آغاز دوره‌ای جدید برای شرکت لامبورگینی با Huracan

m@hboubeh

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تولید Huracan باعث آغاز دوره‌ جدیدی برای شرکت خودروسازی لامبورگینی شده است. محصول جدید این شرکت در دسته‌ اتومبیل‌های اسپرت لوکس قرار می‌گیرد. لامبورگینی Huracan نه تنها جانشین مدل قبل خود یعنی Gallardo است، بلکه نمونه بارز یک اتومبیل اسپرت لوکس نیز محسوب می‌شود.






طراحی بی‌نقص و منحصر به فرد، برخورداری از فناوری جدید، دینامیک‌های برجسته و کیفیت بی‌نظیر این اتومبیل تجربه‌ای متفاوت از یک اتومبیل اسپرت لوکس را به شما می‌بخشد. این اتومبیل، عملکردی بی‌نقص را با کاربرد آسان در جاده‌ها ترکیب کرده و هم حس یک اتومبیل لوکس و هم حس یک اتومبیل اسپرت را به شما می‌دهد. شرکت لامبورگینی با ارائه‌ این محصول جدید قدم مهمی برداشته و تاریخ درخشان این برند را برجسته‌تر می‌نماید.

اتومبیل Gallardo با 14022 دستگاه، موفق‌ترین محصول لامبورگینی بوده است و در چرخه ده ساله خود، این شرکت را به سطح جدیدی رسانده است. جانشین این اتومبیل، Huracan، از طراحی گرفته تا آخرین جزئیات دقیقا‍َ مانند Gallardo و دیگر محصولات لامبورگینی بوده است و نام خود را از دنیای گاوبازی گرفته است. گاوبازی که نامش Huracan بود، به خاطر شجاعت بی‌نظیر و برخوردای از حس قوی تهاجمی معروف است.







این اتومبیل جدید طراحی Gallardo را متحول کرده است. فناوری خاص و کیفیت بالا دو ویژگی مهم این اتومبیل محسوب می‌شوند. در طراحی پرجرأت این اتومبیل، از لبه‌های تیز، دکمه‌های یکپارچه و تراشیده و سطوح ظریف بهره برده‌اند. بخش جلوی این اتومبیل با رنگ سیاه آغاز می‌شود. پنجره‌های بقل طوری طراحی شده‌اند که شکل یک شش ضلعی را دارند که همانند جواهری شیشه‌ای داخل اتومبیل تعبیه شده است.

نه تنها چراغ‌های اصلی LED هستند، بلکه سایر چراغ‌ها نیز از فناوری LED بهره برده‌اند تا این اتومبیل برای اولین بار در دسته اتومبیل‌های اسپرت و لوکس چنین استانداردی داشته باشد.
صندلی راننده بسیار متفاوت است. استفاده از چرم Nappa جلوه خاصی به داخل اتومبیل داده است.
از آنجا که وزن این اتومبیل 1422 کیلوگرم است، نه تنها نسبت قدرت به وزن آن تنها 2.33 کیلوگرم نسبت به هر اسب بخار است، بلکه باعث می‌شود که سختی خوبی داشته باشد.
موتور V10 5.2 لیتری این اتومبیل، حداکثر 610 اسب بخار در 8250 rmp ایجاد می‌کند. حداکثر سرعت آن 325 کیلومتر بر ساعت و حداقل زمان رسیدن به سرعت 100 از صفر، 3.2 ثانیه است. مصرف سوخت این اتومبیل 12.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.






شما می‌توانید از طریق دکمه‌ای که بر روی فرمان قرار دارد، مدل‌های مختلفی برای رانندگی انتخاب کنید؛ مدل‌هایی همچون یدک‌کشی در جاده یا بهترین عملکرد در مسیر مسابقه.
این اتومبیل در مرکز Santa’Agata Bolognese شرکت لامبورگینی و در خط تولیدی کاملاً جدید ساخته شده است.















پریا اقدامی
 

Similar threads

بالا