کلوپ آبیدلان.

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نکونام: ماندنم در استقلال مشخص نيست

جواد نکونام اعلام کرد که ماندنش در استقلال هنوز مشخص نيست اما آرزو دارد با اين تيم قهرمان آسيا شود.

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران پس از قهرماني در ليگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دير قهرمان شديم اما خدا را شکر که سرانجام به اين عنوان رسيديم و جشن بزرگي گرفتيم. اميدوارم اين قهرماني مبارک همه باشد.

به گزارش ايسنا،وي در پاسخ به سوالي درباره نگراني هواداران براي آينده اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا گفت: هميشه در ايران اين اتفاقات مي‌افتد که مربي و مدير ثبات نداشته‌اند. حتي معلوم نيست چه بازيکناني در تيم مي‌مانند. متاسفانه مرحله به مرحله ليگ قهرمانان، تيم تغيير مي‌کند و تيم‌هاي غرب آسيا بيشتر از اين موضوع ضربه مي‌خورند تا شرق آسيايي‌ها.

وي به قرارداد دو ساله‌اش با استقلال اشاره کرد و گفت: من به عشق استقلال آمدم تا فوتبالم را اينجا تمام کنم. قراردادم دو ساله است اما براي ماندنم بايد شرايطي که مد نظر است مهيا شود. فتح‌الله‌زاده شاهد است، وقتي به تيم آمدم گفتم که نه پاداش مي‌خواهم و نه چيز ديگر. مي‌دانستيم قهرمان ليگ مي‌شويم اما من براي قهرماني آسيا به استقلال آمدم چرا که قهرماني در آسيا آرزوي من است. يکي از شرايط من براي ماندن اين است که تيم براي قهرماني بسته شود اما دوست ندارم راجع به موضوعات ديگر الان صحبت کنم چرا که دو بازي مهم در ليگ قهرمانان داريم و تيم بايد به آن بازي فکر کند.

نکونام همچنين گفت: استقلال هميشه بزرگ و جاودانه است و هر بازيکني دوست دارد در اين تيم باشد. حتي من که کاپيتان تيم ملي هستم و در اوساسوناي اسپانيا بازي کرده‌ام.
 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]آشنايي با حريف آسيايي استقلال[/h]
[h=2]تيم فوتبال استقلال در حالي فردا شب در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با الشباب امارات ديدار مي‌کند که اين تيم سال گذشته در تهران 6 گل از پرسپوليس دريافت کرد.[/h]


تيم‌هاي فوتبال استقلال ايران و الشباب امارات فرداشب از مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف هم مي‌روند و اين در حالي است که اين دو تيم پيش از اين تا به حال در رقابت‌هاي آسيايي و بين‌المللي با يکديگر ديدار نکرده و اين اولين رقابت رسمي آنها در قاره کهن به حساب مي‌آيد.

*عملکرد الشباب در آسيا؛ تيمي هميشه قعرنشين

به گزارش فارس ، تيم اماراتي براي نخستين بار در سال 1992 حضور در آسيا را تجربه کرد. اين تيم در همين سال و پس از صعود از مرحله گروهي در ديدار نيمه نهايي مقابل الهلال عربستان يک بر صفر شکست خورد و از رسيدن به فينال بازماند. در نهايت الشباب عنوان چهارمي آسيا را به خود اختصاص داد.

در همين سال الهلال در فينال مقابل استقلال در ضربات پنالتي به برتري رسيد و قهرماني آسيا را جشن گرفت.

در سال 1996 الشباب در همان مرحله نخست با تساوي مقابل النصر لبنان طي دو ديدار رفت و برگشت و به خاطر گل خورده در خانه از رسيدن به مرحله دوم بازماند.

با آغاز دور جديد ليگ قهرمانان آسيا، الشباب امارات از سال 2009 حضور در اين رقابت‌ها را تجربه کرد. اين تيم در اين سال در گروه چهارم رقابت‌ها و در گروهي که سپاهان هم قرار داشت پس از نماينده ايران با 7 امتياز در قعر جدول قرار گرفته و از رسيدن به مرحله حذفي محروم شد.

در همين دوره سپاهان در بازي رفت 2 بر صفر بازي را به سود خود به پايان رساند اما در بازي برگشت الشباب موفق‌تر عمل کرده و حريف ايراني خود را 2 بر يک شکست داد.

