک از تراکتورسازي تبريز.

مدافعان:

حسين ماهيني از پرسپوليس، مهرداد بيت آشور از ونکوور، محسن بنگر از پرسپوليس، محمد خانزاده از ذوب آهن ، پژمان منتظري از ام‌صلال، احمد آل نعمه از نفت تهران، سيد جلال حسيني از پرسپوليس، امير حسين صادقي از استقلال، احسان حاج صفي از سپاهان، مهرداد جماعتي از فولاد خوزستان، مهرداد پولادي از پرسپوليس، هاشم بيگ‌زاده از استقلال.

هافبک‌ها:

جواد نکونام از الکويت، رضا حقيقي از پرسپوليس، بختيار رحماني از فولاد خوزستان، علي کريمي از سپاهان، آندرانيک تيموريان از استقلال، خسرو حيدري از استقلال، مجتبي جباري از الاهلي قطر، قاسم حدادي‌فر از ذوب آهن اصفهان.

مهاجمان:

پيام صادقيان از پرسپوليس، اشکان دژاگه از فولام، مسعود شجاعي از لاس پالماس، يعقوب کريمي از سپاهان، عليرضا جهانبخش از نايخمن هلند ، محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس، کريم انصاري فرد از تراکتور سازي تبريز، رضا قوچان نژاد از چارلتون و رضا نوروزي از نفت تهران.

ملي پوشان بايد راس ساعت 16:30 روز پنجشنبه به کادر فني تيم ملي در هتل آزادي معرفي کنند و از سوي ديگر با توجه به اينکه بازيکنان ملي پوش تيم هاي سپاهان و تراکتورسازي تبريز در ديدار خارج از خانه تيم هايشان در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته‌اند ، بايد روز جمعه نهم اسفند ماه خود را راس ساعت 16:30 به کادر فني معرفي کنند.

بازيکنان تيم ملي به منظور حضور در ديدار کويت و گينه به اردوي تيم ملي دعوت شدند.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا

مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا

کد خبر : 1055442 زمان ارسال : دوشنبه 1392/12/12 19:24

مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا
برتري ايران برابر کويت در ديدار تشريفاتي

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار مرحله مقدماتي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا با نتيجه 3 بر 2 برابر کويت به برتري رسيد.

آخرين ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و کويت در مرحله انتخابي جام ملت‌هاي آسياي استراليا از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که اين ديدار در پايان با برتري 3 بر 2 ايران همراه بود.

گل‌هاي ايران را در اين ديدار يعقوب کريمي در دقيقه 2، مدافع کويت در دقيقه 61 و کريم انصاري‌فر در وقت‌هاي تلف شده به ثمر رساندند و دو گل کويت را نيز بنگر (گل به خودي) و رشيدي وارد دروازه احمدي کردند.

پيش از اين ديدار تيم‌هاي ايران و کويت صعود خود را به جام ملت‌هاي آسياي 2015 قطعي کرده بودند و اين ديدار فرصتي براي هر دو تيم بود تا بازيکنان جوان و کم‌تجربه خود را به ميدان بفرستند.

تيم ملي فوتبال ايران چهارشنبه اين هفته نيز در ديداري دوستانه در ورزشگاه آزادي به مصاف گينه مي‌رود.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
باخت خانگي تيم ملي برابر گينه

باخت خانگي تيم ملي برابر گينه

کد خبر : 1055658 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/12/14 19:34

گل قوچان نژاد حريف شاهکار دنيل نشد
باخت خانگي تيم ملي برابر گينه

تيم ملي فوتبال ايران مقابل گينه شکست خورد ملي پوشان ما فقط در يک نيمه بازي قابل قبولي ارايه کردند.

تيم ملي فوتبال ايران در ديداري تدارکاتي از ساعت 17 و 30 دقيقه در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم گينه رفت که بازي با نتيجه 2 بر يک به سود گينه به پايان رسيد.

تيم گينه بازي را تهاجمي آغاز کرد و حملات زيادي در دقايق اوليه روي دروازه ما انجام داد مهم‌ترين حمله‌ ايران بر روي دروازه گينه در دقيقه 14 انجام شد که ضربه کاشته‌اي اشکان دژاگه بر روي دروازه گينه بود.

در دقيقه 20 شوت جواد نکونام را دروازه‌بان تيم گينه با زحمت دفع کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

گينه از سمت چپ بيشتر حملاتش را پايه ريزي مي‌کرد.

اشکان دژاگه در دقيقه 28 از پشت محوطه جريمه شوتي به سمت دروازه گينه زد که دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد. بعد از زدن ضربه کرنر شوت قاسم حدادي‌فر از راه دور شوت محکمي زد که بازهم دروازه‌بان گينه اين ضربه را مهار کرد.

در دقيقه 35 کيون کنستانت با يک شوت از پشت محوطه جريمه گل اول گينه را به ثمر رساند.

در دقيقه 36 ابراهيم ترائوره با يک شوت از راه دور ديگر بازهم دنيل داوري را تسليم کرد و گل دوم گينه را به ثمر رساند.

داوري بر روي هر دو گل ايران مقصر بود و نمايش ضيعفي در نيمه اول از خود ارايه کرد.

