شیوه هایی برای کوچک کردن ا ندازه سینه

Miss doctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
مشکلاتی که بسیاری از خانمها و دختران دارند سایز سینه است . برخی سینه بزرگ و برخی سینه کوچک را دوست دارند .در این بخش ،شیوه هایی برای کوچک کردن ا ندازه سینه بیان میکنیم و دراین زمینه پرسش وپاسخ هایی وجوددارد که شاید سوال شماهم باشد



سوالاتی از قبیل :

آیا با ورزش کردن سینه کوچک می شود؟

آیا استفاده از نوع سوتین خاصی به کوچک شدن سینه کمک می کند؟

آیا کاهش وزن و رژیم غذایی تأثیری در کاهش سایز سینه دارد؟

در خصوص کوچک کردن سینه با ورزش،علم ورزش بررسی در منابع داخلی و خارج داشته که شما را از آن آگاه می کند





اگر بخواهیم برخی از مهمترین مشکلات داشتن سینه های بزرگ را بیان کنیم ، باید به موارد زیر اشاره کنیم :
درد شانه و دوش
درد ناحیه گردن و گرفتن زیاد عضلات گردنی
سر درد
درد در ناحیه لگن و پاها
قوز و مشکلات مربوط به کمر

علاوه بر موارد بالا که بیشتر عوارض جسمانی حاصل از بزرگ بودن بیش از حد سینه هاست ، سایر مشکلات شامل عدم تناسب لباس و مشکلاتی از این قبیل را هم می شود درنظر گرفت . حال که با بعضی از مشکلات و معضلات داشتن پستان های بزرگ آشنا شدید بهتر است بدانید که تنها راه کوچک کردن آن ها جراحی نیست ، روش های دیگری هم وجود داره که در منزل می توانید انجام دهید.







در ابتدا لازم است به این مهم پرداخته شود که بافت سینه خانم ها از چربی تشکیل شده است و در زیر این بافت چربی، عضلات سینه قرار دارند. خود سینه نیز حاوی غددی است برای تولید شیر و تغذیه نوزاد در دوران شیردهی.سینه خانم ها توسط رباط های خاصی در جایگاه خود قرار گرفته اند با کهولت و افزایش سن این رباط ها کارایی خود را از دست داده و موجب آویزان شدن سینه ها می شوند.

باید بدانید که عوامل ژنتیکی نیز در کوچکی یا بزرگی سایز سینه بسیار دخیل هستند، در این موارد نمی توان آنچنان تأثیری بر کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه گذاشت.

کوچک کردن سینه با ورزش

بهترین و مؤثر ترین راه برای کاهش سایز سینه؛ انجام ورزش های قبلی – عروقی یا هوازی است. چرا که این تمرینات موجب چری سوز و به تبع آن کاهش چربی در بدن می شود.اما لازم است بدانید این تمرینات موجب کاهش چربی در کل بدن می شود، یعنی نباید انتظار داشت که این تمرینات فقط روی چربی سینه تأثیر داشته باشند. تمریناتی ورزشی مانند: دویدن، دوچرخه سواری، شنا، آیروبیک ، طناب زدن و پیاده روی سریع از جمله تمرینات هوازی هستند. طبق توصیه دانشگاه طب ورزشی آمریکا این تمرینات باید ۵ روز در هفته و به مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه انجام شوند، که البته حد معمول آن برای خانم های که سابقه ورزشی و آمادگی بدنی بالای ندارند از ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می باشد.کاهش ۴ تا ۶ کیلو وزن می تواند بر روی کاهش سایز سینه تأثیر گذار باشد.

توصیه می شود تنها به تمریناتی که به آن اشاره شده است اکتفا نکنید؛ انجام حرکات ورزشی که موجب درگیر شدن عضلات بالاتنه می شود نیز بر روند کاهش وزن و کوچک شدن سینه تأثیر گذار خواهد بود.تمریناتی مانند پوش آپ با ۱۰ تا ۱۵ تکرار.اصولا” انجام تمرینات سینه با وزنه موجب افزایش سایز سینه می شود، اما انجام این حرکات بدون وزنه نه تنها موجب تقویت عضلات سینه ای می شود و آن ها را خوش ترکیب می کند بلکه در کنار ورزش های هوازی شما را به هدف نزدیک تر خواهد کرد.



نکاتی با رژیم غذایی

همانطور که گفته شده تمرینات هوازی ،مؤثر در چربی سوزی هستند اما نباید نقش رژیم غذایی صحیح را نادیده گرفت.چرا که میزان خوردن و اینکه شما چه می خورد نیز بر کاهش و یا افزایش سایز سینه تأثیر دارد.اگر شما فقط به تمرینات ورزشی اکتفا کنید و از رژیم غذایی غافل شوید ، نتیجه ای در بر نخواهد داشت. از رژیم های غذایی که موجب افزایش وزن می شوند دوری کنید. در رژیم غذایی روزانه خود از سبزیجات، میوه و کربوهیدارت استفاده کنید.

لازم به ذکر است که باید از سوتین های استفاده کنید که باعث آویزان شدن سینه نشود. مانند سوتین اسفنجی.همچنین نباید از سوتین های استفاده کنید که سینه ها را تحت فشار قرار دهد چرا که موجب آسیب رساندن به سینه می شود.
 
بالا