آیفون 5C معرفی شد

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
بالاخره پس از مدت‌ها شایعه و گمانه زنی در مورد آیفون ارزان قیمت، بالاخره مشخصات رسمی آن را از زبان خود مدیران اپل شنیدیم. این تلفن کاملا از جنس پلی‌کربنات ساخته شده و دارای ۵ رنگ گوناگون می‌باشد.فرآیند ساخت بدنه‌ی یکپارچه‌ی پلی‌کربناتی (نوعی پلاستیک که مقاوم‌تر و باکیفیت‌تر است) آیفون ۵C بسیار دقیق و خاص است.

بدین صورت که بدنه‌ی پلاستیکی بر روی قابی از جنس استیل سوار می‌شود. سپس بر روی آن با لایه‌ای از مواد رنگی بسیار مرغوب پوشانده می‌شود. این تلفن در ۵ رنگ شاد و بسیار جذاب ارائه می‌شود که آن را برای سلیقه‌ی نسل جوان بسیار مناسب می‌کند.

سیستم عامل پیش‌فرض آیفون ارزان قیمت اپل، iOS 7 با بیش از ۲۰۰ قابلیت جدید است. هفتمین نسخه‌ی iOS از ۲۷ شهریور ماه برای عموم به رایگان منتشر خواهد شد.
رنگ دکمه‌های قرار گرفته بر روی قسمت‌های کناری دستگاه و وال‌پیپر اصلی سیستم عامل، با رنگ بدنه اصلی مشابه است و این موضوع حس یکپارچگی ویژه‌ای را به کاربر القا می‌کند.


اپل همچنین برای این محصول قاب محافظ ویژه‌ای از جنس پلاستیک و سیلیکون تدارک دیده که آن هم در ۵ رنگ عرضه شده و ۲۹ دلار قیمت خواهد داشت. می‌توانید برای تنوع بیشتر، رنگ قاب را متفاوت از رنگ آیفون خود انتخاب کنید.
[h=3]مشخصات کامل آیفون ۵C:[/h]
  • تراشه: A6 طراحی شده توسط اپل
  • نمایشگر: ۴ اینچ و از نوع رتینا با پنل IPS
  • رنگ‌‌بندی: سبز، سفید، آبی، صورتی و زرد
  • دوربین: دوربین عقبی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، لنز ۵ تکه IR و دوربین جلویی ۱٫۹ مگاپیکسلی با قابلیت تصویر برداری HD
  • فناوری‌های ارتباطی: وای-فای با استاندارد ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n، بلوتوث و LTE با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه
  • قیمت و حافظه ذخیره سازی: ۹۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی و ۱۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی (به همراه قرارداد ۲ ساله با اپراتورهای تلفن همراه)
 

davoudvia

عضو جدید
با این تفاسیر و قیمت بهتره گوشی s4 خرید که از همه لحاظ از اون سر تره .
 
بالا