ده شهر خطرناک دنیا در سالهای اخیر

mahmoudgenius

عضو جدید
کاربر ممتاز
. بوگوتا، کلمبیا :با اینکه میزان امنیت در شهر بوگوتا در سالهای اخیر افزایش پیدا کرده، ترس و وحشت از گروههای تروریستی همچنان در این منطقه ادامه دارد.



2.سیوداد خوارز، مکزیک:شهر سیوداد خوارز از شهرهایی است که در مدت کوتاهی گسترش پیدا کرد و همزمان با گسترش شهرنشینی در این منطقه میزان جرم و جنایت نیز افزایش پیدا کرد. متاسفانه میزان جنایت همچنان در این شهر در حال افزایش است و آن را به یکی از خشن ترین شهرها تبدیل کرده است.



3.سنت لویز، میسوری:براساس آخرین تحقیقات اف.بی.ای در بین شهرهای مختلف امریکا، شهر سنت لویز از نظر قتل، تجاوز و دزدی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این شهر توانسته 2 بار رتبه خطرناک ترین شهر امریکا را به دست بیاورد.



4.پورت پرنس، هائیتی:
با اینکه در سال 2004 تغییرات حکومتی در این کشور رخ داد اما پورت پرنس، پایتخت و بزرگترین شهر هایتی همچنان خشونت و جرم را در خود می بیند. هیچ پلیس واقعی در این شهر وجود ندارد که بتواند مقابل این خشونت ایستادگی کند.



5. موگادیشو، سومالی :
وقایعی مثل حمله تروریستی، انفجار بمب، خودکشی در فرودگاه و آدم ربایی موگادیشو را به یکی از خطرناک ترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است.



6.کاراکاس، ونزوئلا:
کاراکاس از جمله شهرهایی است که در سال های گذشته نیز جز 10 شهر خطرناک دنیا بوده است. میزان قتل در پایتخت ونزوئلا همچنان بالاست و این در حالیست که این شهر هنوز رتبه خودش را در تبادل مواد مخدر حفظ کرده است.



7. پورت مورسبی، گینه نو:
جرم و جنایت یکی از مهم ترین نگرانی های پایتخت گینه نو، پورت مورسبی است. اگر شما قصد سفر به آنجا را دارید باید بدانید که در خطر تجاوز و یا دزدی هستید. همچنین باید بدانید که ماشین دزدی، پرتاب کردن سنگ به سمت وسایل نقلیه، دزدی مسلحانه و ... از اتفاقاتی است که هر روز در این منطقه رخ می دهد.



8.گروزنی، چچن، روسیه:
در سال های گذشته، ویران ترین شهر اسمی بود که به این منطقه اطلاق می شد اما با افزایش میزان قتل، تجاوز و آدم ربایی، این ناحیه نیز جز خطرناک ترین شهرها نام برده می شود.



9.سانتودومینگو، جمهوری دومینیکن:اگر امسال قصد سفر به جمهوری دومینیکن را دارید، وسایل با ارزش خودتان را در خانه بگذارید!. جرم و جنایت هنوز یکی از بزرگترین مشکلات این منطقه است و این در حالیست که کیف قاپی و جیب زنی از ساده ترین اتفاقاتیست که در این شهر رخ می دهد.



10.مظفرآباد، کشمیر، پاکستان:
با اینکه کشمیر به دلیل تمام زیبایی های طبیعی خود به عنوان "بهشتی روی زمین" شناخته شده اما از جمله خطرناک ترین مناطقی است که می توان نام برد و این به دلیل قرار گرفتن این ناحیه بین سه کشور مسلح به سلاح هسته ای هند، پاکستان و چین است.

 

Similar threads

بالا