آلمانی از صفر تا TestDaf

yosoufe

متخصص خودرو
کاربر ممتاز
سلام
تو این پست می خوام مراحل آلمانی خوندنم رو از صفر تا آمادگی برای TestDaf بنویسم. به این روش هم شما می تونید منو کمک کنید و هم این پست می تونه کمکی برای دیگر دوستانی که می خواهند این مسیر رو برن، باشه.

من فعلا از اونجایی که 1 ماه دیگه باید برم سربازی، نمی تونم کلاسی اسم بنویسم. فعلا برای موسسه گوته http://www.dsit.org/ در تهران وقت گرفتم که می گن تو خرداد نوبتت می شه.

خوب فعلا برای شروع از مجموعه Rossetta Stone V3 آلمانیش رو شروع کردم. که با کلیتی از آلمانی آشنا بشم. در ضمن پودکست هایی از سایت Deutsche Welle دانلود کردم که اونا رو هم گوش می دم. این پودکست در آدرس زیر موجود هستند:
http://www.dw-world.de/dw/0,,9677,00.html

از درس ها و اطلاعات موجود در سایت های زیر هم استفاده می کنم:
http://www.dw-world.de/dw/0,,2547,00.html
http://deutschkurse.dw-world.de/KursPlattform/WebObjects/KursPlattform.woa/wo/3.1
http://www.communityd.de/community

فعلا ار دیکشنری Google یا http://translate.google.com/ برای ترجمه لغات استفاده می کنم.

نیاز هایی که الان دارم اولا به دیکشنری خوب برای کامپیوتر است و دوما یه مجله علمی مهندسی خوب به زبان آلمانی. و تا چند وقت دیگه نیازمند یه کتاب گرامر آلمانی خوب خواهم شد.


اگر شما در این راه پیشنهادی دارید و منبع مناسبی را می شناسید لطفا معرفی کنید. بسیار متشکر خواهم شد.
 

yosoufe

متخصص خودرو
کاربر ممتاز
یه مجله آلمانی علمی پیدا کردم. خوشبختانه مطالب داخل مجله در سایت موجود هست.


http://www.spektrum.de/


لینک آخرین شمارش یعنی فوریه 2012:


Kategorie: .Woch. / Monats Zeitung » Sonstige
Release: n/a
Darsteller: n/a
Hersteller: n/a Regie: n/a
Release Jahr: n/a Eingetragen: 24.01.12 04:29
Genre: Ebook Dauer: n/a
Sprache: GER Größe: 9.216 KB
Format: PDF Quelle: n/a
CDs: n/a Hits: 35
Uploader: MagDDL Passwort: Keins
Preview: n/a Sample: n/a





http://www.share-online.biz/dl/Q4KE6AYLJR

http://uploaded.to/file/0xs3g9rq
 
آخرین ویرایش:

yosoufe

متخصص خودرو
کاربر ممتاز
یه مجله دیگه هم هست که با موضوع خودرو و مهندسی خودرو پیدا کردم، به زبان آلمانی

http://www.atzonline.de/

http://www.atzonline.de/Fachmedien/Abo-Service.html

اینم اولین لینک دانلودش:




ATZ Automobiltechnische Zeitschrift Januar No 01 2012
PDF | 11,2 mb
| 75 Pages | german

ATZ - Automobiltechnische Zeitschrift: Das Fachmagazin für das technikorientierte Management in der Automobilindustrie bietet hochaktuelle Informationen aus Forschung und Entwicklung.

http://www.share-online.biz/dl/73Q3ZXXL1N0/free/
http://www.filesonic.com/file/RKpRcBg
http://ul.to/wt21b20b
http://freakshare.com/files/wqs5kisw/ATZ-Automobiltechnische-Zeitschrift-No-012012.rar.html
 
آخرین ویرایش:

yosoufe

متخصص خودرو
کاربر ممتاز
پس از غیبتی طولانی

پس از غیبتی طولانی

سلامی دوباره!
تو این مدت که نبودم، با توجه به اینکه خدمت سربازی م افتاد شاهرود، رفتم تو شاهرود یه کلاس ثبت نام کردم. خصوصی. 8 جلسه شو رفتم. با سبک استاد حال نکردم ولش کردم. استاد یه ربع اول کلاس رو درس هفته پیش رو می پرسید. نیم ساعت گرامر درس می داد. گرامری که تابلوه آدم یاد نمی گیرتش چون برای شروع لغتی بلد نیستی که استفادش کنی. بعدش یه ربع آخر کلاس رو هم تمرین برای جلسه بعد می داد. تمرین هاش هم یه سری متن از کتاب های آلمانی بود. تلفظ استاد رو هم اصلا دوس نداشتم. خلاصه ولش کردم.

