.::آخرین تکنولوژی ها و اختراعات مربوط به ::.IT

psychic

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پروژه ناتال مایکروسافت: بازی های کامپیوتر بدون دسته بازی

پروژه ناتال مایکروسافت: بازی های کامپیوتر بدون دسته بازی

خود شما دسته بازی هستید! این شعار پروژه مایکروسافت برای متحول کردن بازی های کامپیوتر است. در این پروژه که برای کنسول بازی Xbox مایکروسافت طراحی شده است هیچ دسته ای وجود ندارد. سیستمی که در مقابل شما قرار می گیرد کل بدن را اسکن کرده و حرکات بدن شما را به صورت سه بعدی به محیط بازی منتقل می کند.​

پروژه جدید مایکروسافت تلاش می کند که بازی های کامپیوتری را بیشتر از همیشه وارد دنیای واقعی بکند. و به همین خاطر به مجموعه از عملیات های تشخیصی مانند تشخیص چهره مجهز است.

این سیستم قادر به شناسایی افراد از روی صدا هم هست و برای مثال شما یک مسابقه را خواهید دید که در آن مجری کامپیوتری مسابقه شرکت کنندگان را از روی صدایشان تشخیص می دهد.​

برای ساخت ابزار جدید از سنسورهای حساس و ویژه ای استفاده شده که شامل دوربین، میکروفن، سنسور تشخیص عمق و فضای سه بعدی و پردازشگر مخصوص است.​

ایده مایکروسافت افراد زیادی را به هیجان در آورده است. اما بهتر است که عجله نکنید. بر خلاف دسته جدید سونی که در نارنجی با آن آشنا شدید، پروژه Natal هنوز دارای زمان بندی ارایه شده ای برای عرضه عمومی نیست و بیشتر می توانید به آن به عنوان طرح اولیه از یک ایده فوق العاده نگاه کنید که هنوز برای رسیدن به آن باید چند سالی صبر کرد.​
 

HOSSEINSAFAEI

کاربر بیش فعال
سلام اول به رئیس تالار و بعد به دوستان گلم
بابا ایول دارین. دست همتون درد نکنه.
منم تا یه مدت کوتاه دیگه ای برمیگردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

majmaj

عضو جدید
چیپ گرافیکی جدید اینتل معرفی می شود

چیپ گرافیکی جدید اینتل معرفی می شود

چیپ گرافیکی جدید اینتل معرفی می شود


شرکت اینتل قصد دارد جزئیات چیپ جدید گرافیکی خود را با نام Larrabee به زودی اعلام کند. به گزارش پایگاه خبری PCWorld ، اینتل قصد دارد این تصمیم را در کنفرانس متخصصان نرم افزار و بازی با نام Siggraph 2009 عملی کند. مطابق همین گزارش اینتل قصد دارد که این چیپ جدید را در اواخر سال جاری یا اویل سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه کند.
در حال حاضر اینتل بزرگترین عرضه کننده های چیپ های گرافیکی در دنیا است. غالب چیپ های عرضه شده توسط این شرکت برای مصارف اداری سبک و نصب Onboard روی مادربرد لپ تاپ و PC ها طراحی و تولید می شود.
در واقع اینتل مدت زیادی است که این بخش از بازار که تقاضای زیادی هم دارد مال خود کرده است. اما این شرکت قصد دارد با عرضه Larrbee این رویه را تغییر دهد و وارد بازار چیپ های گرافیگی گران قیمت گردد.
این تصمیم اینتل اقدامی در جهت مبارزه مستقیم با کارت های گرافیک NVIDIA و ATI موجود در بازار تلقی می شود.
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
گوگل محرمانه در حال تولید موتور جست وجویی جدید است
گوگل به طور سری بر روی یک موتور جست وجویی جدید کار می کند تا بتواند در رقابت با bing مایکروسافت و موتور جست وجوی جدید Face book با نام real-time موفق باشد.
یک تیم بزرگ از developer های این شرکت بر روی ساختار جدید زیر بنایی این موتور جست وجو کار می کنند و این شرکت به دنبال دریافت بازخوردهای web developer ها در این مورد است.
شرکت گوگل در این باره می گوید که برای چندین ماه متوالی است که کارمندان گوگل بر روی این پروژه سری در حال کار هستند تا بتوانند نسل جدید ساختاری را برای جست وجوی گوگل آماده نمایند.
آنها می گویند که در در گام اول توانسته اند که بر روی شاخصه های اندازه ،سرعت صفحه گذاری، دقت وجامعیت جست وجو تغییراتی را بوجود بیاوردند.
نمای اولیه موتور جست وجو تفاوت چندانی با نسخه های قدیمی تر ندارد ولی تفاوت ها در نتایج جست وجو ها بوجود آمده است.
این شرکت آماده است تا نسخه جدید ساختاری موتور جست وجوی خود را زمانی که Face book نسخه جدید موتور جست وجوی خود real-time را ارایه دهد و منافع bing به زمین بخورد وtwitter به عنوان منبعی برای جست وجوی اخبار فوری درآید، عرضه نماید.
قسمت هایی از سیستم جدید هنوز کامل نشده است اما شرکت نسخه آزمایشی آن را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند آن را آزمایش کنند . شرکت به دنبال در یافت بازخوردهای کاربران از تفاوت های بین سیستم جدید و قدیم می باشد.
گوگل می گوید که برای فرستادن بازخوردها به این شرکت می بایست پس از بررسی نتایج جست وجوی خود بر روی لینک" ناراضی بودید به ما کمک کنید تا بهتر شویم" کلیک کرده و متن بازخورد خود را در این قسمت وارد نموده و برای شرکت ارسال نمایند.

