{آیفن} برنامه کاربردی برای لذت بردن از دامان دشت و صحرا

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز



قیمت: ۰.۹۹ دلار
برنامه MotionX GPS مسیر شما را در حین اسکی، کوه نوردی، دویدن، قایق‌رانی و دیگر فعالیت‌ها رهگیری می‌نماید. بهترین بخش آن است که می‌توانید پیش از عزیمت نقشه‌ی محل را بر روی دستگاه خود بارگذاری نمایید و هرگونه نقشه‌ی توپوگرافی دیگری که مرتبط با آن باشد را نیز بر روی برنامه سوار کنید. بدین ترتیب در دل کوه و جنگل که خبری از پوشش شبکه‌ی موبایل نیست، می‌توانید به راحتی مسیریابی خود را انجام دهید.
برنامه MotionX GPS مخصوص سیستم عامل iOS است. برای برنامه‌ی جایگزین اندرویدی می‌توانید از برنامه‌ی Backcountry Navigator PRO GPS استفاده کنید که البته ۹.۹۹ دلار قیمت دارد. این برنامه برای کاوشگران طبیعت بسیار کاربردی است.


دانلود اپلیکیشن MotionX GPS از آیتونز

دانلود اپلیکیشن Backcountry Navigator PRO GPS از گوگل‌پلی
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]Peaks[/h] قیمت: ۲.۹۹ دلار
برنامه‌ی Peaks ابزاری عالی و ایده‌آلی است که از قابلیت واقعیت افزوده بهره می‌برد و به این ترتیب می‌توانید مسیرهای مربوطه را به کاربر نمایش دهد. می‌توانید دوربین گوشی خود را به سوی کوهی خاص نشانه بروید و این برنامه می‌تواند با استفاده از موقعیت‌یابی (GPS) که دارد، نام تک تک کوه‌ها را به شما نمایش دهد.


دانلود اپلیکیشن Peaks از آیتونز
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]First Aid (کمک‌های اولیه)[/h] قیمت: رایگان
اطلاع از کمک‌های اولیه به خصوص در طبیعت گردی، کوه‌نوردی و پیک‌نیک بسیار مهم است. شاید با اطلاع از همین موارد کوچک بتوانید جان کسی را نجات دهید. اگر مایلید تا برنامه‌ی فارسی اندرویدی آن را دریافت کنید می‌توانید سری به این پیوند بزنید.
این برنامه مخصوص اندروید است. برای مشاهده‌ی نمونه‌ی مشابه iOS از برنامه GotoAID استفاده نمایید که به دو حالت رایگان و یا با پرداخت ۴.۹۹ دلار قابل استفاده است.

دانلود اپلیکیشن First Aid از گوگل‌پلی
دانلود اپلیکیشن GotoAID از آیتونز
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]Army Survival[/h] قیمت: ۱.۹۹ دلار
رفتن به پیک‌نیک و کمپ زدن به آن سادگی که تصور می‌کنید نیست، به خصوص اگر بخواهید بدون آمادگی دل به دریا بزنید. برنامه‌ی Army survival از روش‌های زنده ماندن نظامیان برداشته شده و به شما می‌آموزد که چطور پناهگاه بسازید، آتش به پا کنید یا دیگر امور روزمره‌ی زندگی را به دور از تمدن و در شرایط گوناگون انجام دهید. برای شما که یک طبیعت گرد آماتور هستید، چنین برنامه‌هایی گاه می‌تواند جان و زندگی شما را حفظ کند.


دانلود اپلیکیشن Army Survival از آیتونز

دانلود اپلیکیشن Army Survival از گوگل‌پلی
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]What Knot to Do[/h] قیمت: رایگان
کوه نوردی، صخره نوردی و دریانوردی بدون اطلاع از انواع گره‌ها بی‌معنی است. اگر می‌خواهید برای چنین سفرهای پرهیجانی آماده شوید بهتر است ابتدا برنامه‌ی What Knot to Do را تهیه کرده و انواع گره زدن‌ها را بیاموزید.
نمونه‌ی اندرویدی آن Knots Guide است که دارای ۹۲ گره گوناگون در ۱۰ دسته‌بندی مختلف است.

