آموزش زبان انگلیسی با مجموعه word on the street

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
قسمت اول - کمدن


در نخستین برنامه از این مجموعه ده قسمتی، اشلی و استیون به دنبال یک هدیه خوب برای سالروز تولد مادرشان هستند. آنها برای خرید هدیه به بازار "کمدن" در لندن می روند.

نظر هر دو آنها در مورد هدیه ای که مادرشان ممکن است دوست داشته باشد، بسیار مشابه است، ولی اشلی خیلی زود حواسش از کار اصلی یعنی خرید هدیه، پرت می شود.محله کمدن به عنوان زادگاه موسیقی "پانک" شناخته می شود. کارمن، گزارشگر مجموعه، نگاهی می اندازد به ریشه های پانک، تاثیرش بر مد لباس در بریتانیا، و روند تغییرات این پدیده در قرن بیست و یکم.نکات آموزشی این فیلم شامل عباراتی است که هنگام خرید کردن به درد می خورد.

دانلود

http://www.mediafire.com/file/fms6gtj6iicc506/word_on_the_street_01(www.ellforum.com).mp4
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت دوم - اسنودن

آموزش زبان انگلیسی: قسمت دوم - اسنودن

این هفته استیون و اشلی تصمیم میگیرند تا از لندن خارج شده و آخر هفته را در ولز بگذرانند. هر دو آنها طبیعت را دوست دارند اما در مورد فعالیتهایی که در آنجا باید انجام دهند نظرات بسیار متفاوتی دارند. خوشبختانه هر دوشان کاری را انتخاب می کنند که قرار است از آن لذت ببرند.
کارمن، گزارشگر برنامه، میخواهد بداند که چرا مردم در ورزشهای افراطی شرکت میکنند. آیا این کار تفریح محسوب می شود یا فقط ترس و وحشت ایجاد می کند؟ او با قایق سواری در رودخانه خروشان یکی از این ورزش ها را امتحان میکند.
راب، متخصص زبان انگلیسی، تعدادی از اصطلاحات مهم و نکات آموزشی را ارائه میکند. و گزارشگر خبری ما به سوالات دشوار مربوط به استفاده غیرقانونی از مواد نیروزا در ورزش پاسخ میدهد.

دانلود

http://www.mediafire.com/file/edmprbgiav9ujca/word_on_the_street_02(www.ellforum.com).FLV
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت سوم - ناتینگ هیل

آموزش زبان انگلیسی: قسمت سوم - ناتینگ هیل

این هفته اشلی و استیون فرصت می یابند که در کارناوال ناتینگ هیل شرکت کنند. اشلی خیلی علاقمند است که بتواند لباس مناسبی برای این روز بزرگ تهیه کند. اما استیون لازم می بیند که در کلاس رقص شرکت کند تا حرکاتش را در رقص سر و سامان دهد.
نیک گزارشگر برنامه، نگاهی دارد بر مسئله چند فرهنگی در بریتانیا و مزایا و چالش های آن برای جامعه این کشور. او با تعدادی از مهاجران و کسانی که سالها در اینجا زندگی کردهاند گفتگو می کند.راب، متخصص زبان انگلیسی، نکات دستوری مربوط به "صفت" و کلماتی که همراه با صفات به کار میروند توضیح میدهد. و کارشناس برنامه به تعدادی از سوالات مهم درباره موضوع مهاجرت پاسخ می دهد.

دانلود

http://www.mediafire.com/file/fjmv7o2yah7m5sd/word_on_the_street_03(www.ellforum.com).FLV
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت چهارم - آکسفورد

آموزش زبان انگلیسی: قسمت چهارم - آکسفورد

این هفته اشلی در شهر تاریخی و دانشگاهی آکسفورد امتحان دارد و استیون او را تشویق می کند که بین راه به او درس رانندگی بدهد. وقتی که اشلی در حال امتحان دادن است، استیون
فرصت پیدا می کند که در شهر گردش کند و برای اشلی پذیرایی ویژه ای را تدارک ببیند.

در حالی که تعداد فزاینده ای دانشجوی خارجی برای تحصیل به بریتانیا می آیند، نیک که خبرنگار است برای تهیه گزارشی از زندگی دانشجویان با آنها صحبت می کند و در باره چگونگی زندگی و تحصیل از آنها سئوال می کند.

راب که متخصص زبان انگلیسی است می گوید که چگونه می توان یک گروه از لغت های وابسته به هم را به یاد آورد. و در حالی که فنآوری شیوه یادگیری ما را تغییر می دهد، کارشناس ما در زمینه Seat on the Street به سئوال هائی در باره آینده آموزش پاسخ می دهد.