منبع:Computer Weekly
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
Fire Wall بزرگ چین چقدر محکم است!!!!

دولت آمریکا، چین را به عقب نشینی در مورد قانون جدید این کشور که شرکت ها را ملزم به ارایه کامپیوترها همراه با نصب نرم افزار *****ینگ اینترنت می کند، مجبور کرد و این قانون را نقض قوانین تجارت جهانی دانست.
چین بزرگ ترین جمعیت online در دنیا را دارا است اما قوانین دست و پا گیر در مورد سانسور اطلاعات در این کشور شکار فرصت های بازار را در این کشور برای شرکت های مختلف مشکل ساخته است.
به طور معمول دولت این کشور دریافت اطلاعات حساس سیاسی و همچنین اطلاعات غیراخلاقی را برای شهروندانش ممنوع کرده است. حزب کمونیست که از سال 1949 در این کشور بر سر کار آمده است، جریان آزاد اطلاعات در این کشور را ممنوع کرده است.
چین از یک fire wall بزرگ به وسیله مجموعه شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی و شرکت های online و ارتش این کشور استفاده می کند که به وسیله آن سانسور محتوایی انجام می دهد و با به راه انداختن «سد سبز» نرم افزاری که باید به همراه کامپیوترها در بازار این کشور ارایه شود می تواند کنترل بیش تری نیز بر کاربران چینی داشته باشد و بر روی عملکرد آنها بر روی وب نظارت کند و حتا آنها را از دسترسی به بعضی سایت های سیاسی باز دارد.
اطلاعاتی نظیر موضوع میدان تیانامن جزو موارد سانسور شده در این کشور قرار دارد و بسیاری از وب سایتهای سیاسی و حقوق بشر نیز از جمله مواردی هستند که توسط این Fire wall بسته شده اند و دسترسی به آن برای کاربران چینی مقدور نیست.
دولت چین و سرویس های امنیتی این کشور به وسیله شرکت های ارایه خدمات اینترنتی این Fire wall را اداره می کنند و در بعضی موارد هم دیده شده که دولت این کشور به افراد پول می پردازد تا در chat roomها به دفاع از سیاست های دولت این کشور در این زمینه بپردازند.​
منبع: Reuters
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
وب سایت MI5 هک شد
وب سایت MI5 مورد نفوذ هکر ها قرار گرفت بر اثر وجود رخنه ای که در یکی از موتورهای جست وجوی آن وجود داشت.
بر اثر گزارشات متخصصین امنیت آن، این حمله باعث بوجود آمدن خسارت جدی نشده است اما نگرانی های بسیاری را به همراه داشته است.
MI5 آژانس امنیتی و ضد اطلاعات انگلستان است که وظیفه نظارت بر عملیات امنیتی و تهدیدهای امنیتی این کشور را بر عهده دارد.
بر اساس گزارش منتشر شده در Daily Express ،هکرها توانسته اند ویروسی را در کامپیوتر های استفاده کنندگان از سایت قرار دهند و به وسیله آن شناسه های کاربران آن را بدست آورند.
اما بر اساس سخنان منابع آگاه این باعث از دست دادن اطلاعات محرمانه ای نشده است زیرا هیچ سرور خاصی که حاوی اطلاعات خاصی باشد، به این سایت متصل نبوده است.
یکی از متخصصان واحد تست نفوذ گروه NCC در این مورد گفته است که بسیار بعید به نظر می رسد که سایتی مانند این که در معرض دسترسی عموم است به سرور هایی که اطلاعات محرمانه درآن نگهداری می شود وصل باشد.
سخنگوی دولت انگلیس گفته است که MI5 مسئله امنیت را بسیار جدی می گیرد و وب سایت آنها محیطی امن است و در محیطی با امنیت بسیار بالا میزبانی می شود.اما نگرانی هایی در این مورد وجود دارد زیرا این نقطه نفوذ می بایست در تست های امنیتی برداشته می شد.
و گفته شده این هکر تنها توانسته است اطلاعات موجود در جست وجو گر آن را بدست آورد و به اطلاعات محرمانه این سرور دست نیافته است.
اگر چه این واقعیت که این نقطه نفوذپذیری توسط تیم امنیتی MI5 پیدا نشده بوده است نگران کننده است.
این مشکل امنیتی هم اکنون بر طرف شده است.

