اتفـاق‌وحشتنـاکى که ۱۰ سال‌آینده براى ایرانى‌ها مى افتد!

Spectrum

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۹
مرجع : عرش
طی ۱۰ سال آینده در هر خانواده ایرانی یک نفر به بیماری ام‌اس مبتلا خواهد شد.



افکارنیوز: آقای عظیمی گفت که شهرهای تهران و اصفهان بیشترین شیوع ابتلا به این بیماری را دارند. به گفته یک متخصص، یکی از عوامل اصلی این بیماری پخش امواج پارازیت ماهواره در تهران از فراز برج میلاد و از مراکز مختلف در شهرستانهاست. لذا کسانی که برای تماشای کنسرت یا استفاده از رستوران به برج میلاد مراجعه می کنند در معرض بیشترین تشعشع قرار می گیرند.

همچنین آنتن های پخش کننده امواج تلفنهای همراه که بر روی ساختمانها و نقاط دیگر شهر نصب شده اند از نظر توان پخش ، تحت نظارت هیچ ارگانی نیستند و ملاک میزان توان تشعشعی ، آنتن دهی موفق موبایل مشتریان در نقاط مختلف شهر است .

لذا مشاهده می شود که پخش امواج آنها با چند برابر توان استاندارد مجاز صورت می گیرد قاعدتا مخابرات باید هزینه بیشتری متحمل شود و آنتن های بیشتر را با توان پایین تر نصب کند تا پوشش دهی مشتریان به نحو صحیح صورت گیرد. آمار دقیقی از تعداد مبتلایان به این بیماری در ایران منتشر نشده است، اما بر اساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت، بیش از ۴۰ هزار نفر در ایران به بیماری ام‌اس مبتلا هستند. این بیماری یکی از شایع‌ترین بیماری‌های سیستم اعصاب مرکزی (مغز و نخاع) است و در اثر تخریب غلاف میلین ایجاد می شود. میلین غلافی است که فیبرهای عصبی را احاطه می کند و در انتقال سریع امواج عصبی نقش دارد. در حالت طبیعی با وجود این غلاف امواج عصبی به سرعت منتقل می شود و این امر موجب توانایی بدن در ایجاد حرکات هماهنگ و موزون است. در بیماری ام اس این غلاف عصبی به تدریج تخریب می شود و بدین ترتیب امواج عصبی از مغز به خوبی منتقل نمی شود.
 

پارازیـت

عضو جدید
پارازیت در بسیاری از مناطق تهران و البرز به اوج خود رسید

گزارش های متعدد از مناطق مختلف تهران و کرج، علی الخصوص در مناطق یک تا 7 تهران، اطراف میدان سپاه و زندان رجایی شهر کرج حاکی است که پس از انتخابات اسفند 94 استفاده از

امواج مضر پارازیت در تهران و کرج به اوج خود رسیده است.

و بسیاری از ساکنین مناطق گوهردشت و جهانشهر کرج، مشکلات سر درد، سوت کشیدن گوش و مشکلات عصبی ناشی از گستردگی و شدت بالای پارازیت در این مناطق پیدا کرده اند.

لطفا پیگیری کنید، کدام نهاد مسئول ارسال امواج سرطان زای پارازیت با این شدت می باشد.

و آیا شهروندان میتوانند به جایی شکایت کنند و کسی صدای مردم را می شنود؟

با تشکر
 

پارازیـت

عضو جدید
دکتر انوشیروان محسنی بند پی در گفتگو با "روزنامه فردا" اظهار داشت: «متأسفانه بعد از انتخابات انواع پارازیت‌های مخابراتی به شدت افزایش یافته که مطمئناً برای سلامت تهرانی‌ها نگران کننده است، بویژه که کلان شهر تهران با مشکلات دیگری همچون آلودگی هم روبه روست.»

او در این خصوص ادامه می‌دهد: «تحقیقات همچنین نشان داده که امواج پارازیت تاثیرات مخربی بر اعصاب و روان انسان نیز بر جای می‌گذارند.

همچنین این امواج ممکن است در اثر تداوم، ناشنوایی مزمن را به همراه داشته باشد و برای افراد التهابات پوستی را به دنبال بیاورد.
 

Similar threads

بالا