در دقيقه 44 شوت جواد نکونام با اختلاف کمي از بالاي دروازه گينه با اوت رفت.

در دقيقه 45 قوچان نژاد ضربه کاشته از پشت محوطه جريمه گينه را زد که اين ضربه هم بي ثمر بود.

بين دو نيمه کي‌روش هر سه تعويضش را انجام داد تا نشان بدهد از شيوه بازي تيم اصلا راضي نيست.

نيمه دوم با دو شوت جهانبخش و قوچان نژاد به سمت دروازه گينه آغاز شد.

در دقيقه 54 با کار ترکيبي تيم ملي توپ در محوطه جريمه به رضا قوچان نژاد رسيد که اين مهاجم با يک ضربه فني گل اول ايران را به ثمر رساند. روي اين گل جهانبخش هم با يک کار تکنيکي تاثير گذار بود و توپ را براي قوچان نژاد مهيا کرد.

تيم ملي ايران در نيمه دوم بازي روان‌تري را به نمايش گذاشت و در اکثر دقايق نيز بر روي دروازه گينه حمله کرد.

در دقيقه 69 ضربه سر جواد نکونام با اختلاف کمي از کنار تيرک دروازه گينه به اوت رفت.

در دقيقه 70 شوت دژاگه را دروازه‌بان گينه مهار کرد.

اکبريان داور ايراني قضاوت اين مسابقه را برعهده داشت که به کونته از گينه کارت زرد نشان داد.اين داور در دقايق پاياني نيز يک کارت زرد به اميرحسين صادقي، مدافع ايران نيز نشان داد.

در دقيقه 72 دنيل داوري در موقعيت تک به تک توپ سوما مهاجم گينه را گرفت و توپ را به کرنر فرستاد.

در 15 دقيقه پاياني توپ بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت و اتفاق قابل توجهي در ميدان رخ نداد.

اين آخرين ديدار تيم ملي در ايران قبل از جام جهاني است و تيم ملي در فروردين 93 و بعد از اتمام ليگ راهي اردويي در آفريقاي جنوبي و اروپا خواهد شد.

در دقيقه 90 دروازه‌بان گينه مصدوم شد و با ترک زمين جاي خود را به گلر ذخيره تيم آفريقايي داد.

رده بندي تيم گينه در فيفا 62 است و تيم ملي ايران در ررده 38 رده بندي فيفا قرار دارد .

*ترکيب تيم ملي ايران:

دنيل داوري( از دقيقه 77 عليرضا حقيقي)، سيد جلال حسيني، پژمان منتظري( از دقيقه 48 مهرداد بيت‌آشور) ، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، قاسم حدادي‌فر( از دقيقه 85 احسان حاج صفي)، جواد نکونام،مسعود شجاعي( از دقيقه 46 خسرو حيدري)، دژاگه( از دقيقه 85 کريم انصاري فرد)، مجتبي جباري( از دقيقه 46 عليرضا جهانبخش)، رضا قوچان نژاد

سرمربي: کارلوس کي‌روش
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قوچان‌نژاد و مبخوت بهترین گلزنان مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92121510096
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶



رضا قوچان نژاد به همراه علی مبخوت از تیم ملی امارات با 5 گل زده بهترین گلزنان مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا لقب گرفتند.
به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از پایان مرحله مقدماتی رقابتهای جام ملتهای آسیا در گروه‌های چند گانه، رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی ایران با 5 گل زده در شش بازی تیم ملی به همراه مهاجم تیم ملی امارات بهترین گلزنان مرحله مقدماتی رقابتها لقب گرفتند.
پس از این دو بازیکن که به صورت مشترک بهترین گلزن شدند، جواد نکونام به همراه خلفان ابراهیم از قطر و یونس محمود از عراق هر کدام با 4 گل قرار دارند.
بازیکن دو گله ایران، اشکان دژاگه است و دیگر بازیکنانی که یک گل برای ایران به ثمر رسانده اند، کریم انصاری فرد، سید جلال حسینی، علیرضا جهانبخش، یعقوب کریمی، امیر حسین صادقی و مسعود شجاعی هستند. یکی از 18 کل ایران را حسین فادل از کشور کویت به عنوان گل به خودی وارد دروازه کویت کرده است.