منبع:Computer Weekly
 

Smaryam

عضو جدید
انتشار تصاوير ويديويي در نشريه‌هاي كاغذي

انتشار تصاوير ويديويي در نشريه‌هاي كاغذي

انتشار تصاوير ويديويي در نشريه‌هاي كاغذي
http://www.itexperts.ir/article-topic-2.html شركت رسانه‌اي CBS اعلام كرد كه تبليغات تلويزيوني فصل پاييز خود را از طريق يك تراشه ويديويي مخصوص، در هفته‌نامه كاغذي و معمولي Entertainment Weekly منتشر مي‌كند.

اين هفته‌نامه يكي از زيرمجموعه‌هاي نشريه Time محسوب مي‌شود و "جرج شويتزر " مدير بازاريابي CBS اعلام كرده است كه از 18 سپتامبر نخستين شماره آن با اين تراشه ويديويي روانه بازار خواهد شد.
تبليغات تصويري منتشر شده در اين تراشه ويديويي به دنبال همكاري همكاري‌هاي CBS با شركت PepsiCo عرضه مي‌شود. نشريه‌هاي شامل اين تراشه ويديويي تنها در اختيار مشتركان مناطق نيويورك و لس‌آنجلس قرار مي‌گيرد و نسخه فاقد اين تراشه ويديويي به مشتركان ديگر مناطق ارسال مي‌شود.
فناوري اين تراشه ويديويي كه انرژي مورد نياز آن از طريق باتري‌هاي ويژه‌اي تامين مي‌شود توسط شركت آمريكايي Americhip ارائه شده است و هر يك از اين تراشه‌ها حدود 40 دقيقه آگهي تبليغاتي را به نمايش مي‌گذارد.
نمايشگر TFT LCD اين تراشه ويديويي 7/2 ميليمتر ضخامت دارد و تصاوير در آن با كيفيت 320 در 240 پيكسل به نمايش درمي‌آيند. باتري آن نيروي لازم براي 65 تا 70 دقيقه را در خود ذخيره مي‌كند و از طريق ورودي mini USB شارژ مي‌شود.

