[آموزشی] - انواع ریست

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
Soft Reset

با انجام Soft reset تمامی اطلاعات در حال اجرا در زمان کنونی و هر اطلاعات ذخیزه نشده حذف خواهد شد ، بیشتر شبیه به دکمه reset در کامپیوتر است. soft reset اولین کاری است هنگامی که دستگاه هنگ کرده ویا بخوبی عمل نمیکند انجام میدهید.با فشار دادن بیش از 6 ثانیه دکمه Power دستگاه گوشی soft reset میشود.


Hard Reset

شبیه به soft reset است با این تفاوت که ، با انجام hard reset شما میتوانید دستگاه را بصورت کامل وایپ کنید و آن را به حالت اولیه برگردانید.منظور از حالت اولیه بازگرداندن حالت گوشی به زمانیکه برای اولین بار از آن استفاده کرده اید ویا به حالت اولیه رامی که تازه نصب کرده اید.


برای Hard Reset دو راه وجود دارد

استفاده از کد # 3855 * 2767 *این روش برای نصب رام جدید توصیه میشود و باید بعد از نصب رام جدید رسمی انجام داد.که در این صورت کل اطلاعات شما ( برنامه ها مسیج ها و... ) بطور کامل پاک میشود ویکی از کامل ترین روش های Hard Reset و یا همان ریست فکتوری میباشد و در کل گوشی از هرچیز اضافی بجای مانده از رام قبلی پاک خواهد شد.

روش Recovery Mode هم برای زمانی مفید است که میخواهید رام کنونی را به حالت اولیه باز گردانید. برای اينکار ، وقتی که گوشی خاموش است،کليد Volume upو Menu و Power را پايين نگه داريد تا گوشی روشن شده و لوگوی گلکسی را مشاهده کنيد ، سپس دستتان را از روی اين سه کليد برداريد ،صفحه اي که مشاهده ميکنيد نامش Recovery Mode است. کاربردهای مختلفی دارد که يکی از آنها Hard Reset کردن گوشی است. در صفحه مذکور، چند گزينه وجود دارد ، يکی از آنها Wipe data/factory reset است ، در اين صفحه از کليد های Volume up/down برای بالا و پایین رفتن بين گزينه ها واز کليد Power برای انتخاب گزينه استفاده ميشود. با کليد Volume down به روی گزينه Wipe data/factoryreset بياييد و با کليد Power آن را انتخاب کنيد ،گوشی شما Hard reset شده و دوباره به صفحه Recovery Mode باز ميگرديد، حالا با پايين نگه داشتن کليد Power , گوشی را soft reset کنيد .
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
P O U R I A [آموزشی] - S-OFF اندروید 5
P O U R I A [آموزشی] - USB-Debugging اندروید 2
P O U R I A [آموزشی] - Downloading Mode اندروید 2
P O U R I A [آموزشی] - Odin اندروید 3
P O U R I A [آموزشی] - API اندروید 2

Similar threads

بالا