آموزش seo off page

expert212

عضو جدید
سئو off page چيست ؟سلام خدمت تمامي وبمستر هاي عزيز و دوستداران سئو سايت. امروز درخدمت شما عزيزان هستيم تا كمي در موردسئو و بهينه سازي سايت و در واقع سئوoff page چيست صحبت كنيم. خب حتما تابحال بارها شده است كه در مورد سئو و اينكه سئو سايت به چند بخش تقسيم ميشود شنيده ايد و در اين بين سئو off page و سئو on page به گوشتون خورده.خب در اين مقاله در مورد اينكه سئو آف پيج چيست صحبت ميكنيم و در آينده و در پست هاي بعد انشالله در مورد اينكه سئو on page چيست و چه زماني بايد موارد لازم را در سئو سايت استفاده كرد بحث ميكنيم.
خب همانطور كه از نام سئو off-page پيداست اين مرحله از سئو سايت مربوط به فعاليت هايي است كه خارج از سايت مورد نظر انجام ميشود كه به چند دسته تقسيم ميشود.لينك بيلدينگ خارجي – تبادل لينك براي سايتفعاليت در شبكه هاي اجتماعي مختلفدر ادامه براي شما در مورد مزاياي سئو off-page توضيح بيشتري خواهيم داد و مسايل مربوط به سئو سايت و بهينه سازي را شفاف سازي خواهيم كرد.
موتور هاي جستحو همواره براي نشان دادن سايت ها با نتايج بهتر و بي دردسر به كساني كه به دنبال موضوعي خاص هستند در تلاش هستن كه بتوانند بهترين الگوريتم ها را ساخته و به سايت هايي كه به اين الگوريتم هاي گوگل ارزش ميدهند و آنها را رعايت ميكنند هدايت كنند.سئوي off-page در واقع نشان دهنده اين است كه يك وب سايت تا چه اندازه توسط نياي بيرون از خودش مورد تاييد و حمايت قرار دارد. تا چه اندازه مباحث آن توسط كاربران و خوانندگان ميتواند انتشاد پيدا كند و كاربران به مطالب آن اهميت ميدهند. در اين بين فالو كردن ها , تعداد لايك ها و توييت ها و … ميتوانند همگي در رنك دادن به سايت در گوگل كمك كنند.خب به چند مورد از مزاياي سئوي off page و سود و مزاياي آن براي سئو و بهينه سازي سايت اشاره ميكنيم .زماني كه سايتي در نتايج جستجوي گوگل نتايج و رتبه بهتري داشته باشد قطعا بازديد كننده خوبي نيز خواهد داشت و اين براي ادمين هر سايتي آرزويي بزرگ است!!شايد در مورد سئو سايت و رتبه صفحه سايت شنيده باشيد , رتبه صفحه سايت چيست ؟ عددي است بين 0 تا 10 كه ميزان مهم بودن يك صفحه از نظر گوگل را عنوان ميكند.خب بحث سئو off page را همينجا به پايان ميرسانيم. اميوارم كه براي سئو و بهينه سازي سايت تان مفيد بوده باشد و نهايت استفاده را از اين مطلب كرده باشيد. با مقالات آموزش سئو اكسپرت سئو همراه باشيد.مرجع اكسپرت سئو : آموزش seo off page
 

anitazadmc

عضو جدید
سئو آف پیج همون بک لینک ها و لینک سازی می شه که اثر بسیار بالا در روند سئو دارد
 

Similar threads

بالا