منبع : شبکه فناوری اطلاعات ایران
 

Smaryam

عضو جدید
با تلفن همراه ورزشکار شويد

با تلفن همراه ورزشکار شويد

با تلفن همراه ورزشکار شويد
http://www.itexperts.ir/article-topic-2.htmlايسنا- شركت سامسونگ با همكاري غول پوشاك ورزشي آديداس، يك تلفن همراه ورزشي و موسيقي ساخته كه سيستم تعليم دهنده منحصر به‌فردي دارد كه ضربان قلب، كالري‌ها و فاصله‌ را اندازه گرفته و كاربر خود را به دويدن تشويق مي‌كند.
تلفن micoach كه از ماه جاري به بازار عرضه مي‌شود، به حسگر راه رفتن و مونيتور ضربان قلب مجهز بوده و يك سيستم آموزش شخصي كاملي فراهم مي‌سازد.
اين تلفن توصيه‌هاي آموزشي داده و كاربران را با پخش موسيقي به تمرين بدني تشويق مي كند. به عنوان مثال اگر سرعتشان را حفظ نمي‌كنند از كاربر خود مي‌خواهد سرعتش را افزايش دهد.
بر اساس اين گزارش، اين تلفن كه به عنوان مربي شخصي عمل مي‌كند كاربران را براي ورزش راهنمايي يا تشويق مي‌كند و زمان، ضربان قلب، مسافت، سرعت و كالري مصرف شده را به صورت فوري در صفحه خود نمايش مي‌دهد.
اين گوشي داراي يك دوربين دومگاپيكسلي، يك گيگابايت حافظه‌ي داخلي بوده و در رنگ‌هاي زيبا و متنوعي عرضه مي‌شود.
سامسونگ الكترونيكس و آديداس براي رقابت در برابر اپل و نايك تلاش مي‌كنند تا به كاربران تلفني عرضه كنند كه ضمن پخش موسيقي، تمرينات آن‌ها را نيز پيگيري كند.
اپل و نايك ابزار ورزشي ينايك به علاوه آي‌پاد را در ماه ژوئيه سال 2006 در آمريكا عرضه كرده‌اند كه مناسب افراد داراي زندگي پرتحرك است و امكاناتي مشابه محصول سامسونگ را دارد اما تفاوت اصلي ميان اين دو سيستم اين است كه مدل سامسونگ يك تلفن همراه است ولي محصول اپل يك دستگاه پخش موسيقي است.
 

zeost

عضو جدید
عرضه MP3پليري به كوچكي هدست بلوتوثي

عرضه MP3پليري به كوچكي هدست بلوتوثي



دستگاه MP3پلير

جديدي از سوي تانكو عرضه شده كه با داشتن اندازه ريز و فوق‌العاده كوچك تمامي ويژگي‌هايي يك MP3 پلير معمولي را داراست.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطل
اعات ایران، از سایت ایسنا، MP3 پلير تانكو كه Micro Sport نام دارد به اندازه‌اي ريز است كه ممكن است به‌نظر برسد كاربر آن مشغول استفاده از يك هدست بلوتوثي است.

Micro Sport كه به باريكي كمتر از يك اينچ بوده و حدود هشت گرم وزن دارد مي‌تواند تا چهار ساعت به طور كامل كار كند.

اين دستگاه در دو ظرفيت دو و چهار گيگابايت عرضه شده و از رايانه‌هاي ويندوز و مكينتاش پشتيباني مي‌كند و از طريق USB به رايانه متصل مي‌شود و مدل دو گيگابايتي آن 55 دلار و مدل چهار گيگابايتي آن 75 دلار قيمت دارد.




 

zeost

عضو جدید


print stik ps910me یک عدد پرینتر فوق فشرده در ابعاد بسیار کوچک می باشد که توسط باتری های قابل شارژ کار می کند .
این محصول از طریق پورت USB و یا بلوتوث به لپ تاپ، pc ،نوت بوک ،دوربین دیجیتال،تلفن همراه و... متصل شده و بنا بر نیاز شما کلیه ایمیل ها ،وب پیج ها،پیامک ها،تصاویر ومتن های مورد نیازتان را پرینت می گیرد.
وزن کم دستگاه و اندازه ی کوچک آن امکان اسافاده از آن را در هر مکانی میسر می سازد.
 

zeost

عضو جدید
صفحه کلید درخشان

صفحه کلید درخشان





اگر مجبور هستید که در اتاقی با نور حه بسیار کم با رایانه کار کنید تا مزاحم خواب دیگران نشوید به شما توصیه می کنیم تا یک عدد صفکلید GLOW برای خود تهیه کنید تا به بینایی شما آسیبی نرسد.
این صفحه کلید در عین حال که تمام ویژگی های یک صفحه کلید معمولی را داراست به دلیل اینکه دکمه های آن با چاپ مخصوصی به وسیله ی ماده ی فلوئورسان پوشیده شده است ،در محیط تاریک تولید نور کرده و به کاربر امکان می دهد تا در شرایط نا مساعد از لحاظ روشنایی نیز بتواند به خوبی با رایانه خود کار کند.
 

