آموزشگاه اینتراکتیو آرکی کد

ar_arc_f

عضو
سلام!

با توجه به اینکه در اینترنت آموزش جامعی در زمینه طراحی معماری با آرشی کد به زبان فارسی وجود نداره و این نرم افزار به یکی از سریع ترین روش های مدلینگ سه بعدی ساختمان دز جهان و حتی ایران تبدیل شده ( به طوری که در بسیاری از دفاتر مهندسی ایران در حال حاضر پای ثابت طراحان شده) تصمیم گرفتم این تاپیک رو ایجاد کنم.

ویژگی های این تاپیک در آینده به این صورت خواهد بود:
- عدم وجود ترتیب در ارایه مطالب و دسته بندی خاص (تا رسیدن مطالب تاپیک به حد قابل قبول برای ارایه)
- ارایه اینتراکتیو (تعاملی) مطالب توسط اینجانب و کاربران انجمن

ترتیب کار به این صورت خواهد بود که من هر از چند گاهی یک تاپیک راجع به یک مقوله خاص و تخصصی آرشی کد ارایه می دم و کاربران زحمت می کشند حول این مطلب هر آنچه که می دونند رو به اون اضافه می کنند. مطالب اضافه شده می تونه اطلاعات جامع تری راجع به اون تاپیک باشه یا حتی سوالاتی که راجع به اون تاپیک مطرح میشه که همونجا توسط من یا هر کسی که می دونه پاسخ داده میشه. به این صورت اطلاعات جامعی راجع به آرشی کد جمع آوری میشه که به کمک همه کسانی میاد که یجورایی کارشون به معماری و طراحی با آرشیکد مرتبط می شه.

علت این که این شیوه رو انتخاب کردم - که فکر می کنم کسایی که در زمینه آرشی کد کار کردن اونو تایید می کنن- اینه که آرشیکد بر خلاف نرم افزاری مثل 3دی مکس که الگوریتم و ترتیب یادگیری مطالب در اون اهمیت خاصی داره اگر به صورت نکته ای و موردی ( درست مثل خوندن کنکور) آموزش داده بشه تاثیر بهتری داره!

در هر حال امیدوارم این تاپیک به کمک همه کسایی بیاد که می خوان با صرف کمترین هزینه در بهترین و سریع ترین حالت کار های معماری خودشون رو سه بعدی کنن و از مواهب سه بعدی سازی که واقعا اساسی ترین قسمت طراحیه بهره مند بشن.
 

ar_arc_f

عضو
صفحه اصلی آرشی کد و نمای کلی!

صفحه اصلی آرشی کد و نمای کلی!

سلام خوبین؟ برای دوستانی که با آرشی کد آشنا نیستن یه کمی از اول اول شروع می کنیم که راحتتر با قضیه کنار بیان، در عکس پایین که لینکش هم برای دانلود هست اولین آموزش ما قرار داره. برای آشنایی بیشتر و جزیی شدن در هر کدوم از تولبار ها دوستانی که راجع به هر تولبار سوالی دارن مطرح کنن تا در پست های بعدی جواب بدیم.
ممنون!


لینک زیر حاوی فایل دانلود می باشد
http://www.4shared.com/photo/9b63hj-m/1-_safheye_aslie_archicad.html


 

ar_arc_f

عضو
دوستانی که فایل رو دانلود کردن اگر مایلند آموزشهامون ادامه پیدا کنه و تا ساخت یک پروژه کامل با آرشی کد کامل بشه در بحث ها شرکت کنن و سوالاتشون رو راجع به ساختار کلی آرشی کد در این بخش اول مطرح کنن. به نفع خودتونه!
 

memar kabir

عضو جدید
سلام من ميخواستم كمي در رابطه با ارشي كد كمك بگيرم
تيم ورك ارشي كد چطوريه؟
 

ar_arc_f

عضو
سلام من ميخواستم كمي در رابطه با ارشي كد كمك بگيرم
تيم ورك ارشي كد چطوريه؟

سلام دوست عزیز من با تیم ورک آرشی کد کار نکردم ولی وارد کردن یک ساختمان یا اجزای اون به شرطی که با لایه بندی درست و اصولی انجام بشه به یه فایل دیگه و خروجی گرفتن خیلی راحت تر از نرم افزارای دیگس!!!!
 

Similar threads

بالا