الشبابي‌ها در سال 2012 و در دومين حضور آسيايي خود در شکل جديد رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا کار خود را از مرحله پلي‌‌آف آغاز کرده و با برتري مقابل نفتچي ازبکستان راهي مرحله گروهي شدند.

در اين مرحله الشباب با قرار گرفتن در گروه چهارم رقابت‌ها و هم‌گروه شدن با پرسپوليس، يک‌بار ديگر با قعرشيني به کار خود در اين مرحله اين بار با 2 امتياز پايان داد تا به عنوان يکي از ضعيف‌ترين تيم‌هاي مرحله گروهي شناخته شود.

الشباب در دوره گذشته در بازي رفت مقابل پرسپوليس 6 بر يک بازي را واگذار کرد و در بازي برگشت هم 3 بر يک مقابل نماينده سرخپوش ايران شکست خورد.

*از آغاز تا پايان با نمايندگان ايران!

با اين حال تيم هميشه قعرنشين الشباب در رقابت‌هاي آسيايي در رقابت‌هاي امسال نتايج بهتري را کسب کرده و توانست در گروه دوم رقابت‌ها که ديدارهايي نزديک و پاياپاي در آن جريان داشت تا جايي که تيم‌هاي صعود کننده در روز پاياني مشخص شدند، با کسب 9 امتياز به عنوان تيم دوم براي اولين بار راهي مرحله حذفي شود.

الشباب امسال هم کار را در مرحله پلي‌آف و با برتري مقابل صبا در قم و در ضربات پنالتي آغاز کرد. سپس اين تيم در گروه دوم با تيم‌هاي لخوياي قطر، الاتفاق عربستان و پاختاکور ازبکستان هم‌گروه شد و در نهايت توانست با 3 پيروزي و 3 شکست راهي مرحله حذفي شده تا در اين مرحله يک‌بار ديگر با تيمي از ايران براي رسيدن به جمع 8 تيم برتر آسيا مصاف دهد.

در هر حال الشباب امسال رقابت‌هاي آسيايي خود را با ديدار با نماينده‌اي از کشورمان (صبا) آغاز کرده و اميدواريم با ديدار با نماينده ديگري از کشورمان (استقلال) به پايان برساند.

*تاريخچه و کارنامه افتخارات الشباب

الشباب امارات در سال 1958 در شهر دبي تأسيس شد. اين تيم سه بار در سال‌هاي 90، 95 و 2008 عنوان قهرماني ليگ امارات را به دست آورده و چهار بار هم امير کاپ امارات را در سال‌هاي 81، 90، 94 و 97 کسب کرده است. اين تيم در رقابت‌هاي امسال هم با رسيدن به فينال اين رقابت‌ها فرصت کسب يک عنوان قهرماني ديگر را هم دارد.

الشبابي‌ها دو بار در سال‌هاي 92 و 2011 جام باشگاه‌هاي خليج فارس را کسب کرده و در سال 2011 هم جام اتصالات امارات به اين تيم رسيده است.

*تمام ايراني‌هاي الشباب

الشباب تيمي نام آشنا براي ايراني‌ها به شمار مي‌رود، چراکه همواره و در طي ساليان گذشته بازيکنان سرشناس زيادي از فوتبال ايران در اين تيم توپ زده‌اند.

علي دايي، جواد کاظميان، مهرداد ميناوند، ايمان مبعلي و مهرداد اولادي و داريوش يزداني در سال‌هاي اخير در الشباب بازي کرده و سابقه حضور در اين تيم اماراتي را دارند.

*الشباب امسال، فيناليست اميرکاپ و ششم جدول

تيم سبزپوش اماراتي که امسال در جام‌هاي مختلف اين کشور حضور داشت در رقابت‌هاي اميرکاپ بهترين نتايج را کسب کرده و بايد براي کسب عنوان قهرماني اين رقابت‌ها دو هفته ديگر در ديدار فينال به مصاف الاهلي برود.

در رقابت‌هاي جام اتصالات الشباب با شکست از عجمان در نيمه نهايي از صعود به فينال بازماند.

همچنين حريف اماراتي استقلال در آسيا در فصل جاري ليگ برتر امارات تا پايان هفته بيست و چهارم اين رقابت‌ها با کسب 39 امتياز در مکان ششم جدول 14 تيمي ليگ برتر اين کشور حاشيه خليج فارس قرار دارد.

*سرمربي سابق تيم ملي عربستان مقابل ژنرال

الشباب امارات از يک مربي برزيلي به نام مارکوس پاکيتا بهره مي‌برد. نکته قابل توجه اينکه اين مربي سابقه هدايت تيم‌هاي الشباب امارات، فلامينگوي برزيل، فلوميننزه برزيل، الهلال عربستان، تيم ملي عربستان، الريان قطر و تيم ملي ليبي را در کارنامه دارد.

همچنين علاوه بر بازيکنان بومي، در جمع بازيکنان الشباب سه بازيکن برزيلي و يک ازبکستاني هم حضور دارند.


*الشباب - استقلال از نگاه آمار



پس از آغاز ليگ قهرمانان آسيا با سيستم جديد، استقلال از سال 2009 همواره و به صورت پياپي در تمام ادوار حاضر بوده است.

بر همين اساس و در 5 فصل اخير که استقلال در اين رقابت‌ها حاضر بوده است، اين تيم در 4 فصل با تيم‌هاي اماراتي سابقه هم‌گروهي دارد که 3 فصل آن با الجزيره و يک فصل ديگر با العين در يک گروه قرار داشته است تا به اين ترتيب الشباب، حريف فردا شب استقلال سومين حريف اماراتي اين تيم در آسيا باشد.

در تاريخچه رويارويي استقلال با تيم‌هاي اماراتي، آبي‌ها در دو بازي که يکي از آنها در تهران بوده نتيجه را به الجزيره واگذار کرده و دو بار هم مقابل العين در فصل جاري به برتري رسيده‌اند تا در تاريخچه ديدارهاي استقلال با تيم‌هاي اماراتي، همه چيز مساوي باشد.

*مصاف استقلال با تيم‌هاي اماراتي در ليگ قهرمانان آسيا:

دور رفت 2009: استقلال يک - الجزيره يک

دور برگشت 2009: الجزيره 2 - استقلال 2

دور رفت 2010: استقلال صفر - الجزيره صفر

دور برگشت 2010: الجزيره 2 - استقلال يک

دور رفت 2012: استقلال يک - الجزيره 2

دور برگشت 2012: الجزيره يک - استقلال يک

دور رفت 2013: استقلال 2 - العين صفر

دور برگشت 2013: العين صفر - استقلال يک

دور رفت يک هشتم نهايي 2013: الشباب ؟ - استقلال ؟

دور برگشت يک هشتم نهايي 2013: استقلال ؟ - الشباب ؟

به اين ترتيب و در صورت برتري استقلال در ديدار فردا شب مقابل الشباب اين تيم در تقابل با تيم‌هاي اماراتي پيش خواهد افتاد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی: الشباب مرموز بازی می‌کند/ رییس جدید AFC به فکر برنامه لیگ قهرمانان باشد

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 92022416514
سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵



امیر قلعه‌نویی می‌گوید استقلال برای پیروزی بر الشباب به امارات آمده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الشباب امارات اظهار کرد: در ابتدا باید از میزبانی خوب الشباب تشکر کنم. فردا بازی حساسی با این تیم داریم، آن‌ها مرموز بازی می‌کنند. بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که آن‌ها از کمترین موقعیت گل می‌سازند. البته آن‌ها تیم خوش‌شانسی هم هستند. هم در بازی مقابل صبا و با پاختاکور با خوش‌شانسی نتیجه بازی را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: الشباب فوتبال را با حوصله بازی می‌کنداین تیم سه مهاجم خوب دارد و برنامه ما هم این است که ارتباط خط حمله و هافبک آن‌ها را قطع کنیم. البته آن‌ها نقاط ضعفی هم دارند که فعلا به آن‌ها اشاره نمی‌کنم.
قلعه‌نویی با اشاره به اینکه استقلال برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رود گفت: ما مقابل الشباب چند هدف را دنبال می‌کنیم. هدف اصلی ما نباختن است. البته در بازی خارج از خانه مساوی بد نیست اما روحیه تیم ما همیشه هجومی است و سعی می‌کنیم پیروز بازی شویم. واقعیت فوتبال هم حرف نیست و باید ببینیم در 90 دقیقه چه می‌شود.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای مهار خط حمله حریف دارد گفت: در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت الشباب کار کردیم. یکی از دستورات ما در بازی فردا انجام پرس تیمی است که این کار را بویژه در یک سوم میانی تکرار می‌کنیم.
قلعه‌نویی با بیان اینکه تیمی که می‌خواهد در آسیا موفق شود باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشد گفت: در همه دنیا تیم‌ها با برنامه جلو می‌روند. هیچ کس فکر نمی‌کرد که در لیگ قهرمانان اروپا دو تیم آلمانی به فینال برسند. همه برنامه می‌ریزند اما در پایان اتفاقی می‌افتد که کسی فکر آن را نمی‌کند. نیروی انسانی خوبی در استقلال داریم. باید از فوتبال آسیا یک ایراد گرفت و آن هم این است که تیم‌های غرب آسیا مجبورند برای حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان دو تیم داشته باشند. ما الان سه ماه تعطیل می‌شویم و دیگر بازی نداریم. اما تیم‌های شرقی درست در اوج بازی‌های خود هستند. توقع من از رییس جدید AFC این است که برنامه‌ی بازی‌ها را درست کند.
وی درباره این موضوع که حضور او در تیم استقلال سال 1991 که جام باشگاه‌های آسیا را فتح کرده بود چه کمکی به قهرمانی این تیم در فصل جاری می‌کند گفت: من در آن تیم بازی می‌کردم اما الان سطح فوتبال خیلی فرق کرده است. فوتبال آسیا پیشرفت زیادی داشته و به رقابت با تیم‌های اروپایی نزدیک می‌شود. ضمن اینکه قهرمانی‌های قبلی استقلال در آسیا به تیم ما شخصیت داده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] استقلال و پرسپولیس در خوان جدید واگذاری

[/h]

» سرویس: اقتصادي - بانك، بيمه، بورس
کد خبر: 92022416693

سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴



در حالی که اقدامات نهایی برای عرضه سهام یکی از باشگاه‌های ورزشی در بازار فرابورس ایران در حال انجام است که نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز سه شنبه تکلیف نحوه واگذاری سهام سرخابی‌ها را مشخص کرده و تصمیم گرفتند تا 49 درصد از سهام این باشگاه‌ها به هواداران و 51 درصد را به بخش خصوص واگذار کنند.
به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در حالی که چند سال از وعده‌های مختلف مسئولان در خصوص زمان واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و همچنین آماده‌سازی آنها می‌گذرد که نمایندگان مجلس تصمیم تازه ای پیرامون سهام سرخابی‌ها گرفته و به دولت اجازه دادند تا 49 درصد از سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به هواداران و 51 درصد را به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
به این ترتیب در حالی که ابتدا قرار بود 20 درصد از سهام آنها نزد دولت باقی مانده و 80 درصد آن واگذار شود، واگذاری دو باشگاه پر طرفدار ورزشی وارد فاز جدید شد و تکلیف نحوه واگذاری سهام این دو باشگاه پس از دو سال آماده سازی مشخص شد.
این در حالی است که بیش از دو سال است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیست واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی قرار گرفته و مسئولان مختلف زمان های متعددی را برای این واگذاری اعلام می‌کنند تا جایی که حتی یک بار واگذاری سرخابی ها تا سطح قیمت گذاری پیش رفت و قیمت آنها از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام شد اما مخالفت‌های متعدد از سوی مقامات مختلف این واگذاری را به تعویق انداخت.
** روند واگذاری سرخابی ها در سال90
به این ترتیب و از آنجایی که هر سال تصمیمات جدید برای واگذاری استقلال و پرسپولیس گرفته می‌شود، در سال 90 قرار شد تنها برند و امتیاز ورزشی این دو باشگاه واگذار شده و دارایی و بدهی آن به دلیل ساختار مالی نامناسب و نداشتن دارایی و زیان انباشته آن به وزارت ورزش منتقل شود بر این اساس تنها حق امتیاز و برند باشگاه قیمت‌گذاری شد ولی به تصویب هیات واگذاری نرسید و مورد قبول این هیات واقع نشد.
اما با آمدن وزیر ورزش در سال 91 تصمیم دیگری برای این دو باشگاه گرفته و قرار شد بررسی‌های بیشتری در خصوص اساسنامه و واگذاری این دو باشگاه ورزشی صورت گیرد به طوری که مقرر شد ابتدا صورت‌های مالی این دو شرکت از حالت عدم اظهار نظر حسابرس و مردود بودن خارج شود؛ بر این اساس حسابرس و بازرس قانونی نسبت به صورتهای مالی منتهی به 31 خرداد 91 این دوباشگاه نظر مشروط دادند.
** روند واگذاری سرخابی ها در سال91
ضمن اینکه با همکاری وزارت ورزش، اقتصاد و سازمان خصوصی سازی پیشنهاد شد که به این دو شرکت دارایی واگذار شود که در این راستا طرح واگذاری دو ورزشگاه به باشگاه های استقلال و پرسپولیس در جلسه هیات وزیران مطرح شد و به با موافقت تمام اعضا مقرر شد تا دو مجموعه ورزشی به این دو باشگاه واگذار شود.
به این ترتیب با ابلاغ مصوبه هیات وزیران در تاریخ 17 دی ماه 91 قرار شد مجموعه ورزشی شهید درفشی پور به باشگاه پرسپولیس و مجموعه ورزشی مرغوبکار به باشگاه استقلال واگذار شود تا این دو باشگاه با استفاده از ظرفیت قانون بودجه 91 و امکان افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، سرمایه خود را بین 20 تا 30 میلیارد تومان افزایش دهند تا با استفاده از این دارایی بتوانند فرایند پذیرش در فرابورس را انجام دهند.
اما این تمام ماجرا نبود و با واگذاری دو مجموعه ورزشی به باشگاه استقلال و پرسپولیس باید فرایند افزایش سرمایه این دو باشگاه انجام می شد تا جمع حقوق صاحبان سهام آنها از منفی به مثبت تبدیل شود همچنین باید اقدامات کارشناسی برای قیمت گذاری صورت می گرفت تا مقدمات پذیرش آنها در فرابورس فراهم شود.
به این ترتیب زیان ده بودن ، وضعیت صورت‌های مالی، اشکالات اساسنامه و صورتجلسه مجمع از موانع اصلی واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال های گذشته بود در این راستا در تیر ماه سال 91 اساسنامه این دو باشگاه اصلاح شد و ساختار زیان دهی و زیان انباشته این دو باشگاه که مانع اصلی واگذاری آنها بود باعث تا در سال گذشته 2 باشگاه درفشی فر و مرغوبکار به این دوباشگاه واگذار شده و حقوق صاحبان سهام آنها مثبت شود اما تغییر وضعیت سودآوری و افزایش سرمایه 30 میلیارد تومانی این باشگاه ها نیز نتوانست سهام سرخابی ها را از دروازه بازار سرمایه رد کند.
فراهم کردن این مقدمات باعث شد تا مسئولان سازمان خصوصی سازی نسبت به واگذاری سهام پرسپولیس تا پایان سال 91 تاکید کرده و اعلام کنند که سهام باشگاه پرسپولیس قبل از پایان سال در فرابورس عرضه می شود اما این وعده نیز به سرنوشت سایر وعده ها دچار شد.
عرضه نشدن سهام استقلال و پرسپولیس قبل از پایان سال 91 نشان داد که با وجود واگذاری دو باشگاه ورزشی به این دو باشگاه و خارج شدن آنها از ساختار زیاندهی، موانع دیگری پیش روی این دو باشگاه قرار دارد به طوری که حسابرس قانونی باید صورت‌های مالی این دو باشگاه را حسابرسی کرده و صورتجلسه مجامع این دو باشگاه اصلاح شود که این اقدامات تا قبل از پایان سال میسر نشده بود.
**روند واگذاری سرخابی ها در سال92
اما در اردیبهشت خبرهایی مبنی بر آماده شدن باشگاه پرسپولیس به گوش رسید به طوری که معاون سازمان خصوصی سازی در اردیبهشت امسال از برطرف شدن مشکلات واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت:مشکلات مربوط به حسابرسی و صورتحساب مجمع باشگاه پرسپولیس برطرف شده و بعد از امضای وزیر اقتصاد اقدامات بعدی واگذاری آنها انجام می شود.
به گفته شمس جامخانه یکی از مشکلات واگذاری این دو باشگاه ورزشی صورت جلسه مجامع و حسابرسی صورت‌های مالی آنها بود که با برگزاری جلسات مختلف این مشکلات برطرف و جمع بندی نهایی حاصل شد.
معاون سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس را برای واگذاری آماده تر از باشگاه استقلال دانست وعنوان کرد: باشگاه پرسپولیس بعد از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها در فرابورس پذیرش شده و اقدامات عرضه سهام آن انجام می شود.
تمامی این اقدامات در حالی انجام شده است که رییس سازمان بورس در جدید ترین اظهار نظر خود از پابرجا بودن موانع واگذاری سرخابی ها سخن گفته و واگذاری این دو باشگاه را منوط به شفاف سازی دانسته است.
علی صالح آبادی معتقد است، این دو باشگاه ورزشی برای عرضه ابتدا باید در فرابورس پذیرش شوند که برای پذیرش آن باید شفاف سازی لازم صورت گیرد و اطلاعات مورد نیاز ارائه شود.به گفته رئیس سازمان بورس در واگذاری این دو باشگاه ورزشی تنها بحث صورتجلسه مجمع و حسابرسی صورت‌های مالی مطرح نبوده و موضوع افزایش سرمایه و ساختار مالی آنها مطرح است.
رییس سازمان بورس تاکید دارد که واگذار شدن استقلال و پرسپولیس هنوز کار زیادی دارد و واگذاری آنها کار ساده‌ای نیست.
به این ترتیب در شرایطی که مسئولان نظر شفافی در خصوص علت تاخیر در واگذاری استقلال و پرسولیس نداده و بعضا نظرات متناقضی ارائه می کنند که تصمیمات جدید برای واگذاری سهام باشگاه های پرطرفدار ورزشی در سال 92 اتخاذ و مقرر شد تا 49 درصد از سهام آنها به هواداران منتقل شده و 51 درصد به بخش خصوصی که اهلیت و قابلیت آنها به تایید وزارت ورزش و جوانان رسیده باشد، واگذار شود.
با این حال و در شرایطی که هنوز باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم ارائه اطلاعات لازم و شفاف سازی، مجال حضور در بازار سرمایه را پیدا نکرده است که واگذاری استقلال و پرسپولیس وارد فاز جدیدی شده و 49 درصد باید به هواداران و 51 درصد به بخش خصوصی دارای اهلیت واگذار شود.
تصمیم شرایط جدید واگذاری سرخابی ها در مجلس، مسئولیت سازمان خصوصی سازی را در خصوص واگذاری این دو شرکت پر طرفدار و حساس سنگین تر کرده است زیرا علاوه بر قیمت گذاری مناسب این دو باشگاه ،باید بررسی های همه جانبه در خصوص نحوه واگذاری به هواداران و بخش خصوصی دارای اهلیت صورت گیرد.

