اینترنت WiFi ، سیزده دلاری

Smaryam

عضو جدید
شرکت یونایتد ایرلاینز جزئیات بیشتری از سرویس اینترنت در پروازش را اعلام کرد. این سرویس از نیمه دوم سال جاری شروع خواهد شد و برای هر نفر در هر پرواز 13 دلار هزینه در بر خواهد داشت.
این سرویس توسط شرکت Aircell's GoGo ارائه می گردد و در شروع فقط در پروازهای نیویورک کالیفرنیای این شرکت -که توسط 13 فروند بوینگ 757 انجام می شوند- در دسترس خواهد بود. این سرویس اینترنتی شامل جستجو و مشاهده اطلاعات سایت ها، خدمات پست الکترونیک، استفاده از برنامه های چت و دسترسی به VPNهای اداری و تجاری خواهد بود.
انتظار می رود که به فاصله کمی بعد از شروع این سرویس، شرکت یونایتد آن را در اختیار مسافران دیگر پروازهای طولانی اش هم بگذارد.
فکر می کنید که 13 دلار قیمت مناسبی است؟ ممکن است برای ما زیاد به نظر برسد، اما نویسندگان گیزمودو اینگونه فکر نمی کنند و آن را قیمت منصفانه ای می دانند. البته امید می رود که در پروازهای کوتاه تر هزینه این سرویس کاهش یابد.
چندی قبل هم شرکت هواپیمایی ویرجین سرویس WiFi خود را در یک پرواز اختصاصی در ارتفاع 4572 متری تست کرد. سرعت دانلود این اینترنت 3.6 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن 1.8 مگابیت بر ثانیه بود. قرار است این شرکت برای پروازهای زیر 3 ساعت 10 دلار و برای پروازهای بالای 3 ساعت 13 دلار هزینه این سرویس را از مشتریان دریافت کند.
راستی سرعت اینترنت شما اینجا روی زمین چقدر است؟
 
بالا