ایران وامارات با 18 گل زده بهترین خط حمله را در این رقابتها داشته اند و عمان و بحرین هم با یک گل خورده بهترین خط دفاع رقابتهای مرحله مقدماتی بوده اند.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دژاگه مصدوم شد
در روزهايي كه خبرهاي خوبي از تيم ملي به گوش نمي‌رسد، مصدوميت اشكان دژاگه هم قطعا چين و چروك‌هاي صورت كارلوس كي‌روش را بيشتر از قبل مي‌كند. آن‌طور كه سايت sportsmole انگليس نوشته، بازيكن ايراني فولام نمي‌تواند در بازي فرداي تيمش مقابل نيوكاسل به ميدان رود چرا كه دچار كشيدگي همسترينگ شده است. اين اتفاق در جريان ديدار فولام مقابل كارديف سيتي براي اشكان رخ داد و او بين دو هفته تا يك ماه دور از ميادين خواهد بود. در صورتي كه خدايي نكرده اشكان نياز به عمل جراحي داشته باشد، او دو ماهي نمي‌تواند بازي كند. اميدواريم كه مصدوميت اشكان چندان جدي نباشد و او بتواند به زودي به ميادين برگردد. همچنين يك خبرنگار نزديك به باشگاه فولام ترديد خود را درخصوص ماندن بازيكن ايراني در اين تيم اعلام كرد. اندرو بك، يكي از خبرنگاران نزديك به باشگاه فولام گفت‌وگويي در خصوص آينده بازيكنان اين تيم انجام داد. او گفت: فكر نمي‌كنم فولام بتواند اشكان دژاگه را در تيم نگه دارد. او ادامه داد: او هنوز توانايي اين را دارد كه در يك تيم ليگ برتري در انگليس بازي كند يا به آلمان برگردد.





.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایران در جام ملت‌ها سرگروه شد


تیم‌ملی فوتبال ایران که به‌عنوان تیم نخست گروه B مرحله مقدماتی جواز حضور در جام ملت‌های 2015 استرالیا را به‌دست آورد، در سید یک قرعه‌کشی این مسابقات قرار گرفت. با توجه به سیدبندی صورت‌گرفته این احتمال وجود دارد که تیم‌ملی ایران مثل مقدماتی جام‌جهانی با تیم‌های کره‌جنوبی و قطر همگروه شود. طبق اعلام AFC قرعه‌کشی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا در حالی روز چهارشنبه ششم فروردین‌ماه برگزار می‌شود که سیدبندی قرعه‌کشی این مسابقات اعلام شد و تیم ایران به‌همراه استرالیا میزبان مسابقات، ژاپن قهرمان دوره گذشته و ازبکستان در سید یک قرار گرفتند. یکی از اتفاقات جالب این سیدبندی، قرارنگرفتن کره‌جنوبی در سید یک و حضور ازبکستان در این سید است. به نظر می‌رسد صعود ازبکستان به رتبه سوم تیم‌های برتر آسیا در رده‌بندی اخیر فیفا، عامل حضور این تیم آسیای‌میانه ای‌در سید یک بوده است. سیدبندی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به این شرح است:

سید A : استرالیا، ایران، ژاپن و ازبکستان

سید B: کره‌جنوبی، عربستان‌، امارات و اردن

سید C: قطر، عراق، چین و عمان

سید D: بحرین، کره‌شمالی، کویت و تیم قهرمان چلنج‌کاپ 2014


شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا که قرار است در پنج شهر سیدنی، ملبورن، کانبرا، نیوکسل و بریزبین برگزار شود، از روز 19 دی‌ماه تا 11 بهمن‌ماه سال 1393 در کشور استرالیا انجام خواهد شد.










.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نگراني بابت ميانگين سني بالاي تيم ملي


آمادگي، اصلي‌ترين ضعف ايران در جام جهاني خواهد بود. اين نظر جورج آلوئو، نويسنده سايت sunnewsonline درباره نقاط ضعف تيم‌هاي حاضر در گروه F است. او در مورد ايران نوشته: ايران بازيكنان خوبي در خط حمله دارد و خط دفاع اين تيم هم به رهبري حسيني عملكرد خوبي داشته؛ منتها ميانگين سني بالاي تيم ملي، آمادگي بدني اين تيم در جام جهاني را تحت تاثير قرار خواهد داد. اكثر بازيكنان تيم ملي كه در ليگ ايران بازي مي‌كنند، به لحاظ آمادگي بدني در سطح بالايي نيستند و توان يك بازي 90 دقيقه‌يي سخت را ندارند. اين موضوع را بازيكنان گينه به خوبي نشان دادند و آنها توانستند ايران را در زمين خودش شكست دهند تا از الان خيلي‌ها نگران نتايج در جام جهاني شوند.








.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
✿◕ ‿ ◕✿ برندهای لباس تیم ملی از ابتدا تاکنون +عکس ✿◕ ‿ ◕✿

✿◕ ‿ ◕✿ برندهای لباس تیم ملی از ابتدا تاکنون +عکس ✿◕ ‿ ◕✿

نخستین بار در سال ۱۹۷۸ تیم ملی فوتبال ایران پا به عرصه ی جهانی گذاشت ، تیم ملی فوتبال ایران برای تخستین بر با عبور از صد استرالیا تنها سهمیه ی آسیا اقیانوسیه را برای حضور در جام جهانی فوتبال به دست آورد.


خبرلایو: نخستین بار در سال ۱۹۷۸ تیم ملی فوتبال ایران پا به عرصه ی جهانی گذاشت ، تیم ملی فوتبال ایران برای تخستین بر با عبور از صد استرالیا تنها سهمیه ی آسیا اقیانوسیه را برای حضور در جام جهانی فوتبال به دست آورد.



تیم ملی فوتبال ایران که در این رقابت ها با سرمربیگری حشمت مهاجرانی به میدان رفته بود برای لباس های خود برندهای آدیداس و پوما را به عنوان اسپانسر میدید.

برندهایی که در آن زمان هزینه ای به فدراسیون ها برای حمایت پرداخت نمی کردند و فقط با تهیه ی چند دست البسه و ساک ورزشی و کفش فوتبال اسپانسرینگ تیم های حاضر در رقابت ها را بر عهده می گرفتند.

ایران پیش از شروع مسابقات در چند بازی دوستانه و اردوی پیش از رقابت ها از البسه ی تولیدی شرکت پوما استفاده می کرد اما در مسابقات جام جهانی تصمیم به استفاده از لباس های تولیدی شرکت آدیداس گرفته شد.

تیم ملی فوتبال ایران نخستین بار پس از انقلاب در سال ۱۹۹۸ بار دیگر با شکست استرالیا در دیدار پلی آف پای به میدان رقابت های جهانی گذاشت ، اینبار در فرانسه یک کشور اروپایی ، تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها با البسه ی طراحی شده از طرف شرکت آدیداس به میدان رفت.



با دو لباس سفید و قرمز مانند دوره ی اول حضور ایران در جام جهانی ، ایران در این رقابت ها تنها پیروزی خود در تاریخ رقابت های جام جهانی را مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا به دست آورد



دیداری تاریخی و اشک های حمید استیلی ، طرح لباس قرمز ایران در این رقابت ها شاید به یادماندنی ترین طرح لباس تیم ملی در تاریخ حضور در جام جهانی باشد.



طرح دو پیراهن ایران به ترتیب متن قرمز با نوار سفید که بر روی سینه ی آن نام لاتین ایران با طرحی از پرچم مقدس کشورمان ، و طرح لباس سفید که رنگ متن آن سفید با نوار سبز رنگ و نام لاتین ایران با طرح پرچم سبز و سفید و قرمز نقش بسته بود.



اما هشت سال بعد ! و اینبار جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان ! ایران برای سومین بار پای به عرصه ی جهانی فوتبال گذاشت ، این اولین باری بود که تیم ملی فوتبال ایران بدون حضور در پلی آف و … و با پیروزی در مرحله ی گروهی و شکست دادن بحرین در ورزشگاه آزادی و گرفتن انتقام اتفاقات سال ۲۰۰۱ به جام جهانی صعود کرد.



پیش از شروع رقابت ها تصمیم بر این شده بود که یک طرح گرافیکی از تخت جمشید یا پرنده ی افسانه ای هما بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران نقش ببندد ، اما اختلاف مسئولین باعث شد این طرح ملی هرگز مورد استفاده قرار نگیرد و شرکت تولیدی لباس ایران ، پوما طرحی بی معنی برای ایرانیان از لوگوی خود را بر قسمت پایینی سمت چپ لباس تیم ملی ایران طراحی کند. بعدها گفته شد بابت این اسپانسرینگ شرکت پوما به فدراسیون فوتبال ایران مبلغی را پرداخت کرده که البته میزان این مبلغ به هیچ عنوان مطرح نشد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
از ایرادات وارد بر طرح لباس تیم ملی ایران می توان به شماره و اسم برچسبی پیراهن تیم ملی اشاره کرد مسئله ای که زیبنده ی تیم ملی فوتبال ایران نبود.



اما هشت سال بعد ! تیم ملی فوتبال ایران برای چهارمین بار پا به عرصه ی جهانی گذاشت ! دومین حضور ایران در آمریکای جنوبی دومین صعود بدون پلی آف فوتبال ایران به جام جهانی بود ! هرچند که اولین صعود ایران به عنوان تیم اول آسیا و سپس پیروزی مقابل نماینده ی اقیانوسیه بود ، و در واقع یک صعود قدرتمندانه محسوب می شود اما به هرحال این صعود در شرایط بازی پلی آف بوده.



پیروزی مقابل کره ی جنوبی در سئول و صعود به عنوان تیم اول گروه حضوری دیگر برای "پسران ایران” بود.

تیم ملی فوتبال ایران اینبار لباسی را به تن خواهد کرد که اسپانسر آن شرکتی جز پوما و آدیداس خواهد بود ! شرکت "اول اسپرت” یا به تعبیر ما ایرانی ها آل اشپرت ! شرکتی نه چندان با کیفیت در مقابل قول های تولید لباس.

این شرکت پر سر و صدا در مطبوعات و رسانه های ایرانی که امروز سر و صداهایش جهانی شده ! طراحی لباس های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ را به عهده گرفته.طراحی ای که بسیار تاسف آور است.





طرح گرافیکی بسیار زیبایی برای پیراهن تیم ملی در نظر گرفته شد که این طرح توسط شرکت تغییر کرد و به جای طرح یوز پلنگ آسیایی یک طرح گرافیکی از یوزپلنگ آفریقایی بر روی پیراهن تیم ملی قرار گرفت !



طرح لباس اول تیم ملی ایران اصلا یک طرح جدید محسوب نمی شود ! دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات بین قاره ای که در امارات برگزار شده بود لباسی از شرکت آل اشپرت را بر تن کرد ، که طرح آن با لباس معرفی شده (پیراهن سفید رنگ) یکسان بود !