zeost

عضو جدید
محصولی جدید برای نابینایان

محصولی جدید برای نابینایان

خط بریل خطی است که نابینایان از آن استفاده می کنند.این کاربران ،امکان مطالعه متونی را دارند که به این شکل در آمده باشد ولی ترجمه مطالب به صورت خط بری مشکل است از این رو مخترعی اهل کشور کره جنوبی برای کمک به نابینایان و کمبینایان، دستگاه voice stick را طراحی کرده که امکان مطالعه شنیداری هر متنی را برای این دسته از کاربران فراهم می کند.
کافی است این دستگاه میله ای شکل را از روی متن مورد نظر عبور دهید تا نرم افزار مخصوص سیستم آن را اسکن کرده و ترجمه نماید و به صورت voice پخش کند.


منبع : بایت
 
آخرین ویرایش:

zeost

عضو جدید
CORSAIR flash survivor فلش مموری جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده و به دلیل ظرفیت فوق بالای این USB درایو آن را می توان نوعی سوپر فلش مموری نامید.
این محصول با پوششی از آلومینیوم محصور شده است و از این رو در برار ضربات،فشارها و آسیب های احتمالی بسیار مقاوم است. همچنین ضد آب و ضد رطوبت بوده و تا عمق 200 متر زیر آب آسیبی نخواهد دید.!
ظرفیت فوق بالا در ذخیره سازی اطلاعات برای این فلش تا 128 GB و از این جهت نمونه منحصر به فردی می باشد.
به دلیل این که هنوز این محصول به بازار عرضه نشده است ،ارزش واقعی آن مشخص نیست ولی احتمال می رود که این فلش قیمت قیمت بالایی داشته باشد.


آیا دوست دارید که بر روی مبل راحتی لم داده و از راه دور وسایل دیجیتالی دور و بر خود را کنترل کنید ؟
اگر پاسخ شما مثبت است ،با خرید یک عدد Glide TV navigator به هدف خود خواهید رسید.
این دستگاه در حقیقت یک عدد Couch mouse در سایز کوچک و قابل حمل است که با قابلیت های ویژه ،امکانات مختلفی را به کاربر ارائه می دهد.
در قسمت وسط آن clikable touch pad قرار گرفته و دکمه های مختلف عملکردی در دور آن قرار دارد.علاوه بر کنترل از راه دور ،با نرم افزار مخصوص دستگاه امکان جست و جوی مستقیم در گوگل ،آمازون ،یوتیوب و... وجود دارد.
این دستگاه مانند یک کیبرد و موس معمولی نیز می تواند عمل کند.قیمت آن 150 دلار می باشد.


منبع :بایت
 

zeost

عضو جدید
Pomegranate phone نمونه ای از گوشی های موبایل است که با خواندن ویژگی های آن متعجب خواهید شد.
این گوشی تلفیقی از چندین وسیله مختلف بوده که جالبترین آن ها قهوه ساز است و علاوه بر این ،mp3 پلیر ،GPS ، اینترنت ،مترجم صوتی ،دوربین ،ویدئو پلیر نیز می باشد.
دستگاه فوق نیازی به شارژ کردن ندارد و تنها کافی است تا آن را در کنار یک وسیله الکترونیکی قرار دهید تا با القای الکتریکی شارژ شود.
این محصول همه کاره هنوز وارد بازار تجاری نشده است.



کمپانی OPENMOKO محصولی جالب به نام wikireader را طراحی کرده است که کاربر با داشتن یک عدد ار آن مجهز به ویکی پدیای جیبی قابل حمل خواهد شد.
wikireader نوعی دایره المعارف الکترونیکی با بیش از 3 میلیون مقاله به زبان انگلیسی از منبع ویکی پدیا می باشد و بدون استفاده از اینترنت نیز می توان از آن استفاده کرد.
جهت update کردن آن کاربر می تواند یا از وب سایت آن که امکان دانلود رایگان دارد استفاده کند و یا یک عدد SD کارت update را به قیمت 29 دلار هر سال خریداری کند.
سادگی کار ،عدم پیچیدگی نرم افزارها ،شارژ تنها با 3 عدد باتری AA و اطلاعات جامع موجود در آن باعث شده است که استفاده از محصول فوق بسیار هیجان انگیز و جالب باشد.
قیمت آن 100 دلار است.


