10 تصویر عجیب و جنجالی «گوگل ارث»

-->ali<--

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
در میان تصاویری که گوگل ارث تهیه کرده، تصاویری خارق‌العاده و عجیب ثبت شده که در این‌جا 10 تصویر عجیب که توسط این ابزار گوگل نمایش داده شده است را می‌بینیم، اگرچه برخی اعتقاد دارند این تصاویر دست‌کاری شده است:




1.دریاچه خون عراق




با منتشر شدن این عکس، افسانه‌هایی مبنی بر این که کشتارهای اخیر در عراق باعث به وجود آمدن دریاچه‌ای از خون شده اما حقیقت این است که ورود فاضلاب‌ به این دریاچه رنگ آن را تغییر داده است.



2.تصویر صورت بر روی خاک




این تصویر عجیب مربوط به منطقه آلبرتا در کاناداست. فرسایش زمین باعث شده تا چهره نیم‌رخ یک انسان بر روی خاک نقش ببندد. برخی عقیده دارند جاده‌ای که در امتداد گوش‌های تصویر قرار دارد، شبیه هد‌فونی شده که فرد در گوش خود قرار داده است.



3.جزیره عشق


این تصویر مربوط به جزیره‌ای در نزدیکی کروواسی، با مساحتی در حدود 130 هزار یارد مربع است. در جزیره عشق کسی زندگی نمی‌کند و صاحب جزیره تا زمانی که عروس و دامادها برای گذراندن ماه عسل خود در این جزیره به او مراجعه کردند از شکل ظاهری جزیره‌اش بی‌خبر بود.



4.کشتی گمشده


این کشتی باری بولیویایی در سال 2003 میلادی در نزدیکی سودان غرق شده بود و پس از انتشار این تصویر، بلافاصله موقعیت کشتی غرق شده مشخص شد.



5.صلیب شکسته آلمان‌ها




ساختمان متعلق به نیروی دریایی آمریکا در سان دیاگو در سال 1967 میلادی ساخته شده است و تنها معمار و بخشی از سازندگان این ساختمان از تصویر هوایی آن باخبر بودند. بعد از انتشار عکس هوایی این ساختمان توسط گوگل ارث در سال 2007 میلادی، نیروی دریایی آمریکا برای پوشاندن نشان مخوف آلمان‌های نازی 600 هزار دلار هزینه کرد.



6.تصویر مجری سرشناس




این تصویر مربوط به بازیگر و مجری سرشناس آمریکایی "اپرا وینفری" است و گفته می‌شود صاحب این منطقه به خاطر علاقه زیادی که به این مجری دارد، تصمیم گرفته مزرعه ذرت را به صورت تصویر خانم وینفری درو کند.



7. لوگوی فایرفاکس




در سال 2006 میلادی گروهی از دانشجویان دانشگاه اورگن محصولات این مزرعه را به شکل لوگوی مرورگر فایرفاکس درو کردند و این تصویر جالب را به وجود آوردند.



8.جزیره گمشده آتلانتیس




بعد از انتشار این تصویر، اغلب افراد وجود شهر گمشده آتلانتیس را باور کردند. اما کارشناسان گوگل ارث با بررسی این تصویر که مربوط به سواحل آفریقاست، اعلام کردند این تصویر توسط زیردریایی‌ها به وجود آمده‌اند.



9.پاپانوئل




این تصویر مربوط به پاپانوئل است که طول قد آن نزدیک به 60 کیلومتر است و در کشور فنلاند گرفته شده است.



10.هواپیمای جنگنده در پارکینگ




بعد از انتشار تصویر یک هواپیمای جنگنده که در پارکینگ خودروها پارک شده، مردم شهر پاریس اعلام کردند که آن یک ماکت با اندازه واقعی یک هواپیمای جنگنده میراژ 2000 است.
 

Similar threads

بالا