82--دانلود نرم افزار تغییر چهره ویندوز XP به ویندوز 7

mahmoud.golzar

کاربر بیش فعال
این روزها زیاد خواسته می‌شود که درباره ویندوز جدید مایکروسافت، ویندوز هفت بنویسم. مطلب برای نوشتن هم زیاد در سر دارم که تقدیم دوستان خواهد شد.
اما هنوز هم ویندوز 7 برای تمام سیستمهای موجود در ایران یک سیستم عامل سبک به حساب نمی‌آید. ظاهر گرافیکی بسیار متفاوت یکی از مهمترین عواملی است که باعث سنگین تر شدن این سیستم عامل و طبیعتا ناتوانی علاقه مندان برای استفاده شده است.
جالب اینجاست که همین ظاهر گرافیکی یکی از دلایل جذب کاربران به ویندوز 7 است. شاید شما هم دلتان بخواهد یک بار در این ظاهر پر سر و صدا و دلفریب بگردید و یک محک کوچکی بزنید. من به جای این که اول سراغ نصب این سیستم‌ عامل بروم، یک راه دیگر را امتحان کردم و ظاهر ویندوزم به شکل زیر در آمد.





اگر شما هم مایل هستید چنین ویندوز XP زیبایی داشته باشید، شاید من بتوانم کمکتان کنم
تمام این راه‌ها برای من جواب داده است. ممکن است به هر دلیلی برای شما جواب ندهد. نمی‌خواهم خدای نکرده بعدا از چشم من ببینید. هر چند خوانندگان دائم می‌دانند که من سعی می‌کنم در حد توانم دقیق و درست بنویسم.
محتوای پوسته را از اینجا دانلود کنید. فایل فشرده شده را با نرم افزاری مانند Win RAR باز کنید. دقیقا به این ترتیبی که من می‌گویم نصب کنید:
فایل Fonts را از پوشه Fonts نصب کنید.
از پوشه Styler Toolbar اول فایل First Install Me و سپس فایل Then Run Me را نصب و اجرا کنید.
از پوشه Theme فایل Theme را نصب کنید.
پنجره ای می‌آید که در آن باید تم ویندوز خود را عوض کنید. ( در حقیقت شما پوسته جدید را انتخاب می‌کنید )

حالا برنامه و متعلقات نصب شده است اما شما می‌بینید با تصویری که من از ویندوز خودم گذاشتم زمین تا آسمان فرق دارد. برای این کار از منوی استارت به دنبال شاخه Styler بگردید و Styler را اجرا کنید. اگر به تصویر بالا از سیستم من نگاه کنید متوجه یک علامت S شکل در کنار تقویم می‌شوید.

حالا که برنامهStyler را اجرا کردید در سربرگ اول یعنی Style از گزینه Folder بر روی استایل SevenVG2 دو بار کلیک کنید که آن نوار بالای پنجره ها تغییر رنگ دهد.حالا در همانجا گزینه Font را هم می‌بینید. اینجا شما باید فونت های ویندوز را عوض کنید. من چون زیاد با اینترنت کار می‌کنم و چشمم با فونت Tahoma عادت دارد برای همه گزینه ها از این فونت استفاده می‌کنم. مانند شکل زیر:

طبیعی است شما می‌توانید فونت خود را به دلخواه انتخاب کنید. در کنار سربرگ Style هم سربرگ Toolbar را می‌بینید. آنجا هم به دنبال SevenVG بگردید. پیدایش می‌کنید.

شبیه کردن آیکنها بحث مفصلتری است اما به نظر من تا همین جا کافی است. عموما آیکن‌ها باعث سنگین شدن ویندوز XP تان شده و یک خورده هم محیط کارتان را غیرعادی و غریبه می‌کند. من شخصا این جوری را بیشتر پسندیدم.



منبع : يك فتحي !
 
آخرین ویرایش:
بالا