منبع : بایت
 

rahila

عضو جدید
سلام من دانشجوی ترم چهارم فناوری اطلاعاتم میخواستم بدونم کسی که تو این رشت تحصیل میکنه باید چی بلد باشه؟:):):)
 

zeost

عضو جدید
نوارهای کاست قدیمی را به راحتی بازیافت کنید
اگر از سال های قبل هنوز تعداد زیادی نوار کاست دارید که با آمدن فناوری های جدید مانند انواع CD,DVD,MP3 player و فلش مموری غیر قابل استفاده شده اند،کمی صبر کنید و آنها را دور نریزید.
ion tape express converter اگرچه ظاهری شبیه به واکمن های قدیمی دارد ولی به تازگی ساخته شده و مخصوص بازیافت نوارهای کاست می باشد.با قرار دادن نوار کاست در درون tape و اتصال به pc از طریق پورت USB ،محتوی کاست ها اعم از موزیک و ... به صورت فایل mp3 در درون کامپیوتر ذخیره می شود.
قیمت آن 50 دلار است و با چند عدد باتری AA کار میکند.



ارسال تصویر از قاب عکس به قاب عکس
CEIVAORO80 قاب عکس دیجیتالی ،نمونه ای کاملا متفاوت از انواع digiframeهاست که تا کنون دیده اید.
امکان تعبیه شده روی این محصول MMS ,PC networking بوده که خئمات متفاوتی را به کاربر ارائه می دهد.با استفاده از این برنامه کاربر می تواند عکس دخواه خود را به قاب عکس دیجیتالی دوست خود در سراسر جهان ارسال کند.امکان اتصال به کانال های ESPN,ABC news نیز بر روی آن وجود دارد.
8 LCD اینچ،رزولوشن 640X480، امکان اتصال wifi و USB و منفذ ورودی مموری کارت از دیگر ویژگی های این قاب عکس دیجیتالی است و قیمت آن 179 دلار می باشد.



فناوری برای بیماران آلزایمری
اگر دارای حافظه بیماری هستید و همه چیز را زود فراموش می کنید vicon revue camera می تواند بسیار به شما کمک کند.
این وسیله برای بیماران آلزایمری و افرادی که دارای حافظه ضعیفی هستند طراحی شده است.کافی است کاربر این دستگاه کوچک و سبک را به گردن خود بیندازد تا دستگاه به طور هوشمند در طول روز از هر مکانی که او به آنجا میرود عکس گرفته و در پایان روز فرد با دیدن تصاویر به یاد آورد که چه کارهایی انجام داده و به تقویت حافظه او کمک کند.

 

ali_seraj2008

عضو جدید




آیا تا به حال در خیالتان خواسته اید که دستتان را در نور مایع بشویید؟ این گجت آرام و کوچک بطور شگفت آوری باهوش است، این ابزار تقریبا بر روی تمامی شیرهای آب استاندارد قابل نصب است و دارای یک سوویچ داخلی است که چراغ های نورانی آن را روشن می کند. وقتی شما شیر آب را باز می کنید جریان آب به آبشاری از نور تبدیل میشه

سلام واقعا جالب بود میگم تو ایران پیدا میشه؟​












[/QUOTE]
 

prisa

عضو جدید
کاردی که بدن قربانی خود را منفجر میکند

این گجت وحشتناک واقعا موجب شرمساری نوع بشر است. کارد WASP یک کارد شکاری معمولی نیست. این کارد پس از ضربه زدن یک کپسول از گاز فشرده شده را به درون بدن حیوان قربانی تزریق میکند که این کار باعث یخ زدن و انفجار فوری اندام حیوان میشود. به گفته شرکت سازنده، حجم گاز تزریقی به قدری است که محل ضربه خورده فورا به اندازه یک توپ بسکتبال متورم و منفجر میشود. البته توجیه ساخت چنین کاردی این بوده که برای کشتن کوسه ها و خرس های وحشی در مواقع خطر ساخته شده. و این مکانیسم به این دلیل در آن طراحی شده که خیلی سریع حیوان حمله کننده را از پای در بیاورد. اما به هر حال این کارد خیلی آزادانه فروخته میشود. به همین دلیل اعتراضاتی هم در انگلستان به فروش این کارد شده است. من هم فکر میکنم وجود چنین چیزی اصلا جالب نیست. تصورش را بکنید که یک قاتل سریالی چنین کاردی داشته باشد! ضمنا به نظر من استفاده از چنین چیزی حتی در مقابل حیوانات نیز اصلا قابل توجیه نیست.​