دانلود

http://www.mediafire.com/file/kncx6zvlxyhsjcs/word_on_the_street_04(www.ellforum.com).FLV
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت پنجم - لندن

آموزش زبان انگلیسی: قسمت پنجم - لندن

این هفته استیون و اشلی میزبان دوست کوبائی شان، جاز، هستند. آنها یک روز ضمن گردش در لندن با تاکسی، قایق و قطار تمام دیدنی های شهر را می بینند و در پایان استیون برایشان سورپریزی دارد.

نیک که خبرنگار است در باره تأثیرات مهم رود تیمز بر رشد لندن به عنوان یک شهر تحقیق می کند و به نکته های جالبی بر می خورد که چگونه تغییر اقلیمی می تواند بر زندگی لندنی ها در آینده تأثیر بگذارد.

راب که متخصص زبان انگلیسی است در یادگیری زمان بعضی افعال که می تواند شخص را به اشتباه بیندازد به یادگیرنده ها کمک می کند. و در حالی که فشار بر شهرها افزایش می یابد، کارشناس ما در زمینه Seat on the Street سعی می کند پیش بینی کند که شهرهای ما در آینده چگونه خواهند بود.

دانلود

http://www.mediafire.com/file/g65vutnq0fkamrn/word_on_the_street_05(www.ellforum.com).FLV
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت ششم - بلکپول

آموزش زبان انگلیسی: قسمت ششم - بلکپول

این هفته اشلی و استیون با سفر به شهر ساحلی بلکپول، خاطرات تعطیلات خانوادگی خود را زنده می کنند. پس از قدم زدن در کنار اسکله، یکی از آنها آنقدر شجاعت دارد که سوار ترن هوائی شود و هردوی آنها در تالار معروف برج بلکپول چرخی می زنند.

نیک که خبرنگار است سرگرمی های سنتی کنار دریا مثل "پانچ و جودی" را با بازی های جدید پرهیجان الکترونیکی و مجازی مقایسه می کند.

راب که متخصص زبان انگلیسی است نکات جدیدی برای یادگیرنده ها دارد از جمله چگونگی مطرح کردن پیشنهادها. و کارشناس ما در برنامه Seat on the Street به سئوال هائی در باره محبوبترین بازی های کامپیوتری و آخرین ابتکارها در این زمینه پاسخ می دهد.



دانلود

http://www.mediafire.com/file/7fv4cipjd8rq6bc/word_on_the_street_06(www.ellforum.com).FLV
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت هفتم - شبزنده داری

آموزش زبان انگلیسی: قسمت هفتم - شبزنده داری

این هفته استیون و اشلی به دنبال یافتن یک شب زنده داری عالی هستند. آنها شبشان را با نوشیدن در یک بار سنتی بریتانیائی یا "پاب" آغاز می کنند. هرکدام فکری برای خوشگذرانی دارند اما شبشان را با یک سرگرمی جالب به پایان می برند.
کارمن که خبرنگار است نگاهی دارد به جایگاه "پاب" در فرهنگ بریتانیا اما این سئوال را هم مطرح می کند که چه اقدامی برای جلوگیری از افزایش می گساری در میان جوانان صورت گرفته.

راب که متخصص زبان انگلیسی است لغت های و فرازهائی را که به خارجی ها در پاب کمک می کند پیشنهاد می کند و کارشناس ما در زمینه Seat on the Street به سئوال های مشکلی در باره مشکل دانلود کردن غیرقانونی موسیقی از اینترنت و چگونگی کنار آمدن صنعت موسیقی با این مشکل پاسخ می دهد.


دانلود

http://www.mediafire.com/file/75rezuhldoh81th/word_on_the_street_07(www.ellforum.com).FLV
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت هشتم - لاخنس

آموزش زبان انگلیسی: قسمت هشتم - لاخنس

این هفته اشلی و استیون تصمیم می گیرند در ارتفاعات اسکاتلند راه پیمائی کنند. آنها با قایق به لاخنس می روند. استیون مطمئن است که می تواند هیولای لاخنس را ببیند اما، به درست یا به غلط، اشلی چندان مطمئن نیست.

اسکاتلند یکی از چهار کشوری است که کشورهای متحد پادشاهی را تشکیل می دهند. نیک که خبرنگار است شرح می دهد که چگونه این اتحاد حفظ شده و در باره سه کشور دیگر یعنی انگلیس، ولز و ایرلند شمالی اطلاعاتی می دهد.

راب که متخصص زبان انگلیسی است، به یادگیرنده ها در فراگیری جملات شرطی کمک می کند. و کارشناس ما در زمینه Seat on the Street به سئوال هائی در این زمینه پاسخ می دهد که چه کسانی قوانین کشورهای متحد پادشاهی را وضع می کنند و آیا ملکه واقعا قدرتمندترین فرد کشور است؟


دانلود


http://www.mediafire.com/?ei7bmfa4gj97l9l
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت نهم - غذای ویژه

آموزش زبان انگلیسی: قسمت نهم - غذای ویژه

این هفته تولد اشلی است و استیون قول می دهد برای او غذای ویژه ای بپزد. آنها به محله چینی ها می روند تا از یک سرآشپز چینی کمک فکری بگیرند اما استیون هنگام آشپزی در منزل متوجه می شود که به کمک بیشتری نیاز دارد.