طرح جوراب تیم ملی اتفاقی نادر بود ! جایی که به جای لوگوی جمهوری اسلامی ایران "لا اله الا الله” لوگوی شرکت آلمانی نقش بسته بود !

طرح یوزپلنگ آفریقایی که شرکت مدعی ۱ ماه و نیم وقت برای طراحی آن شده بود به قیمت ۱۲ دلا ر از یک سایت گرافیکی به صورت آنلاین خریداری کرده بودند که در توضیحات این طرح عنوان یوزپلنگ آفریقایی ذکر شده.



طرح لباس شرکت آل اشپرت و کیفیت آنها آنقدر مورد بحث بود که داد همه ی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را در آورد اما رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنان خندان چشم بر روی تمام این اتفاقات بسته !



سوال اینجاست ! چه مبلغی باعث شده رییس خوش خنده ی فدراسیون فوتبال ایران چشم روی تمام این بی کیفیتی های شرکت آلمانی ببندد… ؟!
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] فلسطین بازی با ایران را لغو کرد!

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93100301105
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱



فدراسیون فوتبال فلسطین از بازی با تیم ملی ایران انصراف داد.
به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال فلسطین با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران از حضور در کشورمان و بازی تدارکاتی با تیم ملی عذرخواهی کرد.
فلسطین اعلام کرده با توجه به شرایطی که دارد، امکان حضور در ایران برایش وجود ندارد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] احتمال حضور عزت‌اللهی در تیم امید/ زمان اضافه شدن جهانبخش و آزمون به کی‌روش بستگی دارد

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 93100300839
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱



مربی تیم ملی فوتبال امید ایران ضمن خبر احتمال حضور سعید عزت‌الهی در این تیم، زمان ملحق شدن علیرضا جهانبخش و سردار آزمون را منوط به نظر کارلوس کی‌روش دانست.
مجید صالح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی فوتبال امید قبل از رقابت‌های انتخابی المپیک ریو گفت: تیم ملی امید در قالب دو تیم الف و ب کار خود را انجام می‌دهد و نمی‌خواهیم تنها به یک تیم به عنوان تیم اول نگاه داشته باشیم چرا که می‌خواهیم اکثر بازیکنان رده سنی امید کشورمان را ببینیم و آن‌ها را مد نظر قرار دهیم تا حق کسی تضییع نشود.
وی ادامه داد: با تیم متشکل از 25 بازیکن در اردوی کیش هستیم و شش دی ماه برخواهیم گشت. پس از آن 4 روز این تیم را تعطیل می‌کنیم و در این 4 روز اردویی 2 روزه برگزار خواهیم کرد که طی آن تیم ب را دعوت خواهیم کرد. یعنی بازیکنانی که در اردوی کیش نبودند و 4 تا 5 جلسه تمرین خواهیم کرد و اگر بتوانیم دیداری تدارکاتی را مد نظر قرار خواهیم داد تا بتوانیم سایر بازیکنان را نیز ببینیم که اگر بازیکنی دارای قابلیت بود، مجددا در لیست بعدی که به اردوی عمان اعزام خواهد شد اضافه شود. حتی اردوی عمان نیز پایان کار نیست و اگر بازیکنی مد نظر قرار بگیرد، در اردوهای بعدی اضافه خواهد شد.
مربی تیم ملی فوتبال امید با اشاره به اینکه برای خروج بازیکنان تیم ملی امید از کشور لیستی 40 نفره در نظر گرفته شده است گفت: 10 تا 21 دی در عمان خواهیم بود و ممکن است در امارات نیز دیداری را برگزار کنیم. پس از آن بازخواهیم گشت و از 21 تا 25 که تعطیل هستیم، گروه دیگری از بازیکنان را در این 4 روز به اردو دعوت می‌کنیم تا اگر نفرات شایسته‌ای در میان آن‌ها وجود داشته باشد در اردویی که از 25 دی تا 5 بهمن در آنتالیا ترکیه آغاز خواهد شد به تیم اضافه شود.
صالح افزود: پس از اردوی ترکیه بازیکنان را در اختیار باشگاه‌شان قرار خواهیم داد چرا که باشگاه‌ها از 13 بهمن ماه در لیگ برتر مسابقه دارند.
مربی تیم ملی فوتبال امید با اشاره به اینکه یک اردوی 10 روزه در لیگ قهرمانان آسیا در اسفندماه خواهیم داشت، گفت: سعی می‌کنیم یک دیدار دوستانه در این اردو برگزار کنیم.
مربی تیم ملی فوتبال امید درباره دیدارهای تدارکاتی این تیم در اردوهای پیش رویش قبل از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک ریو اظهار کرد: در اردوی کیش دو بازی، در اردوی عمان سه بازی و در اردوی آنتالیا نیز سه بازی برگزار خواهیم کرد که در مجموع 8 بازی را در دستور کار قرار داده‌ایم. علاوه بر این در 10 روزه اردوی اسفندماه نیز یک بازی را برگزار خواهیم کرد که احتمالا با سوریه این دیدار را در صورت قطعی شدن خواهیم داشت.
وی از برگزاری اردوی 10 روزه تیم ملی فوتبال امید در اسفندماه و ارائه لیست نهایی بازیکنان برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ریو خبر داد.
صالح همچنین در پاسخ به حضور سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌اللهی در تیم ملی فوتبال امید به ایسنا گفت: در قالب سنی این تیم از ملی‌پوشان بزرگسال تنها سردار آزمون و علیرضا جهانبخش حائز شرایط برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ریو هستند و بازیکنانی همچون خانزاده، پورعلی‌گنجی و مسلمان شرایط سنی مورد نظر برای حضور در این رقابت‌ها را ندارند.
او همچنین از دعوت کردن برخی بازیکنان شاغل در اروپا که دارای شرایط لازم برای حضور در تیم ملی امید هستند خبر داد و افزود: پس از قطعی شدن این مسئله اسامی این بازیکنان اعلام خواهد شد.
صالح همچنین به احتمال حضور سعید عزت‌اللهی در تیم ملی امید اشاره کرد و گفت: باید وضعیت سعید عزت‌اللهی را بررسی کنیم. با توجه به اینکه او هنوز می‌تواند در تیم ملی جوانان بازی کند، باید ببینیم که شرایط به چه گونه‌ای رقم خواهد خورد. چرا که حضور بازیکنان در تیم‌های ملی پایه، شرایط خاص خود را دارد. تا پایان همین اردو شرایط عزت‌اللهی را نیز مشخص خواهیم کرد.
مربی تیم ملی فوتبال امید همچنین در پاسخ به زمان حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم ملی امید گفت: این مسئله به تعامل با کی‌روش برمی‌گردد چرا که آن‌ها هم‌اکنون در اختیار تیم ملی بزرگسالان هستند و اگر تیم ملی بزرگسالان در برهه‌های زمانی پیش رو برنامه‌ای را نداشته باشد به تیم ملی اضافه خواهند شد. بحث در اختیار گذاشتن این بازیکنان توسط باشگاه‌هایشان به تیم ملی امید مطرح نیست چرا که رده ملی المپیک جزو بازی‌های ملی حساب می‌شود و باشگاه‌ها باید بازیکنان را در اختیار تیم‌های ملی قرار دهند.
او درباره شانس حضور ایران در المپیک ریو نیز خاطرنشان کرد:‌ اگر امیدی وجود نداشت قطعا ما دور یکدیگر جمع نمی‌شدیم و تصور می‌کنم بازتاب انتخاب اعضای کادر فنی در جامعه ورزشی خوب بوده است. ما تمام توان و تجربیاتی که طی چند سال گذشته کسب کرده‌ایم به کار خواهیم برد. خاکپور چندین سال خارج از ایران با فوتبال روز دنیا آشنا شده‌اند و کلاس‌های مورد نظر را نیز گذرانده‌اند. من تصور می‌کنم سرمربی بیشتر بحث مدیریت را باید مد نظر قرار دهد که آقای خاکپور حائز شرایط لازم هستند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] لیست نهایی تیم ملی فردا اعلام می‌شود/ کی‌روش جمعه در تهران