در ویدیوی کوتاه 47 ثانیه ای که در بخش ادامه مطلب قرار گرفته میتوانید ببینید که یک نفر چگونه دو عدد هندوانه را با این کارد مورد حمله قرار میدهد.​


[/QUO


سلام فقط میتونم بگم مدیریت برانده شماست
 

shiva_bkr68

عضو جدید
فناوري جديد انتقال عكس به رايانه

فناوري جديد انتقال عكس به رايانه

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران از فارس، اين فناوري كه به تازگي در توليدات جديد سوني گنجانده شده است، انتقال بي سيم اطلاعات را با سرعت بالا تسهيل كرده و نياز به انواع سيم و كابل براي ذخيره عكس هاي يك دوربين ديجيتال بر روي رايانه را از بين مي برد.
اين فناوري با لپ تاپ هاي VAIO شركت سوني و عموم رايانه هاي مدرن شخصي سازگاري دارد. براي اين كار كافي است دوربين و رايانه مورد نظر در حالت ترانسفرجت قرار داده شوند و سپس با كنارهم قرار دادن فيزيكي دو وسيله انتقال اطلاعات آغاز مي شود.

مقامات سوني مي گويند براي اين كار از فناوري موسوم به UWB يا (Ultrawide Band) استفاده كرده اند كه سريعتر از سرعت انتقال ديتا با استفاده از پرت USB است.
با استفاده از ترانسفرجت مي توان اطلاعات را به طور بي سيم بين دو دوربين ديجيتال، دوربين و تلويزيون و دوربين و رايانه جابجا كرد.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام واقعا مطالب خیلی خوبی بود

