آیا سئو تضمینی واقعیت دارد یا خیر؟5 نکته اساسی و مهم تشخیص سئوکار غیر متخصص

webmac

عضو جدید
[h=1]سئو تضمینی از واقعیت تا شعار-چیزی که در اختیار شما نیست چگونه تضمین میکنید-رتبه به تنهایی کافی نیست-رتبه بندی گوگل یکتا نیست-سئو تضمینی ذهنیت خوبی ایجاد نمیکند-هشدار گوگل به سئو تضمینی
[/h]

[h=2]شک نکنید سئو تضمینی یک شعار هست. اما چرا یک شعار می باشد؟[/h]بارها و بارها مالکین وب سایت و کسب و کارهای اینترنتی به ما مراجعه میکنند و سوال میکنند که آیا شما سئو تضمینی انجام میدهید؟و یا اینکه میگویند بابت هزینه ایی که به شما داده خواهد شد چه تضمینی میکنید تا ما به رتبه اول گوگل برسیم؟ ما با آنها میگویم نه تنها شرکت ما بلکه بزرگترین شرکت هایی طراحی و بهینه سازی سایت در جهان نه در تبلیغات و نه در قراردادها و صحبت ها به شما تضمین نخواهند داد. ما 5 دلیل برای شما خواهیم آورد که ثابت میکند سئو تضمینی صرفا شعار می باشد البته گاهی ممکن هست برای بعضی کلید واژه ها کم رقابت موفق باشند اما تضمین آن کاملا شعار گونه و تبلیغاتی می باشد.

[h=2]سئو تضمینی تنها برای جذب مشتری می باشد[/h][h=3]1. سئو تضمینی ذهنیت بدی ایجاد کرده است و این کار خراب کرده است[/h]
از شش سال پیش تاکنون که سئو بصورت حرفه ای در حال انجام است، شعار سئو تضمینی همواره مشوقی برای جذب مشتریان بوده و در بسیاری از موارد نتایج مناسبی به همراه نداشته است. به همین دلیل عبارت سئو تضمینی بار معنایی خود را از دست داده و ناخودآگاه باعث ایجاد شبهه و نگرانی در مشتریان خواهد شد.
گاهی اوقات با تبلیغاتی در اینترنت مواجه میشویم که سئو تضمینی در زمانی کوتاه مانند یک ماه و حضور در رتبه اول گوگل را به مشتریان پیشنهاد میدهند. در حالیکه پشت پرده این سئو تضمینی شرایط خاصی وجود دارد و آنچه در عمل ارائه میشود با خواست مشتری تفاوت زیادی خواهد داشت. برای مثال سئو تضمینی برای تعداد 20 کلمه کلیدی و رتبه اول گوگل برای همه آنها بر روی کلمات پیشنهادی خود شرکت انجام میشود که تا اینجای کار منطقی و صحیح است، ولی باید بررسی کنید که میزان رقابت و انتظار ورودی گوگل از کلمه مورد نظر چه قدر است.

2. گوگل نسبت به سئو تضمینی هشدار میدهد و بارها گفته است که اعتماد نکنید

گوگل میگوید : هیچ سایتی نمیتواند رتبه اول گوگل را تضمین کند:

No one can guarantee a #1 ranking on Google.​
از این جمله میتوان این برداشت را داشت و مطمئن بود که : گوگل با هیچ شرکت طراحی سایت و بهینه سازی و سئو در ارتباط نیست و هیچ نمایندگی در هیچ جای دنیا ندارد!!! بنابراین کاربران نباید فریب سئو تضمینی با تکیه بر نمایندگی یا ارتباط با شرکت گوگل را بخورند. به عبارت دیگر شما با شنیدن سئو تضمینی انتخاب راحتی خواهید داشت زیرا مطمئن میشوید که همکاری با آن شرکت کار درستی نیست.
[h=3]3.رتبه بندی گوگل در همه مکانها و اینکه با اکانت گوگل در حال جستجو هستیدیاخیر و همچنین بازدید صفحات مختلف فرق داردو یکتا نیست.[/h]بطور مثال اگر شما عبارت سئو تضمینی را در تهران جستجو کنید نتایج صفحه اول و رتبه بندی آنها با آنچه در اصفهان نمایش داده میشود تفاوت دارد. همچنین ورود شما به اکانت گوگل بر نتایج جستجو تاثیرگذار خواهد بود، زیرا تاریخچه ای از جستجوهای قبلی شما و صفحاتی که بازدید کرده اید را بر نتایج شما تاثیر میدهد. همچنین پس از آپدیت الگوریتم کبوتر گوگل، میزان تفاوت در رتبه بندی سایت ها در صفحه نتایج جستجوی با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر افزایش یافت.
در نتیجه با توجه به تاثیر محل شما، اکانت گوگل و صفحات بازدید شده بر نتایج گوگل، سئو تضمینی کاری غیر منطقی و اشتباه به نظر میرسد.

[h=3]4. داشتن رتبه اول کافی نیست[/h]رتبه خوب شما برای چند کلمه کلیدی به معنی بازدید و ورودی از گوگل نیست، و سئو تضمینی برای کلمات کلیدی نیازمند دقت و بررسی همه جانبه بر روی کلمات است. علاوه بر این ورود بازدیدکننده قدم اول است و در نهایت رضایت آنها از محتوا و محیط سایت شما است که موجب ارتباط بهتر و حضور بیشتر در صفحات میشود. در نتیجه موفقیت استراتژی شما نیازمند وجود پتانسیل های لازم در سایت است، زیرا ممکن است که شما به رتبه اول برسید ولی با عدم رضایت بازدیدکنندگان و خروج سریع آنها به رتبه های پایین تر سقوط کنید.
اگر سایتی تجربه کاربری (UX) ضعیفی داشته باشد (نرخ بانس ریت بالا، میانگین زمان حضور کم کاربران در سایت و …)، هیچ روشی نمی تواند رتبه سایت را در بلندمدت در گوگل ارتقا دهد. همه اینها سئو تضمینی را در حد یک شعار نگه خواهد داشت.
[h=3]5. تضمین چیزی که در اختیار شما نیست[/h]برای سئو تضمینی یا گارانتی هر چیز دیگری شما باید بر تمامی شرایط و عوامل آن مسلط باشید، در حالیکه برای سئو مهمترین عامل سیاست ها و الگوریتم گوگل است و در هر زمان امکان تغییر و آپدیت جدید در آن بسیار زیاد است. شرکتهای سئو تنها میتوانند که تمام اصول و نکات روز را در محتوا و ساختار سایت شما رعایت کنند و در حدود 30 درصد یا بیشتر ترافیک ورودی از گوگل را برای شما افزایش دهند.
[h=4]تعریف صحیح سئو تضمینی:[/h]تخصص شما باید شناخت صحیح از علم روز سئو و آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل را برای شما تضمین کند. پیشنهادات او نباید مغایر اصول سئو باشد و موجب جریمه شما از طرف گوگل نشود. سئو تضمینی همان صداقت و کیفیت در کار و کسب بهترین نتایج با امکانات موجود است. بهترین راه برای دریافت خدمات سئو آن است که خود شما در زمینه آموزش سئو ، مقالات و دوره های حرفه ای را سپری کنید تا توضیحات متخصص را به خوبی آنالیز نمایید



تهیه شده توسط گروه وب مک
 
بالا