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93100300970
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰



لیست نهایی تیم ملی برای سفر به استرالیا فردا (پنج‌شنبه) اعلام می‌شود.
به گزارش ایسنا، قرار است لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2015 پنج‌شنبه (فردا) اعلام شود و بازیکنان باید از جمعه در اردو حاضر شوند.
کارلوس کی‌روش که همراه تیم ملی از اردوی آفریقا به ایران برنگشت و به تعطیلات ژانویه رفت، بامداد جمعه به تهران می‌رسد.
کی‌روش اعلام کرده هنگام ورود به ایران مصاحبه‌ای نمی‌کند و پیش از بازی تدارکاتی یکشنبه برابر فلسطین، در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] حبیب کاشانی: هدف ما و کی‌روش یکی است/ انتخاب مربی در حیطه اختیارات مایلی‌کهن نیست

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93100300797

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۷



مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره دغدغه‌های موجود پیرامون اختلاف کی‌روش و مایلی‌کهن، گفت: هدف ما و کی‌روش به اهتزاز در آمدن پرچم ایران است و سیاست ما در این مدت کوتاه پیش‌رو سکوت در برابر مخالفان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا، حبیب کاشانی درباره دغدغه‌های موجود پیرامون اختلاف کی‌روش و مایلی‌کهن و اینکه ممکن است این اختلاف باعث بروز مشکلاتی در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان شود، گفت: هدف ما و کی‌روش به اهتزاز در آمدن پرچم ایران است. من نمی‌توانم ادعا کنم که تیم ملی پرتغال را بیشتر از کی‌روش دوست دارم و کی‌روش هم نمی‌تواند چنین ادعایی در مورد ایران داشته باشد. هدف همه ما رسیدن به موفقیت و سربلندی ایران است. سیاست ما نیز در این مدت کوتاه پیشرو این است که در برابر مخالفان سکوت کنیم.
مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره استعفای خود از سمت مدیریت تیم ملی پس از عدم تایید کرانچار به عنوان سرمربی این تیم و بازگشتش پس از چند روز، خاطرنشان کرد: پس از اینکه به دلایل مختلف زلاتکو کرانچار برای سرمربیگری تیم ملی امید انتخاب نشد احساس کردم حضور من به اتحاد میان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خدشه وارد می‌کند و باعث می‌شود که فاصله میان این سه نهاد بیشتر شود، بنابراین تصمیم گرفتم که از این فضا دورتر بمانم اما در جلسه‌ای که با کفاشیان داشتیم ایشان به این نتیجه رسیدند که حضور من می‌تواند به تیم ملی امید کمک کند لذا بنده تصمیم گرفتم که بمانم.
وی با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم ملی امید، افزود: از کفاشیان خواهش کردم که سرمربی امیدها را انتخاب کند که طبق اساسنامه انتخاب سرمربی به عهده کمیته فنی فدراسیون بود. نهایتا محمد خاکپور به عنوان سرمربی و مجید صالح و هادی طباطبایی به عنوان مربیان کادر فنی ما را تشکیل دادند. با توجه به تعامل و همکاری که پیش از این محمد خاکپور با محمد مایلی کهن داشتند از من درخواست کرد که ایشان را به کادر فنی اضافه کنم.
کاشانی در این باره ادامه داد: در صحبت‌هایی که با مایلی کهن داشتیم نکات مورد نظر خاکپور را بازگو کردیم و از وی خواهش کردیم که با توجه به تجربیاتی که به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید داشته است، با ما همکاری کند. او هم پذیرفت که به عنوان مدیر فنی در کنار تیم باشد.
مدیر تیم ملی فوتبال امید با اشاره به کامل نبودن کادر فنی این تیم، اضافه کرد: کادر فنی ما برای تکمیل به یک مربی دروازه‌بان و یک مربی بدنساز نیاز دارد که هر دوی این مربیان خارجی هستند. ما از وزارت ورزش استعلام کردیم و ان‌شاءالله هر زمان جواب استعلام آنها بیاید این دو مربی خارجی در اردوی بعدی به کادر فنی اضافه خواهند شد.
کاشانی در واکنش به این موضوع که آیا مایلی کهن به عنوان مدیر فنی با اضافه شدن مربی خارجی موافق است یا خیر؟ گفت: خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید این حق را دارد که خودش دستیارانش را انتخاب کند و این موضوع در حیطه اختیارات مایلی کهن نیست. اوایل هفته این مربیان در ایران حضور داشتند و تعاملاتی را با محمد خاکپور صورت دادند و نهایتا تصمیم بر این شد که آنها به تیم اضافه شوند. ان‌شاءالله پس از تکمیل پیکره کادر فنی بازی‌های تدارکاتی را با جدیت تمام پیگیری خواهیم کرد تا به آمادگی لازم برای رسیدن به المپیک دست پیدا کنیم.