آی تی در کشور خودمون وضعش چطوره ؟
آیا حتی به سطح نانو تکنولوژی رسیدیم یا نه ؟
 

ویرا

عضو جدید
مانیتورهای LED و سری سه‌بعدی صفحه‌نمایش‌ سامسونگ معرفی شد

مانیتورهای LED و سری سه‌بعدی صفحه‌نمایش‌ سامسونگ معرفی شد

مانیتورهای LED و سری سه‌بعدی صفحه‌نمایش‌های سامسونگ از جدید‌ترین فناوری‌های سه‌بعدی، طراحی جذاب، کارایی بالا و انعطاف‌پذیری بی‌نظیر بهره می‌برند.
به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، صفحه‌نمایش سری‌های SA 9، TA 9، CA 7، CA 5 و UD جدید بهترین تجربه بصری را برای علاقمندان به سرگرمی‌های دیجیتال و بازی‌های کامپیوتری ارائه می‌کند.
در مدل‌های Central Stationبا فراهم ساختن امکانات ارتباطی متنوع، زندگی کاربران را ساده‌تر ساخته و در آخرین سری از مدل‌های UD، راه‌حل‌های مطمئئنی برای ساخت دیوارهای ویدئویی ارائه شده است.
صفحه‌نمایش سه‌بعدی LED و Full HD سری نه که در ابعاد 23 و 27 اینچ تولید شده‌اند، با داشتن دقت تصویر 1920 در 1080 پیکسل می‌توانند هر نوع محتوای سه‌بعدی از بازی‌ها گرفته تا فیلم‌ها و تصاویر سه‌بعدی را با واقعی‌ترین شکل ممکن نمایش دهند.
در این میان، مدل SA950 توانایی تبدیل تصاویر دو بعدی پخش شده از دستگاه‌های پخش‌کننده Blu-Ray، کامپیوتر، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های Set-Top box به سه‌بعدی در زمان پخش آن را دارد.
مدل SA950 دارای حالت 120 هرتز است که علاوه بر توانایی نمایش تصاویر سه‌بعدی، حرکات سریع بازی‌های ویدئویی را نیز به خوبی نمایش می‌دهد.
وجود ورودی‌های تصویر DisplayPort و HDMI نیز کمک می‌کند تا به راحتی بتوان جدیدترین دستگاه‌های سه‌بعدی را به این صفحه‌نمایش متصل کرد.
زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع دو میلی‌ثانیه نیز به نمایش هرچه بهتر تصاویر متحرک کمک می‌کند.
SA950 یک مجموعه سه‌بعدی بسیار کامل است و به همراه SA950 یک جفت عینک سه‌بعدی نیز عرضه می‌شود.
SA950 بسیار باریک بوده و از پوششی متالیک و نقره‌ای روی آن استفاده شده است. زیبایی این صفحه‌نمایش به خوبی آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می‌کند.
استفاده از نور پس‌زمینه LED باعث شده تا توان مصرفی این مدل در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های معمولی، تا 40 درصد کاهش یابد.
در کنار این ویژگی، دو قابلیت جدید برای کاهش مصرف انرژی نیز در نظر گرفته شده است. سنسور نوری Eco Light با تشخیص میزان نور محیط و تنظیم نور صفحه‌نمایش براساس آن به کاهش بیشتر مصرف انرژی نیز کمک می‌کند.
همچنین سنسور Eco Motion در زمانی که کاربر در جلوی صفحه‌نمایش قرار ندارد آن را خاموش می‌کند.
مدل TA950 دارای گیرنده داخلی تلویزیون بوده و حتی می‌تواند تصاویر تلویزیونی سه‌بعدی را نیز دریافت کند.
این دستگاه توانایی اتصال Smart Hub سامسونگ را نیز دارد و به کمک آن می‌توان در سایت‌های پخش فیلم مانند YouTube و Netflix یا سایت‌های اجتماعی Facebook و Twitter به گشت و گذار پرداخت و نرم‌افزارهای موجود در Samsung Apps را دانلود کرد. دو قابلیت AllShare و ConnectShare نیز امکان مرور صفحات وب و همگام‌سازی دستگاه‌های چندرسانه‌ای دیجیتال با یکدیگر را می‌دهد.
روی مدل TA950 دو بلندگوی 7 واتی قرار گرفته که از dolby Digital، SRS TheaterSound HD، DTS 2.0 و صدای سه بعدی پشتیبانی می‌کنند.
مدل UD55A دارای دقت تصویر 1080در1920پیکسل و شدت روشنایی 700nits است.
برای رسیدن به حداکثر کیفیت تصویر، دو فناوری جدید در UD55A به کار گرفته شده است. فناوری Automatic Color Calibration به طور خودکار تراز سفیدی تصویر را تنظیم کرده و سنسور تشخیص نور محیط (که قابل جدا شدن است) نیز می‌تواند شدت نور را براساس نور محیط تنظیم کنید.
اتصال‌های تصویری UD55A بسیار متنوع است و شامل یک D-Sub، یک DVI و دو HDMI می‌شود. همچنین یک اتصال خروجی DVI نیز در نظر گرفته شده که به کمک آن می‌توان تا حداکثر 100 صفحه‌نمایش را به یکدیگر متصل کرد و یک تصویر را روی تمامی آنها نمایش داد.
در UD55A یک کامپیوتر تحت شبکه مجهز به Windows Embedded Standard 2009 و نرم‌افزار مدیریت محتوای MagicInfo که سامسونگ خود آن را طراحی کرده وجود دارد.
وجود پورت شبکه RJ45، امکان کنترل از راه دور صفحه‌نمایش و از طریق پورت LAN را فراهم می‌کند.
ایران خبر
 

ویرا

عضو جدید
تبلت با دو صفحه لمسی به بازار عرضه می شود

تبلت با دو صفحه لمسی به بازار عرضه می شود

تبلت دو صفحه ای KNO یکی از نخستین دستگاههای جدیدی به شمار می رود که در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرف کننده به معرض نمایش گذاشته شده است.
این وسیله که هدف از طراحی و تولید آن بازار آموزشی و خانوادگی عنوان شده دارای دو صفحه نمایش با اتدازه مساوی 14/1 اینچی می باشد که نسبت به انگشتان و یا قلم طراحی حساسند.
این دستگاه نسبتا سنگین 2/5 کیلو گرم وزن دارد که احتمالا در حمل آن محدودیت هایی به وجود خواهد آورد.
بر خلاف دیگر تبلتهای رایج در بازار نظیر گالاکسی تب شرکت سامسونگ و Streak شرکت دل که از سیستم عامل اندرویید استفاده می کنند، KNO تحت نسخه آبونتای 9,10 سیستم عامل لینوکس اجرا می شود.
این دستگاه به زودی به همراه یک فلش مموری 16 یا 32 گیگا بایتی و با قیمت 899 دلار عرضه خواهد شد.
ایران خبر
 

Similar threads

بالا