کارمن که خبرنگار است نگاهی دارد به انواع و اقسام فراوان غذاهائی که در بریتانیا در دسترس است و پی می برد که چگونه غذاهای سنتی بریتانیائی با موادی از فرهنگ های مختلف بازپخت می شوند.


راب که متخصص زبان انگلیسی است انواع مختلف کاربرد لغت Get را آموزش می دهد. و کارشناس ما در زمینه Seat on the Street به سئوال هائی در باره علل فربهی که مشکلی روزافزون در چهارگوشه جهان است و تلاش برای مبارزه با آن پاسخ می دهد.

دانلود


http://www.mediafire.com/?eylb616bwlx7aek
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مجموعه ی تصویری آموزشی زبان انگلیسی BBC word on the street

مجموعه ی تصویری آموزشی زبان انگلیسی BBC word on the street


مجموعه تصویری آموزش انگلیسیBBC Word On The Street یکی از مجموعه های بسیار آموزنده و مفید برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد . این مجموعه ویدیویی آموزش انگلیسی که از سوی مرکز آموزش زبان بی بی سی تهیه شده است در دو سری پخش شده است . سری اول آن شامل 10 اپیزود بود و سری جدید آن تا بحال 7 اپیزود آن پخش شده است . در این ویدیوها که هر کدام حدود نیم ساعت آموزش انگلیسی هستند به آموزش مهارتهای زبان انگلیسی اعم از مکالمه انگلیسی,لغات انگلیسی,گرامر, اشتباهات رایج , اصطلاحات انگلیسی و سایر موارد دیگر می پردازد. دیدن این ویدیوهای آموزشی که با لهجه بریتیش بوده و در هر قسمت نکات بسیاری را به ما آموزش میدهد را برای زبان آموزان سطح متوسطه و بالاتر توصیه میکنیم . تمام قسمتهای این مجموعه به مرور اضافه میشوند. قسمت های 7 تا 10 اضافه شدند.
BBC Word on the street is a series of English Videos about England. In each video you may find lots of useful stuff. The accent is British, so it can be a good practice for IELTs exam takers
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت دهم - فستیوال

آموزش زبان انگلیسی: قسمت دهم - فستیوال

این هفته اشلی و استیون به جشنواره موسیقی "بستیوال" در Isle of Wight می روند. اشلی با اشتیاق قصد دارد در چادرش زندگی کند اما استیون فکرهای دیگری در سر دارد. آنها هردو حال و هوای زندگی در هوای باز و کباب خوردن را دارند اما همه چیز طبق نقشه پیش نمی رود.

کارمن که خبرنگار است به تاریخچه صنعت خودروسازی در بریتانیا می پردازد. او پی می برد که چه نوع اتومبیل هائی کلاسیک هستند و در آینده ما چه نوع خودروهائی خواهیم راند.

راب که متخصص زبان انگلیسی است نکته های جالبی برای یادگیرنده ها دارد از جمله این که چگونه می توان دو فعل را با هم مصرف کرد. و با وآگاهی هرچه بیشتر از صدمه ای که به بشر به محیط زیست وارد می کند، کارشناس ما در زمینه Seat on the Street در باره علل اصلی آلودگی هوا صحبت می کند.

دانلود


http://www.mediafire.com/file/avfge6...forum.com).FLV
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت یازدهم - حیوانات

آموزش زبان انگلیسی: قسمت یازدهم - حیوانات



این هفته اشلی به دنبال فرصتی برای معروف شدن است. او برای شغل بازیگری به مصاحبه می رود اما یک نفر دیگه کار را از چنگش در می آورد ! و اون سگ اشلی، پاپی هست.

فقط سگ ها نیستن که به محبت نیاز دارن، جو به خانه ی حیوانات لندن می رود تا حیوانات گوناگون دیگر را ببیند.

راب و استفن در مورد کلمات will , could , might بحث می کنند.


دانلود


http://www.mediafire.com/?j9qc91n54vqdykv
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آموزش زبان انگلیسی: قسمت دوازدهم - کریسمس

آموزش زبان انگلیسی: قسمت دوازدهم - کریسمس




کریسمس هست و اشلی و استفن در حال آشپزی برای والدین شان هستند اما خیلی کارها مانده که انجام بدهند.
هر دو باید کادو بخرند و اشلی باید بوقلمون درست کند و سیب زمینی ها را سرخ کند. اما استفن چی؟! خوب برای اون فقط یه تعطیلاته ...


دانلود


http://www.mediafire.com/?i4g4zmmddh2vl4y
 
بالا