یه بار که اومدم تهران کتاب های Studio D A1 و Tangram Lektion 1-4 رو خریدم. ماشالا! چقد گرون شده. اون Studio d که دوتا کتاب بود با دوتا سی دی و یک دی وی دی 25000 تومن بود. خلاصه که دارم اونارو خودم می خونم. البته از سایت های چت هم استفاده می کنم. مثلا sharedtalk.com چت روم آلمانی داره و خوشبختانه همه به هدف یاد گرفتن میان، نه کارای دیگه. :دی

در ضمن چندتا پدکست آلمانی هم پیدا کردم برای گوش دادن. خوب هنوز چیزی ازشون رو نمی فهمم. ولی گوش می دم تا با آواهای آلمانی آشنا بشم و سعی می کنم تو حرفا دنبال لغاتی بگردم که یاد گرفتم. فعلا بی خیال فهمیدن جمله ها شدم. لینک هاشو می زارم. راستی از Google Chrome ی که روش Google Translate رو نصب کردم برای فهمیدن سایتهای آلمانی و انتخاب موضوع پدکست استفاده می کنم. صفحه ها رو به انگلیسی ترجمه می کنه. می فهمم چی به چیه.
http://www.br-online.de/podcast/
http://www.podcast.de/

اگر باز هم پدکست آلمانی می شناسید، به من معرفی کنید.

یه سوال! کسی می دونه اسم شبکه خبری معروف یا پربیننده آلمانی چیه؟ مثل BBC برای انگلیسی

دنبال موزیک آلمانی هم گشتم. دو گروه آلمانی می شناسم. یکیش Rammstein که به سبک متال ه و نسبتا هم متالش سنگینه. یه گروهه دیگه هم هست که تازه باهاش آشنا شدم. اینم متاله ولی سبُک تر از Rammstein ه. فک می کنم برا همه دوس داشتنی باشه. یه سرچی بکنید موزیکاشونو می تونید دانلود کنید. اسم گروهش هست: Die Toten Hosen. راستی Listening یا به عبارت آلمانیش Hören موزیک ساده تر از پدکسته. من تو موزیک تو این سطح یه چیزایی می فهمم. ولی پدکست، تقریبا هیچی. :دی

اگه گروه موزیک آلمانی دیگه ای می شناسید، تو هر سبکی، فقط بی کلام نباشه :دی مثل Schiller که نسبتا بی کلامه، با کلام هاش هم انگلیسیه. لطفا معرفی کنید دیگه.


راستی لغات جدید رو هم با یه نرم افزار لایتنر مرور می کنم. تو بخش آموزشگاه زبان این باشگاه، از این نرم افزار ها پیدا می شه.

فک کنم این روند آلمانی خوندن، تا چند ماهی همین جوری پیش بره. تا بعد از اون به صورت جدی تر به مجلات آلمانی پرداخته بشه. الان تقریبا رو مجله اصلا کار نمی کنم. کمی سنگین برام.
 

yosoufe

متخصص خودرو
کاربر ممتاز
یه درخواست!

یه درخواست!

یه درخواست دارم. می دونم احتمالش کمه که جواب بگیرم. ولی گفتنش ضرر نداره. دنبال یه Partner می گردم که اینترنتی مکالمات و تمرین های کتاب Studio d A1 رو با هم تمرین کنیم. تعداد جلسات تو هفته رو با هم صحبت خواهیم کرد. فقط نکته اینجاست که من تقریبا کمی از صفر سطحم بالاتره.
 

cheshmokiii

عضو جدید
یه درخواست دارم. می دونم احتمالش کمه که جواب بگیرم. ولی گفتنش ضرر نداره. دنبال یه Partner می گردم که اینترنتی مکالمات و تمرین های کتاب Studio d A1 رو با هم تمرین کنیم. تعداد جلسات تو هفته رو با هم صحبت خواهیم کرد. فقط نکته اینجاست که من تقریبا کمی از صفر سطحم بالاتره.
سلام داداش من هستم اگه خواستي با هم هماهنگ ميكنيم
شماره موبايلم را برات پخ ميكنم
 

cheshmokiii

عضو جدید
راستي داداش ديكشنري هم فرهنگ هوشيار را بگير من دارم و راضي هستم
يه سري چيزا برا گرامر هم دارم اگه خواستي ايميل ميكنم برات
 

bahmaniq

عضو جدید
یکی از بهترین کتاب های آموزش آلمانی که میشه خودخوان هم ازش استفاده کرد berliner plaz هست
 

Similar threads

بالا