وی درباره اقدامات موجود در روزهای گذشته پیرامون سمت هادی طباطبایی در کادر فنی و اینکه گفته می‌شد او به عنوان مربی دروازه‌بانان در کنار تیم خواهد بود، گفت: با توجه به تجربیاتی که طباطبایی در طول این چند سال به دست آورده و آموزش‌هایی که دیده است درخواست کرد تا به عنوان مربی و نه مربی دروازه‌بان ها در کادر فنی حضور داشته باشد لذا محمد خاکپور و مایلی کهن که تجربه سال‌ها کار حرفه‌ای را دارند پذیرفتند که او به عنوان مربی در کنار تیم باشد. هم طباطبایی و هم مجید صالح بسیار لطف کردند و پذیرفتند که به عنوان مربی در کادر فنی به تیم ملی کمک کنند. هر چند در اردوی کیش که مربی دروازه‌بان و بدنساز هنوز به ما اضافه نشده‌اند طباطبایی و خاکپور خود به عنوان مربی دروازه‌بان و بدنساز تیم را تمرین می‌دهند.
مدیر تیم ملی فوتبال امید بر هماهنگی و تعامل موجود میان اعضای کادر فنی تاکید کرد و افزود: از معدود مواردی است که کادر فنی می‌پذیرد مدیر فنی در کنارش باشد و این نشان می‌دهد که این کادر کاملا آماده تعامل و همکاری است.
کاشانی در واکنش به اختلاف میان مجید صالح و کی‌روش که منجر به کنار گذاشته شدن صالح از کادر فنی تیم ملی بزرگسالان شد و اینکه گفته می‌شود فدراسیون برای دلجویی از صالح او را به عنوان مربی تیم ملی امید پیشنهاد کرده است، گفت: من همیشه صادقانه صحبت کرده‌ام. این بار هم صادقانه تاکید می‌کنم که فدراسیون هیچ دخالتی در انتخاب مربیان تیم ملی امید نداشته است. هر تصمیمی که در این زمینه گرفته شده حاصل همکاری و همفکری بنده و کادر فنی تیم بوده است، هر چند ممکن است که این تصمیمات چندان درست از آب در نیاید ولی نیت ما تنها کمک به تیم ملی امید و کشورمان بوده است.
وی ادامه داد: تمام سعی ما بر این است که در بازی‌هایی که در تهران داریم تمام امتیازات لازم را کسب کنیم و این مهم قطعا با همکاری مجموعه فوتبال و رسانه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. من هم به عنوان مدیر تیم ملی تلاشم این است که به هر نحو ممکن آرامش را برای تیم حفظ کنم تا بازیکنان در یک فضای روحی و فیزیکی مناسب بتوانند به موفقیت برسند.
به گزارش ایسنا، مدیر تیم ملی فوتبال امید در واکنش به این موضوع که حضور او به عنوان یک شخص بانفوذ و مورد تایید می‌تواند حمایت‌های لازم را از سوی ارگان‌ها و نهادهایی که چندان حامی تیم ملی بزرگسالان نبودند برای تیم ملی امید همراه داشته باشد، گفت: در حال حاضر دو نگاه بر تیم ملی امید حاکم است؛ یک نگاه از داخل و از سوی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون حاکم است و نگاه دیگر از بیرون که شامل ارگان‌هایی مانند سپاه، نیروی انتظامی، سازمان نظام وظیفه، دانشگاه و ... است. اتفاقی که در قطر افتاد این بود که ما توانستیم دانشجویان و سربازان یگان‌های مختلف را در کمتر از چند ساعت از کشور خارج کنیم. من در صحبت‌هایی که با سردار احمدی مقدم داشتم گفتم یکی از دغدغه‌های ما در طول سال‌های اخیر عدم اعزام بازیکنان سرباز به همراه تیم‌های ملی به خارج از کشور بوده است. خوشبختانه ایشان تعامل بسیار خوبی داشتند، به گونه‌ای که ما توانستیم در قطر برای اولین بار 24 بازیکن را در اختیار داشته باشیم.
وی در این رابطه ادامه داد: در سال‌های اخیر همواره با مشکلات متعددی به خصوص در اردوهای خارجی روبرو بوده‌ایم. در سال 1370 که من در کنار تیم ملی بودم متاسفانه تنها با 12 نفر توانستیم عازم مسابقات شویم. شاید دوستان در فدراسیون فوتبال از من ناراحت شوند ولی آنها حتی لباس برای آن تیم تدارک ندیده بودند و به ما گفتند که از یک شرکت داخلی لباس تهیه کنید. اگر نگاه تعامل‌گرایانه به تیم ملی امید نباشد و این تیم دروازه‌ای برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان در نظر گرفته نشود قطعا با مشکل روبرو خواهیم شد.
کاشانی در پایان گفت: قطعا ما شرایطی را فراهم می‌کنیم تا امکانات لازم برای این تیم فراهم باشد. ما در اردوی قطر ماساژور نداشتیم و اخیرا توانستیم دو ماساژور را در کنار تیم داشته باشیم یا مشکل دیگر این بود که برای 40 نفر تنها یک تدارکاتچی در اختیار داشتیم. به هر حال تمام سعی ما این است که هر چه زودتر مجموعه تیم ملی امید کامل شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با عراق/ همه بازیکنان بدون مشکل تمرین کردند
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93101306910
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳



آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر عراق برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که فردا دومین و آخرین دیدار دوستانه بین المللی خود را پیش از حضور در جام ملتهای آسیا برابر عراق برگزار می‌کند، امروز به مدت 1:30 دقیقه آخرین تمرین خود را پیش از این بازی برگزار کرد.
در این تمرین کادر فنی تیم ملی با شبیه سازی حریف برای بازیکنان، آنها را آماده بازی فردا و در مجموع حضور در جام ملتهای آسیا کرد.
در تمرین روز شنبه همه بازیکنان تیم ملی حضور داشتند و در کنار هم و زیر نظر کادر فنی تمرینات گروهی و تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.
بازیکنان پس از پایان تمرین تاکتیکی روز شنبه به استخر محل تمرین خود رفتند تا بعد از یک تمرین فشرده آماده بازگشت به هتل شوند.
ملی پوشان ایران امروز صبح هم در جلسه ای که با حضور کادر فنی برگزار شده بود، شرکت کردند.
تیم ملی قرار است فردا از ساعت 18 به وقت محلی در ورزشگاه "وین" در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از جام ملتهای آسیا به مصاف تیم ملی عراق برود.
 

toraj_reza63

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایران، صدرنشین آسیا در رده‌بندی فیفا

ایران، صدرنشین آسیا در رده‌بندی فیفا

رنکینگ/رده‌بندی ماهیانه فیفا امروز منتشر شد. در رده‌بندی تازه تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۵۵۸ امتیاز موفق شد که جایگاه خود را در رده اول آسیا و ۵۱ دنیا حفظ کند.
همچنین، ژاپن با ۵۶۳ امتیاز و بدون تغییر جایگاه در رده دوم آسیا و ۵۴ جهان قرار دارد. کره جنوبی هم با ۴۷۸ امتیاز در رده سوم آسیا و ۶۹ جهانی است.
سه حریف ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا هم در رتبه‌های ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ جهانی قرار گرفتند:
امارات: ۸۰ جهان/۵ آسیا
قطر: ۹۲ جهان/ ۶ آسیا
بحرین: ۱۱۰ جهان/۱۲ آسیا
150108112812_team_melli_640x360_isna.jpg
 

Similar threads

بالا