ابتدای سال ۹۵ الزامی شدن نصب صندوق فروش

M o R i S

مدیر تالار حسابداری
مدیر تالار
کاربر ممتاز
رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه ۳۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تحقق درآمدهای مالیاتی ۷ ماهه ابتدایی سال ۹۴ است،گفت: لایحه نصب صندوق فروش در فروشگا‌ه‌ها در حال تدوین در دولت و تقدیم به مجلس است.به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، علی عسگری با بیان اینکه ۳۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تحقق درآمدهای مالیاتی ۷ ماهه ابتدایی سال ۹۴ است،گفت:پیش‌بینی درآمد مالیاتی در بودجه سال ۱۳۹۵ نهایی نشده و باید رویکرد دولت برای تدوین درآمدها برای سال آینده مشخص شود تا پس از آن پیش بینی شود.


رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه نصب صندوق مالیاتی برای ۳۰ گروه از اتحادیه ها لازم الاجرا شده است،افزود:برخی ازاصناف به قانون عمل نکرده و فرض آنها براین است که با نصب صندوق ،درآمدهایشان شفاف شده و بر مالیات عملکردشان تاثیر می گذارد.


عسگری ادامه داد:شاید تا ۲-۱ سال آینده اجرای این قانون کش و قوس داشته باشد،اما قانون و لازم الاجرا است.


وی با بیان اینکه در دولت لایحه ای برای نصب صندوق فروش در فروشگاه ها درحال تدوین است،اظهار داشت: به زودی این لایحه تقدیم مجلس می شود و تمام چارچوب ها و جوانب در آن دیده شده است.


معاون وزیراقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه این قانون از ابتدای سال ۹۵ اجرایی می شود، افزود:هر شخصی که به این قانون عمل نکند مجرم شناخته شده و مطابق قانون جریمه می شود.
رئیس سازمان امورمالیاتی کشور با بیان اینکه براساس نبض اقتصادی کشور مالیات دریافت می شود،تصریح کرد:شرایط رکودی بر میزان درآمد و سود افراد تاثیر گذاشته و به همان نسبت بر میزان دریافت مالیات تاثیر می گذارد، میزان دریافت مالیات در سال گذشته نسبت به امسال بهتر بود.

 

amirstark

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
:D چپ میری مالیات میگیرن راست میری مالیات میگیرن جنس

از خود مردم میگیرن که برا مردم خرج کنن معلوم هم نمیشه کجا میره

کاش بتونن از اون گنده هاش بگیرن نه از مردم ضعیف
 
بالا