چفیه به آکادمی موسیقی گوگوش رسید

anoeil

کاربر فعال تالار مدیریت ,
کاربر ممتاز
به گزارش پارس به نقل ازهمراهان :شبکه من و تو که هر اقدامی را در جهت تخریب فرهنگ و نوع پوشش جوانان ایرانی به کارگرفته است این بارچفیه را که نماد پوشش بسیجی است سوژه خود قرار داد.

در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش یکی از شرکت کنندگان به هنگام مصاحبه با دوربین این برنامه چفیه ای را به گردن خود انداخته و به همراه آن جلوی دوربین شبکه من وتو رفت.


در ماه ها و سال های اخیر چفیه های تولید شده در اسراییل به شکل گسترده ای در سراسر جهان پخش شده است که بسیاری از آنها دارای علامت ستاره داود واسکلت جمجمه انسان در حاشیه های آن است که اغلب از چشم استفاده کنندگان پنهان می ماند.در برنامه ای که مربوط به مد می باشد تبلیغ استفاده از چفیه با آرم ستاره داود را آغاز کرده است . در این برنامه ها شوهایی به نمایش در می آید که در آنها مانکن های مرد با چفیه های منقش به ستاره داود ظاهر می شوند.همچنین برای فراگیر شدن این نماد جهاد اسلامی به عنوان دستمال مد از شخصیت های معروف بعضا یهودی و صهیونیست مانند دیوید بکهام نیز استفاده شد.

چفيه اكنون در اروپا و بويژه در اسپانيا و دانمارک به قيمت بالايى به فروش مى‌رسد. در ژاپن، چفيه‌هاي ماركدار با قيمت‌هاى نجومى عرضه مى‌شود که قيمت برخى از آنها به هزار دلار نيز مى‌رسد. در سال 2001 نيز ايالات متحده چفيه‌هايى با علامت « no war» در سراسر آن کشور توزيع كرد.

از آنجایی که چفیه به عنوان نماد مسلمانان و مبارزان فلسطینی محسوب می شود و به تدریج این نماد به فرهنگ مبارزه و جهاد اسلامی در سراسر دنیا و به ویژه در خاور میانه و ایران توسط اسلامگرایان مورد استفاده قرار می گیرد، آمریکا و صهیونیست با تولید این نماد فرهنگی و جهاد اسلامی سعی در مصادره آن برای خود دارد و با این کار به نوعی سعی در تبدیل این نماد به یک دستمال گردن ساده دارند.

شایان ذکر است که شبکه من وتو سیاست خود را برمبنای اهداف صهیونیست و دولت انگلیس پایه گذاری کرده و حتی برای ترویج فرهنگ غربی به چفیه نیز رحم نکرده و برای مصادره این نماد اسلامگرایی و جهاد از آن به عنوان مد های غربی در برنامه های خود استفاده می کند.


 

Similar threads

بالا