آیا شما یک گردن سفت دارید؟ این روشهای درمانی ساده را امتحان کنید

hassanimatin77

عضو جدید
ا خواندن این مقاله از شر گردن درد خلاص شوید.
علایم گردن در چیست؟
دردی که اغلب با نگه داشتن سر خود در یکجا به مدت طولانی بدتر می شود، مانند زمانی که رانندگی می کنید و یا با یک کامپیوتر کار می کنید.
سفتی ماهیچه و اسپاسم عضلانی
کاهش توانایی شما در حرکت دادن سرتان
سردرد
با توجه به اینکه بسیاری از ما بیشتر روزها به کامپیوترها نگاه می کنیم یا به تلفن های هوشمند خود خیره می شویم ، شگفت آور نیست که اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها نشان می دهند که تقریباً 20 درصد از ما طی سه ماه گذشته درد گردن را تجربه کرده ایم.
با نگاه کردن به مانیتور رایانه خود در تمام طول روز می توانید عضلات اطراف مفاصل گردن را خسته و لبه دار کنید. رانندگی برای مدت طولانی یا نگاه کردن به تلفن هوشمند شما می تواند همین تأثیر را داشته باشد. اگر روز به روز این کار را انجام می دهید ، می تواند مفاصل گردن شما را جابجا کند..
دکتر بنگ می گوید: "هنگامی که ماهیچه های گردن شما ضعیف می شود و شما سعی می کنید سر خود را بچرخانید ، مفصل دیگر به آرامی حرکت نمی کند زیرا اکنون جای آن نیست اغلب این مفصل به چیزی صدمه می زند ، یا عضله را می کشد یا به طور نامنظم به عصب ضربه می زند ، یا ممکن است هر دو اتفاق بیافتد. سپس درد فوری خواهید داشت و بدن شما اسپاسم محافظ دارد. چون بدن شما نمی خواهد که شما بیشتر صدمه دیده ، به هم بخورد ، باعث می شود احساس کنید حتی نمی توانید حرکت کنید - و شما را از این سؤال نمی کند که چه کاری کردید تا به خودتان آسیب برسانید.
حرکات کششی می تواند درد را از بین ببرد
قرار دادن مانیتور خود در سطح چشم ، نشستن مستقیم و جلوگیری از کج کردن و پیچاندن سر خود را به سمت پایین یا کنار آن در حالی که پای کامپیوتر هستید می تواند به شما در جلوگیری از درد گردن کمک کند. دکتر بنگ می گوید ، هنگامی که مشغول رانندگی هستید و یا به تلفن هوشمند خود نگاه می کنید ، استراحت مکرر را انجام دهید و از خم شدن گردن خود برای مدت طولانی جلوگیری کنید.
دکتر بنگ می گوید ، کلید تسکین برای گردن سفت ، کشش و دستکاری مناسب است. در اینجا چند کشش وجود دارد که می توانید در میز کار یا اتومبیل خود امتحان کنید که ممکن است به شما در جلوگیری از گردن سفت کمک کند
تیغه های شانه خود را 10 بار به هم فشار دهید. . شانه های خود را 10 بار به عقب و پایین بچرخانید
سر خود را به عقب به سمت استراحت یا دست سر اتومبیل خود فشار دهید و به مدت 30 ثانیه نگه دارید
هنگام خواب مراقب باشید گوش خود را از هر طرف 10 بار به شانه خود بیاورید

دکتر بنگ می گوید اگر گردن شما را آزار می دهد ، باید به موقعیت های خواب خود نیز توجه کنید. او می گوید ، فقط روی پهلو یا پشت خود بخوابید.
دکتر بنگ می گوید: "هنگامی که روی شکم خود می خوابید ، غالباً به یکباره یا سر ساعت خود را پیچ می کنید." "خوابیدن روی معده شما همچنین می تواند کمر شما را تحت تأثیر قرار دهد ، زیرا اگر پشتیبانی کافی ندارید ، شکم در بستر فرو می رود
روش های پیشگیری از گردن درد
گرما یا یخ را در ناحیه دردناک بمالید. برای 48 تا 72 ساعت اول از یخ استفاده کرده و بعد از آن از گرما استفاده کنید. گرما را می توان با دوش گرم ، کمپرس گرم یا یک پد گرمکن اعمال کرد. برای جلوگیری از آسیب دیدگی پوست ، حتماً با یک پد گرمکن یا کیسه یخ در خواب نباشید.
. از داروهای ضد درد مانند ایبوپروفن یا استامینوفن استفاده کنید
به حرکت خود ادامه دهید ، اما از فعالیتهای تند و زننده یا دردناک خودداری کنید. این به آرام کردن علائم و کاهش التهاب کمک می کند.
انجام تمرینات حرکات آهسته ، بالا و پایین ، یک طرف به سمت دیگر و از گوش به گوش. این به کشش عضلات گردن کمک می کند.

. بدون داشتن بالش یا با بالش مخصوص گردن ، روی تشک محکم بخوابید
برای رفع ناراحتی از ارائه دهنده خدمات درمانی خود در مورد استفاده از یقه گردن نرم بپرسید. برای مدت طولانی از یقه استفاده نکنید. انجام این کار باعث می شود عضلات گردن شما ضعیف تر شود.
 

Similar threads

بالا