آغاز تجارت الکترونیک و اینترنتی بدون داشتن وب سایت

* فریبا *

عضو جدید
کاربر ممتاز
آیا تجارت اینترنتی و الکترونیکی بدون داشتن وب سایت امکان پذیر است؟
● چگونه با استفاده از وب سایت شخصی دیگر و به صورت رایگان، پول به دست آوریم؟

اگر به روزهای ابتدایی آغاز تجارت اینترنتی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در آن زمان برای آغاز تجارت اینترنتی شما ملزم به داشتن یک وب سایت می بودید.قبل از آنکه قادر به پول درآوردن می شدید، می باید:

▪ یک دامین ثبت می کردید

▪ از هاستینگ استفاده می کردید

▪ وب سایت طراحی می کردید

▪ تمام این کارها آنلاین انجام می شد

▪ وب سایت خود را بهبود بخشیده و تست می کردید

اما شاید با یک تصمیم آنی نظرتان عوض می شد و دیگر نمی خواستید تجارت اینترنتی خود را آغاز کنید. یا شاید پیش از آن مایل بودید چالش های این کار را شناسایی می کردید: مشکلاتی که باید رفع شوند، افرادی که شما می خواهید به آنها محصول بفروشید، و بهترین روش برای بنیان نهادن یک بیزینس پررونق! مطمئنا مایلید تا زمانی که روش های مختلف را امتحان نکرده اید از وب سایت استفاده نکنید. خوشبختانه امروزه روش های متعددی برای شما وجود دارد تا بدون داشتن وب سایت نیز بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید. آغاز فروش در e-Bay:eBay.com امروزه وب سایت داغ و پرطرفداری برای تجارت اینترنتی می باشد.

▪ برخی دلایل آن عبارتند از:

روزانه بیش از 2 میلیون نفر از eBay بازدید می کنند و هرکدام نزدیک به دو ساعت در صفحات آن گشت می زنند.

در هرثانیه بیش از 1000 دلار فروش در آن صورت می گیرد.

72% از کاربران آن سالیانه بیش از 50000 دلار درآمد دارند و حاضرند پول خرج کنند.

و مهمترین نکته این است که 95% از کاربران eBay اشخاص یا بیزینس های کوچک هستند.

eBay جایی است که شما در کمتر از یک ساعت می توانید فروش را آغاز کنید و هزینه آن تنها چند پنی می باشد، و بدین ترتیب شما دسترسی سریع به میلیون ها خریدار پیدا می کنید.شما می توانید برای فروش در eBay برروی لینک زیر کلیک کنید:http://cgi5.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?SellHub2 اما چه چیزهایی را باید بفروشید؟حسن eBay این است: شما می توانید در یک حراج آنلاین و اینترنتی همه چیز بفروشید. اگر هنوز نمی دانید به لینک http://pulse.ebay.com/ سربزنید. آغاز به نوشتن وبلاگ:شما می توانید سایت خود را در کمتر از 5 دقیقه و رایگان! با نوشتن وبلاگ راه اندازی نمایید.وبلاگ های بیزینسی امروزه از رایج ترین ابزارها برای تجارت در وب می باشند. و بسیاری از شرکت ها نیز برای وب سایت خود از وبلاگ استفاده می کنند، بنابراین نیاز ندارید وب سایت داشته باشید و یا حتی قبل از آغاز وبلاگ بیزینس خود را شروع نکنید.هرکسی می تواند وبلاگ داشته باشد و فعالیت خود را در زمینه فروش در چند دقیقه شروع کنند. این روش برای تازه واردان اینترنت مفید و آسان است. نیاز ندارید در مورد مسائل فنی سایت چیزی بدانید و یا حتی یک سنت هم برای دامین یا هاست بپردازید.و هنگامی که وبلاگ شما آغاز به کار کرد، فورا می توانید درآمد کسب کنید.

● به نکته های زیر توجه کنید:

تبلیغات AdSense گوگل را به کار برید تا از تبلیغات در وبلاگ خود بهره ببرید. تنظیمات این نوع تبلیغات بسیار ساده می باشد. و ترافیک بالایی برروی وبلاگ شما می آورد. هرچقدر ترافیک سایت شما بالاتر باشد، افراد بیشتری مایل به کلیک برروی تبلیغات نمایش داده شده در وبلاگ شما می باشند و درآمد بیشتری عاید شما می شود.

نمایندگی یا نمایندگی هایی از سایت های مختلف بگیرید و محصولات آنها را روی وبلاگ خود بفروشید. شما از هر فروش از طریق وبلاگتان درصدی کمیسیون دریافت می دارید.

مستقیما از وبلاگ خودتان محصولات به فروش رسانید. اگر برای فروش چیزی دارید در مورد فواید و مزایای آن مقالاتی بنویسید. زمانی که مشتریان به چیزی که ارائه داده اید، علاقه مند شده و قصد خرید پیدا کنند، از طریق کلیک برروی یک دکمه آنها را به حساب PayPal خود هدایت کنید.

با حساب PayPal آنها محصولی را خریداری کرده و از طریق این حساب پول واریز می کنند و تنها چند دقیقه طول می کشد تا پول به حساب شما وارد شود.