به این ترتیب بعد از انجام اقدامات پذیرش، هیات واگذاری در مورد میزان عرضه، قیمت سهم و شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری می کند.
به این ترتیب و در حالی که باید بعد از انجام اقدامات پذیرش، هیات واگذاری در مورد میزان قیمت سهم و شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری کند که باید دید باشگاه های استقلال و پرسپولیس با وجود شرایط جدید واگذاری و پا برجا بودن ساختار زیان دهی تا پایان سال جاری مجال حضور در بازار سرمایه و سرخابی شدن فرابورس را پیدا می کنند یا همانند سال های گذشته به سرنوشت نامعلومی دچار شده و در سال بعد در معرض تصمیمات جدید رییس‌جمهور جدید و وزیر جدید قرار می گیرند.
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام
اقا من فردا دو امتحان دارم
در گریه های شبانه و ضجه های روزانه و مویه های پیام نور ما را دعا کنید
ان شاء الله که بچه ها هم فردا الشباب رو سوراخ سوراخ کنن
 

sara20012

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
امشب استقلال- الشباب امارات ;آبی ها به دنبال پاسداشت غرور ملی ایرانیان

امشب استقلال- الشباب امارات ;آبی ها به دنبال پاسداشت غرور ملی ایرانیان

الشباب را تیمی می‌نامند که در دفاع استحکام مطلوبی دارد و در اجرای تاکتیکهای ضد حمله بسیار متبحر نشان می‌دهد. آنها با همین حربه راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند و بیم آن می‌رود که در بازی امشب نیز همان تاکتیکهای مرموزانه خود را به اجرا در آورند.
پیش از سفر استقلال به سوی امارات، روی این تاکتیکها با بازیکنان کار شد و قلعه نویی و همکارانش در تمرینات روزهای اخیر بارها روی ویژگی‌های تیم اماراتی کار کردند تا استقلال در بازی مهم امشب نسبت به نحوه بازی تیم الشباب امارات آگاهی لازم را داشته باشد. اگربخواهیم نمایی کلی از تیم الشباب ارایه کنیم باید این تیم را ضعیف تر از الهلال عربستان و کمی قوی تر از تیم العین بدانیم.
در واقع الشباب نه مانند الهلال آن قدر پر قدرت است و نه مانند العین تیمی ناهماهنگ. البته العین بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود داشت، اما از نظر اجرای شیوه های تاکتیکی خود بسیار ناهماهنگ بود. بدین ترتیب امشب استقلال تیمی را ملاقات می‌کند که هم می‌تواند مقابل تنها نماینده باقی مانده کشورمان مغلوب باشد و هم اینکه شکستی را تحمیل کند.
در این میدان شاید کسب یک تساوی هم برای استقلال کفایت کند. رفت و برگشت شدن بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این فرصت را در اختیار آبی‌ها قرار می‌دهد که در بازی برگشت از امتیاز میزبانی استفاده کنند. البته استقلال در بازی های بیرون خانه خود بهتر از بازی های خانگی نتیجه گرفته که مؤید آن برتری مقابل الهلال در ریاض و پیروزی مقابل العین در امارات است. نماینده کشورمان که به لحاظ دفاعی بهترین تیم تاریخ برگزاری لیگ برتر است و آمار جالب توجهی را در فصل دوازدهم از خود بر جا گذاشت، به نظر می‌رسد با در اختیار داشتن مهدی رحمتی، پژمان منتظری، جواد نکونام و جی لوید ساموئل نگرانی از خط دفاع خود نداشته باشد و امشب نیز با همان آرایش هماهنگ مقابل الشباب که آنها نیز تنها نماینده امارات محسوب می‌شوند، قرار بگیرند.
استقلال امشب همچون بازی های قبل باید حواسش به بازیکنان برزیلی حریف باشد. در ترکیب الشباب لوئیز هنریکه و ادگارد برزیلی را می‌بینیم و البته عزیزبیک حیداف ازبک که از جمله کلیدی های حریف به شمار می‌آیند. مارکو پاکوئتا، سرمربی برزیلی تیم الشباب برای گذر از این مرحله روی این بازیکنان حساب ویژه ای باز خواهد کرد، هرچند به نظر می‌رسد استقلال که سابقه دو بار حذف در این مرحله را دارد این بار با انگیزه های متفاوتی مقابل حریفان آسیایی اش قرار گرفته و پس از سالها، حضور در مرحله یک چهارم نهایی آسیا را تجربه کند.
ترکیب احتمالی استقلال
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، علی حمودی، هاشم بیک زاده، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، مجتبی جباری، خسروحیدری، فرهادمجیدی، ایمان موسوی(آرش برهانی)

قلعه‌نویی: الشباب مرموز بازی می‌کند
امیر قلعه‌نویی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الشباب امارات گفت: در ابتدا باید از میزبانی خوب الشباب تشکر کنم. فردا (امروز) بازی حساسی با این تیم داریم، آنها مرموز بازی می‌کنند. بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که آنها از کمترین موقعیت گل می‌سازند. البته آنها تیم خوش‌شانسی هم هستند. هم در بازی مقابل صبا و با پاختاکور با خوش‌شانسی نتیجه بازی را از آن خود کردند. وی ادامه داد: الشباب فوتبال را با حوصله بازی می‌کنداین تیم 3 مهاجم خوب دارد و برنامه ما هم این است که ارتباط خط حمله و هافبک آن‌ها را قطع کنیم.
قلعه‌نویی با اشاره به اینکه استقلال برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رود گفت: ما مقابل الشباب چند هدف را دنبال می‌کنیم. هدف اصلی ما نباختن است. البته در بازی خارج از خانه مساوی بد نیست اما روحیه تیم ما همیشه هجومی است و سعی می‌کنیم پیروز بازی شویم. واقعیت فوتبال هم حرف نیست و باید ببینیم در 90 دقیقه چه می‌شود.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای مهار خط حمله حریف دارد گفت: در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت الشباب کار کردیم. یکی از دستورات ما در بازی فردا(امروز) انجام پرس تیمی است که این کار را بویژه در یک سوم میانی تکرار می‌کنیم.
 

Similar threads

بالا