دانلود اپلیکیشن What Knot to Do از آیتونز
دانلود اپلیکیشن Knots Guide از گوگل‌پلی
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]Altitude[/h] قیمت: رایگان
برنامه‌ی Altitude یک ابزار ارتفاع سنج مخصوص گوشی‌های هوشمند است که قادر به ارزیابی ارتفاع، سرعت، فاصله، زمان، مسیر حرکت، نشانی‌های فیزیکی و حداقل و حداکثر ارتفاع مسیر شماست. حتی می‌توانید نقشه‌ها و گراف‌های مربوط به مسیر خود را نیز مشاهده فرمایید.
این برنامه مخصوص اندروید است. برای استفاده از برنامه مشابه iOS به برنامه Elevation Pro با قیمت ۹۹ سنت سری بزنید؛ این برنامه قادر است با استفاده از منابع اطلاعاتی GPS یا USGS موارد درخواستی را در اختیار کاربر قرار دهد.

دانلود اپلیکیشن Altitude از گوگل‌پلی

دانلود اپلیکیشن Elevation Pro از آیتونز
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]Chimani National Parks[/h] قیمت: رایگان
برنامه‌ی Chimani National Parks حاوی اطلاعات با ارزشی پیرامون ۵۹ پارک ملی در ایالات متحده است. کاربران می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات ارزشمند، داده‌هایی که از سفر خود به این مناطق کسب کرده‌اند را در شبکه‌های اجتماعی با سایرین به اشتراک بگذارند.

دانلود اپلیکیشن Chimani National Parks از آیتونز
دانلود اپلیکیشن Chimani National Parks از گوگل‌پلی
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]Charity Miles[/h] قیمت: رایگان
با استفاده از برنامه‌ی Charity Miles می‌توانید با راه رفتن، دویدن یا دوچرخه سواری برای خیریه‌های گوناگون تبلیغ کرده و برای خود کسب درآمد کنید. تنها کافی است خیریه‌ای را انتخاب کنید تا یکی از حامیان مالی مربوطه از شما حمایت کند: تا برای هر مایل دوچرخه سواری ۱۰ سنت و هر مایل پیاده روی و دویدن ۲۵ سنت بدست آورید.

دانلود اپلیکیشن Charity Miles از آیتونز
دانلود اپلیکیشن Charity Miles از گوگل‌پلی
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]Project Noah[/h] قیمت: رایگان
برنامه‌ی Project Noah که برگرفته از عبارت «شبکه‌ی موجودات زنده و زیستگاه‌ها» (Networked Organisms and Habitats) است، به شما اجازه می‌دهد علاوه بر کاوش حیات وحش، مشاهدات خود را در آن ثبت نمایید. هدف اصلی از این برنامه همانا محافظت از طبیعت و آموزش محیط زیست به افراد در همه جا است. به قول بنیان‌گذاران این برنامه، « Project Noah همان ابزاری است که اگر چارلز داروین در دنیای حاضر بود، از آن استفاده می‌کرد».

دانلود اپلیکیشن Project Noah از آیتونز
دانلود اپلیکیشن Project Noah از گوگل‌پلی
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
Surfline

قیمت: رایگان
اقیانوس رام نشدنی و غیر قابل پیش‌بینی است؛ اما با استفاده از برنامه‌ی Surfline می‌توانید به عنوان یک موج‌سوار از اوضاع جوی و موج‌های دریا آگاهی یابید. این برنامه دارای گزارشات هواشناسی، پیش‌بینی آب و هوا و نمایش زنده‌ی ۱۴۰ ساحل امریکا است.

دانلود اپلیکیشن Surfline از آیتونز

دانلود اپلیکیشن Surfline از گوگل‌پلی

دانلود اپلیکیشن Surfline از ویندوز‌ استور
 
بالا