از Google Page Creator استفاده کنید تا در معرض دید قرار گیریدGoogle page creator برنامه جدیدی است که در آن افراد با یک ID گوگل می توانند برای خود وب سایت داشته باشند. مهمترین مزیت این برنامه این است که شما سریعا توسط روبوت های موتور جستجوی گوگل index می شوید. وب سایت ها در حالت عادی می باید مدت زمانی را سپری کرده تا در فهرست موتور جستجوی گوگل قرار گیرند. با این روش شما در زمان صرفه جویی کرده و یک مرحله جلوتر هستید.

● همانند وبلاگ شما می توانید:

محصولات خود را به فروش رسانده و برای پرداخت از paypal استفاده نمایید.

نماینده فروش محصولات دیگران روی سایت خود شوید و کمیسیون دریافت کنید.

از AdSense گوگل استفاده کنید.

زمانی که گوگل حساب شما را تایید کرد، یک HTML Editor با کارکرد ساده در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید متون خود را مستقیم در آن تایپ کرده یا از جای دیگر در آن کپی نمایید. شما می توانید عکس آپلود کرده، لینک ایجاد نموده و در صورت تمایل از کدهای HTML استفاده کنید.از لینک زیر برای ثبت نام و گرفتن ID در گوگل استفاده کنید:https://www.google.com/accounts/NewAccount وقتی حساب ایجاد شد، در آدرس http://pages.google.com/ نام مورد نظر خود را در فهرست انتظار قرار می دهید. نظریات نهاییالبته اگر تصمیم جدی برای تجارت آنلاین دارید، ما پیشنهاد می کنیم که برای خود یک وب سایت داشته باشید. در هیچ زمانی به راه اندازی تجارت اینترنتی آسانتر از امروزه نبوده است. دلایل آن را در بالا ذکر کردیم.

هرکدام از روش های بالا، امکان بررسی بیزینس مدل را به شما می دهد، شما می توانید استراتژی های خود را بررسی کرده و در گوگل رتبه به دست آورید و در بیزینس خود مهارت و شهرت کسب نمایید. از همه بهتر این است که از امروز می توانید به صورت آنلاین پول درآورید
 

mosafer kuchulu

عضو جدید
آیا همکاری با گوگل و گرفتنID از آن برای ما که تحت تحریم هستیم هم امکان پذیره؟
چون گوگل با دیدن IP مامتوجه میشه از ایران هستیم و ممکنه خدماتی رو که گفتین ارائه نده.
ضمناً در مورد باز کردن حساب PayPal هم میشه برای ایرانیان مقیم داخل کشور روش ارائه بدید؟
ممنون
 

farzad.20

کاربر فعال
آیا همکاری با گوگل و گرفتنID از آن برای ما که تحت تحریم هستیم هم امکان پذیره؟
چون گوگل با دیدن IP مامتوجه میشه از ایران هستیم و ممکنه خدماتی رو که گفتین ارائه نده.
ضمناً در مورد باز کردن حساب PayPal هم میشه برای ایرانیان مقیم داخل کشور روش ارائه بدید؟
ممنون

سلام،
درمورد آِی پی و اینکه گوگل میذاره از امکاناتش استفاده کنیم یا نه، چیزی نمی دونم
اما درمورد PayPal: آره ، کسانی که داخل کشور هستند هم می تونن از این حساب ها استفاده کنند
شما میتونی کارت های اعتباری بدون نام بگیری (یه چیزی مث کارت هدیه)
راه های زیادی داری واس افتتاح حساب بین المللی
یه سرچ بزن، ویزا کارت و مستر کارت خودت همه چیو می دونی
 
آخرین ویرایش:

mosafer kuchulu

عضو جدید
سلام.متاسفانه نمیدونم به کدوم یکی ازین شرکتای اراءه دهنده خدمات پی پال اعتماد کرد.الآن از یکی ازین سایتهای کسب درآمد آی پی مجازی خریدم اما هنوز ایمیل واسم نفرستادن.
علاوه براین درمورد لیمیت شدن حساب پی پال هم فک نکنم خدماتی ارایه بدن.
دوستان،هرکی در این ضمینه ها اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه.
مرسی
 

danialfx

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام.متاسفانه نمیدونم به کدوم یکی ازین شرکتای اراءه دهنده خدمات پی پال اعتماد کرد.الآن از یکی ازین سایتهای کسب درآمد آی پی مجازی خریدم اما هنوز ایمیل واسم نفرستادن.
علاوه براین درمورد لیمیت شدن حساب پی پال هم فک نکنم خدماتی ارایه بدن.
دوستان،هرکی در این ضمینه ها اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه.
مرسی

الان اگه ما معرفی کنیم. اعتماد میکنید ؟؟

به هر حال همیشه ریسک وجود داره دیگه. شرکتی انتخاب کنید که تو تهران دفتر دارن.
شماره تلفن های معتبر دارن.
اگه صرافی به صورت سنتی هم داشته باشن و کار اینترنتی هم انجام میدن که چه بهتر.
 
بالا