آموزش پیشرفته فوتوشاپ CS5 ویژه عکاسان

saba2810

اخراجی موقت



سال 2011 | 496 صفحه | ISBN: 9780240814834 | 149,36 MB




توضیحات
: اگر شما نیز ازجمله افرادی باشید که پیش از این با فوتوشاپ و نحوه استفاده از آن آشنا شده‌اید و به دنبال تکمیل مهارت‌های خود می‌باشید، کتاب “آموزش پیشرفته فوتوشاپ CS5 ویژه عکاسان”، کلاس کار نهایی مورد نیاز شماست.
Martin Evening و Jeff Schewe که خود از عکاسان مشهور می‌باشند در این کتاب جریان کار ، راهنمایی‌ها و نکات مربوط به فوتوشاپ را به مخاطبین خود انتقال داده و به آنها نحوه استفاده از آرایه وسیعی از تکنیک‌های نادر فوتوشاپ را نشان می‌دهند. با توجه به اینکه موضوعاتی چون روتوش عکس، ایجاد نمونه‌های عجیب و شگفت‌انگیز…
و یا برنامه‌ریزی عکاسی پیش از برداشتن دوربین به‌صورت جدی مورد بحث قرار گرفته‌اند؛ می‌توانید مطمئن باشید که این راهنمایی‌ها حاصل سال‌ها تجربه علمی است. این کتاب مملو از عکس‌های الهام‌بخش و صدها تصویر تمام‌رنگی است، تا نحوه ایجاد آنها را به شما نشان دهد. ازجمله ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
آموزش روتوش حرفه‌ای با ماسک‌های پیشرفته و ترکیب تکنیک‌ها
تشریح دقیق جریان کار برای آماده‌سازی خروجی تصاویر به بهترین نحو ممکن
آموزش نحوه کنترل زمان و بودجه بدون از دست دادن کیفیت کار
منبعی ضروری و بهترین آموزش فوتوشاپ CS5 برای عکاسان
انتقال بینش منحصربه‌فردی نسبت به جریان کار توسط کارشناسان این حوزه




دانلود کتاب های عکاسی
منبع :بر بال های کتاب


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من هیچ غمى نداشتم که خواندن یک صفحه کتاب از بین نبرده باشد. کتاب، عمر دوباره است. در دنیا لذتى که با لذت مطالعه برابرى کند، نیست. "مُنْتِسکیو"
هنگام مطالعه کتاب، طرف صحبت فقط دانشمندان هستند. "ساموئل اسمایلز"
کتابی که می‌خوانی، نباید به جای تو فکر کند، بلکه باید تو را به اندیشیدن وادارد. "جیمز مک واش"
 

Similar threads

بالا