آموزش آهنگسازی و تنظیم

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دانلود آموزش ساخت موسیقی ارکسترال MIDI Orchestration Explained

دانلود آموزش ساخت موسیقی ارکسترال MIDI Orchestration Explained

دانلود آموزش Groove3 MIDI Orchestration Explained لینک کاملا مستقیم از سرور سایت|| بخش کاربران ویژه باران بکس ، حجم ۴۳۸ مگابایت ||
ترجمه و توضیحات اختصاصی باران بکس ( تمامی حقوق محفوظ است )سبک ارکسترال سبک بسیار جذاب و مورد علاقه می باشد ، سبکی که بیشتر برای کارهای حماسی و روایی با حضور انواع سازها روی یک Scene صحنه موسیقی انجام می پذیرد ، معمولا سازهای بادی در یک سمت ، سازهای کششی خانواده ویولن در یک سمت و همینطور سازهای دیگر مانند پیانو که با اجرای دقیق و هماهنگ ، موسیقی بی نظیر تولید می کنند …اما ساختار و نوع ساخت این سبک موسیقی به چه صورت است ؟ از کجا بدانیم چطور یک موسیقی ارکسترال را پارت بندی کرده و در هر پارت چه نتی برای چه سازی بنویسیم و اجرا نماییم ؟ امروزه با پیشرفت نرم افزارهای آهنگسازی ، ساخت یک آهنگ ارکسترال در کامپیوتر براحتی فراهم شده و نیاز به صحنه و ساز و نوازنده وجود ندارد. اما ابتدا باید آموزش ساخت این موسیقی ، نت نویسی هر یک از سازها و سایر مسائل این سبک را فراگرفته و سپس اقدام به آهنگسازی در این سبک نماییم.مجموعه آموزشی Groove3 MIDI Orchestration Explained محصولی است که از شرکت معتبر آموزشی Groove3 به بازار عرضه شده است. با فراگیری این آموزش میتوانید اصول ساخت موسیقی سبک ارکسترال را بیاموزید و داشته هایتان را به صورت کاملا اصولی روی این سبک پیاده نمایید. این آموزش شامل ۳۰ فیلم آموزشی در حدود ۴ ساعت آموزش شروع ساخت یک قطعه ارکسترال ، چگونگی ساز بندی قطعه ، نت نویسی برای هر قطعه و هماهنگی و هارمونی بین سازها و پارت های مختلف موسیقی ارکسترال را آموزش میدهد. آموزش به صورت فیلم آموزشی با کیفیت بسیار بالا ۷۲۰p است.
دانلود – ۴۳۸ مگابایت
برای مشاهده فیلم ها توصیه میشود از نرم افزار KMPlayer استفاده نمایید.
 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]آموزش آهنگ سازی با نرم افزار MAGIX Music Maker[/h]

از انجا که آهنگسازی امروز علاقه مندان زیادی پیدا کرده و از قدیم داشته تصمیم گرفتیم به مباحث ساخت آهنگ هم بپردازیم و مطمئنا این مباحث مورد استقبال شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
تصمیم گرفتیم در 2 سطح بهتون یاد بدیم که چطور آهنگ بسازید یا بهتره بگم با دو نرم افزار.. هم اکنون بهتون نحوه ساخت آهنگ و موزیک با نرم افزار MAGIX Music Maker رو یاد میدیم که میشه به نوعی سطح مقدماتی یا متوسطه و درآینده آموزش ساخت آهنگ با نرم افزار FL Studio(اف ال استدیو)
در این ویدئوی یک ساعتی و کاملا فارسی(با گویندگی فارسی) به نحوه ساخت آهنگ و گذاشتن آهنگ بر روی صدا و.. در نرم افزار MAGIX Music Maker (مجیکس موزیک میکر)می پردازیم.
سازنده : MihanLearn.Net
ناشر رسمی : MihanDownload.Com
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دانلود(از سرور میهن دانلود) : دانلود
دانلود (لینک کمکی/گوگل درایو) : دانلود
 

fitka

عضو جدید
سلام.
دوستان اگر کسی آموزش Counterpoint را دارد برای دانلود لینکش را بگذارد.
[h=3][/h]
 

farabsanaat

عضو جدید
من به واسطه علاقه شدیدم قبلا تا حدی با fl studio کار کردم که خیلی برنامه حرفه ای هست
ممنون میشم اگه اطلاعاتی در زمینه آهنگسازی با این نرم افزار دارین راهنمایی کنین.
-------
روغن گیری - پرس سرد - روغن کنجد
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا