آماده سازی خود برای سئو در سال 2017

msmirzaei

عضو جدید
آماده سازی خود برای سئو در سال 2017 : بر اساس تحقیقات تیم سئو وب نوش روندی را برای بهینه سازی وب سایت ها در سال 2017 در این مقاله ارائه می کنیم . ممکن است این باور سخت باشد که سال 2016 به پایان رسیده و وارد سال 2017 شدیم و دنیای تازه ای برای پیاده سازی بازاریابی اینترنتی ، دیجیتال مارکتینگ ، و تجارت الکترونیک رو به رو داریم . بله هم اکنون در سال 2017 هستیم . و باید خود را با تمام تغییرات موتورهای جستجو برای سئو سایت خود آماده کنیم .

دنیای سئو سایت همیشه در حال تغییر است و این به سرعت انجام می شود مثل رعد و برق

شاید این تغییرات رتبه بندی شما را از بین ببرد و این برای هر کسب و کار اینترنتی سخت و ناخوشایند خواهد بود . که با تغییرات الگوریتم های گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر در سال 2017 رتبه بالای خود را از دست بدهد . و یک استراتژی جدید برای افزایش رتبه خود در نتایج جستجو روی آورد . با توجه به اینکه 98 درصد از تجارت های آنلاین با استفاده از جستجو شروع می شود ، اولویت بندی شدن بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی برای موفقیت هر وب سایت حیاتی خواهد بود.

همانطور که ما خود را برای بالا رفتن در نتایج جستجو (سئو سایت) در سال 2016 آماده کرده بودیم و با آن استراتژی مناسبی را در پیش گرفته بودیم . باید خود را برای تغییرات و تحولات فاکتورهای سئو و نیز تغییرات الگوریتم های جستجو در سال 2017 آماده کنیم . در زیر به روند مهم برای بهینه سازی وب سایت در سال 2017 اشاره ای می کنیم . با ما همراه باشید تا از تحقیقاتی که روی سئو انجام می دهیم خود را بروز کنید .
استفاده از Schema در طراحی سایت (سئو موفق)



استفاده از Schema در طراحی سایت





استفاده از schema (میکرو دیتا) یا همان نشانه گذاری در حال تبدیل به یک روند مهم در نتایج جستجوی گوگل می باشد و روند رو به رشدی را در سال های 2015 ، 2016 داشته است و هیچ وقت استفاده از این موارد لغو نشده است .

"می توانید در رابطه با shcema مقاله : روش استفاده از میکرو دیتا ها در طراحی سایت را مطالعه نمایید . "

لذا همیشه برای الگوریتم های جستجو از اهمیت بالایی برخوردار بوده است . پس این مورد را در طراحی وب سایه های خود در سال 2017 مد نظر خود قرار دهید . به ویژه برای برنامه نویسانی این توسیه می شود که برای طراحی وب سایت از cms های اختصاصی خود استفاده می کنند .

گوگل دوست دارد بهترین نتایج را برای کاربران که با استفاده از کلمات کلیدی دنبال آن گشته اند را نمایش دهند . لذا استفاده از سیستم schema همان نشانه گذاری می توانید به راحتی محتوای خود را بهتر به کراول های گوگل معرفی کنید تا از این طریق در نتایج بالا دیده شوید . با این کار شما در جستجو به موتروهای جستجو کمک بزرگی خواهدی کرد تا بتواند بهترین نتیجه را نمایش دهد .

بر اساس تحقیقاتی که تیم وب سئو وب نوش در سال های 2013 تا 2016 روی schema ها انجام داده است . روند رشد 22 درصدی در سال 2014 در انتهای سال 2016 به بیش از 40 درصد رسیده است که می توانیم این را نیز در نتایج جستجو کاملا مشاهده کنیم . استفاده از schema در نتایج جستجوی فیلم ، موسیقی ، کسب و کارهای محلی ، تلویزیون و شبکه به خوبی قابل مشاهده است .و این رشد در سال 2017 نیز بر اساس پیش بینی تیم سئو سایت وب نوش به بیش از 60 درصد خواهد رسید . البته توجه داشته باشید این پیش بینی بدون در نظر گرفتن استفاده از RankBrain هوش مصنوعی در جستجو می باشد .

لذا می توان گفت که در سال 2016 این روند استفاده از schema عامل سوم در رتبه بندی گوگل می باشد و برای گوگل از اهمیت خاصی برخوردار می باشد . چرا که الگوریتم های خود را برای جستجو بر این اساس تغییر و بروز می کند .


روند دیگری که هم اکنون رو به رشد است و از اهمیت زیادی برخوردار است که وب سایت های خود را با آن وفق دهید هوش مصنوعی است که در آینده جایگاه خوبی را به خود خواهد گرفت .
هیبریداسیون و شکستن موانع

برای اینکه در بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک خود را تقویت کنید می توانید از روش های ترکیبی استفاده کنید . ورود کاربران به اینترنتی و آنلاین مانده آنها یک روند پیچیده می باشد که خواسته های بازریابی متفاوتی دارند و همین طور باید توحه داشت که دسترسی بیش از 80 درصد از افراد به ایمیل های خود از طریق موبایل امکان پذیر شده است . برای رسیدن به این 80 درصد مشتری می توانید بهترین روندهای بازریابی را با هم ترکیب کنید و استفاده نمایید . سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از بهترین روش های این کار می باشد . لذا همیشه سئو وب سایت را در اولویت های کاری خود قرار دهید چرا که بدون فعالیت زیاد برای شما مشتری خواهد آورد .
 
بالا