نکاتی که باید پیش از کاشت سینه به آن فکر کنید

وضعیت
موضوع بسته شده است.

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
از آنجایی که ما ثانیه‌های قرن ۲۱ را سپری می‌کنیم، باید به این موضوع واقع‌گرایانه نگاه کنیم که کاشت سینه (ایمپلنت پستان) دیگر به گروه خاصی از مردم محدود نیست. اغلب خانم‌ها در مورد کاشت سینه، به عنوان یک عمل جراحی عادی یا یک عمل زیبایی نگاه می‌کنند.
ما اطمینان داریم که شما حجم زیادی از اطلاعات فنی و پزشکی و انواع مشاوره درباره‌ی کاشت سینه را از پزشک خود دریافت کرده‌اید، اما آیا تا بحال کسی هم به شما گفته است که ایمپلنت سینه چطور در شخصیت و تعادل عاطفی شما تأثیر می‌گذارد؟



۱. سینه‌های بزرگ‌تر، به شما شخصیت بهتری نخواهد داد ما هنوز نتوانستیم که دلبستگی مردان و رسانه‌ها را به سینه‌های زنان درک کنیم. اما واقعیت این است که سینه‌های بزرگ‌تر، به شما یک افزایش شخصیت جادویی نخواهند داد. از اینکه می‌خواهیم این حقیقت را بی پرده با شما در میان بگذاریم، متاسفیم. بسیاری از نوجوانان و خانم‌های جوان، در این زمانه، این مفهوم اساسی را در زندگی‌شان نمی‌فهمند.
خانم‌ها؛ به یاد داشته باشید، شخصیت شما از نوع راه رفتن، حرف زدن و رفتارتان با اشخاصی که اطراف شما هستند شناخته می‌شود، نه از بزرگی سینه‌هایتان! زمانی که می‌خواهید به ایمپلنت پستان فکر کنید، این موضوع را در گوشه‌ی ذهن خود داشته باشید.

۲. کاشت سینه، در زندگی حرفه‌ای شما بهبودی ایجاد نخواهد کرد اگر شما یک مدل هستید، شاید کاشت سینه در زندگی حرفه‌ای تان به کار بیاید. اما اگر در چنین صنعتی کار نمی‌کنید، کاشت سینه باعث نخواهد شد تا پله‌های ترقی را سریع‌تر طی کنید. اگر شما هم مانند خیلی از خانم‌های دیگر در دنیا یک شغل عادی دارید، عقلتان، دانش و تخصص شماست که در بالا بردن رتبه‌ی شما در سلسله مراتب سازمانی نقش مهمی بازی دارد. اینکه عمل کاشت سینه را انجام دهید یا نه، کاملا تصمیم شخصی خود شماست، اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر فکر می‌کنید عمل ایمپلنت پستان، در زندگی کاری شما ارزشی ایجاد خواهد کرد، دوباره فکر کنید.

۳. ممکن است تمایل شما به کاشت سینه گذرا باشد خیلی اوقات، خانم‌ها زمان سختی را در زندگی‌شان می‌گذرانند. همه‌ی ما با چنین مواقعی روبرو می‌شویم و هیچ راه فراری برایش نیست. این زمان‌های دشوار ممکن است نتیجه‌ی ارتباطاتی بد، مشکل با همسر یا حتی اختلالات روحی باشد. زمانی که می‌خواهید تصمیم بگیرید که کاشت سینه انجام دهید یا نه، باید وضعیت خود را ارزیابی کنید و از خودتان بپرسید که، «آیا در حال گذراندن زمانی دشوار در زندگی‌ام هستم؟ آیا این باعث شده که من به فکر کاشت سینه بیفتم؟» ما واقعا درباره‌ی انسان‌هایی که عمل کاشت سینه انجام داده یا می‌دهند، قضاوت نمی‌کنیم. تنها قصد داریم تا به خانم‌ها، مخصوصا خانم‌های جوان بگوییم که پیش از اینکه زیر تیغ جراحی بروید، از ثبات احساسی خود اطمینان حاصل کنید.

۴. فقط چون «احساس می‌کنید خوشتان می‌آید»، کاشت سینه انجام ندهید عمل کاشت سینه نه تنها جیب شما را خالی می‌کند، بلکه به این معنی است که شما می‌خواهید شکل و اندازه‌ی طبیعی بدنتان را تغییر دهید. تصمیم درباره‌ی اینکه عمل کاشت سینه را انجام دهید یا نه، یک انتخاب حیاتی در زندگی شماست، و ما شدیدا توصیه می‌کنیم زمان زیادی را در اینباره فکر و تحقیق کنید و دلایل قانع کننده‌ای داشته باشید که چرا می‌خواهید ایمپلنت پستان انجام دهید. هر زن، یک فرد متفاوت با روحیات متفاوت است، بنابراین برای ما شایسته نیست که بر روی تصمیم شما، چه بخواهید کاشت سینه انجام دهید و چه نه، نظری دهیم. اما اگر بتوانید پیش از اینکه خودتان را به تیغ جراحی بسپارید، چند دلیل قابل توجه برای اینکار بیابید، به شما کمک خواهد کرد تا یک تصمیم عاقلانه و حساب شده بگیرید و با دل قرص این عمل را انجام دهید.

۵. توجه مردی به سینه‌های شما، به این معنی نیست که او عاشقتان است آیا فکر می‌کنید «اگر سینه‌های بزرگ‌تری داشته باشم، مردها بیشتر به من توجه می‌کنند؟» اگر چنین سؤالی در ذهنتان وجود دارد، جوابش «بله» است. البته این بدین معنی است که مردهابه جای نگاه کردن به صورت زیبای شما، مستقیما به سینه‌هایتان خیره می‌شوند. آیا واقعا این را می‌خواهید؟ زمانی که می‌خواهید تصمیم بگیرید عمل کاشت سینه را انجام دهید یا نه، باید بین توجه مردان و عشق ورزیدنشان تفاوت قائل شوید. اجازه دهید که دوستانه بگوییم، عشق حقیقی و احساس واقعی، با اندازه‌ی سینه‌های شما سر و کاری ندارد. و اگر شریک زندگی‌تان از شما خواسته است که ایمپلنت پستان انجام دهید، لطفا از وی بخواهید تا دوباره به اولویت‌هایش فکر کند. آیا واقعاً فکر می‌کند اگر اندازه‌ی سینه‌هایتان بزرگ‌تر باشد، زیبا‌تر خواهید شد؟ [h=3][/h]
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاپیک برای جلوگیری از بحث های نامربوط قفل شد/
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا