تبليغ ازدواج با محارم از سوي بهاييت.............!!!

روياي ماه

عضو جدید
حجت الاسلام منصور برزگر عضو هيأت مديره اتحاديه تشكل‌هاي قرآني كل كشور گفت: از فعاليت بهائيان در شيراز مدت‌هاست مي‌گذرد و مسئولين فرهنگي اين استان نيز در جهت خنثي كردن اين فعاليت‌ها اقداماتي در اين خصوص انجام داده اند.

به گزارش شيعه نيوز به نقل از جهان، وي افزود: تا مدتها قبل، اين فرقه در شهرك وليعصر شيراز پايگاهي داشتند و فعاليت‌هايي انجام مي‌دادند كه ايجاد آرايشگاه هاي رايگان براي مردان، جلسات شب نشيني و ترويج و تبليغ ازدواج خواهر و برادر، راه اندازي سوپرماركت‌ها و ارائه خدمات رايگان و تخفيف هاي 5000 توماني به مشتريان معرفي شده، برخي از فعاليت هاي آنان بود.

عضو هيأت مديره اتحاديه تشكل‌هاي قرآني كل كشور در ادامه با بيان اينكه آنان از صهيونيست‌ها مبالغ كلاني براي انجام اين ماموريت دريافت مي‌كنند، خاطر نشان كرد: مبلغان اين فرقه پا را فراتر گذاشته و حتي به روستاهاي اين استان مي روند و با سوءاستفاده از فقر در مناطق روستايي و محروم به دنبال رفع مشكلات مالي و اقتصادي آنها بوده تا بتوانند پايگاه اجنماعي خود را در بين مردم ارتقا دهند.

وي ادامه داد: مدتي است فرقه بهائيت فعاليت‌هاي تبليغي خود را در استان فارس به صورت گسترده آغاز كرده است و مسئولان فرهنگي نيز بايد به طور جدي به دنبال راهكاري براي اين امر باشند.

تحريكات مذهبي بهائيت منطقه خرمدشت كرج
اخيراً تعداد زيادي اطلاعيه در خصوص اعتقادات بهاييت در منطقه خرمدشت از توابع شهرستان كرج توسط فرد يا افراد ناشناس توزيع گرديده است.

در اين اطلاعيه مطالبي در خصوص سن بلوغ، ازدواج با محارم و حج بيان شده است. گفتني است در محل انتشار اين اطلاعيه تعداد زيادي از پيروان بهائيت ساكن هستند.

آموزش روش هاي تبليغ به جوانان بهايي
اخيرا در جلسه جوانان بهاييت در ياسوج، ناظم جلسه ضمن آموزش شيوه‌هاي تبليغ به جوانان و نوجوانان شركت كننده از آنان خواسته است به صورت آشكارا، مستقيم و غير مستقيم و از طريق ارتباط خانوادگي به تبليغ بهائيت بپردازند.

در اين جلسه به حاضرين تاكيد شده كه با اخلاق و رفتار خود سعي در جذب افراد كنيد، علاقه مندان به بهاييت را مستقيم به جلسات دعا دعوت كنيد.

وي همچنين شيوه هاي ديگر تبليغ را اين گونه بيان كرد: در مورد بهائيت با مردم صحبت كنيد و افرداي كه آمادگي درك و پذيرش را دارند، به بهائيت دعوت كنيد. رفت و آمد خانوادگي و دوستي با كساني كه با آنان در ارتباط هستيد برقرار كنيد.

گفتني است فعاليت بهائيت در بين جوانان استان كهكيلويه و بوير احمد افزايش يافته است.

:mad:
:mad::mad:
:mad::mad::mad:
:mad::mad::mad::mad:
 

mammad_1313

عضو جدید
کاربر ممتاز
مردم ما عقل و شعورشون بالاست و خوب و بد را از هم تفکیک میکنن، ولی خوب دستشون درد نکنه تو این گرونی بازار به فقرا کمک میکنن، انشاا... که مدیران اجرایی یاد بگیرن و کمتر شکمشون رو جلو بیارن
 

Maryam.Silent

عضو جدید
کاربر ممتاز
مردم ما عقل و شعورشون بالاست و خوب و بد را از هم تفکیک میکنن، ولی خوب دستشون درد نکنه تو این گرونی بازار به فقرا کمک میکنن، انشاا... که مدیران اجرایی یاد بگیرن و کمتر شکمشون رو جلو بیارن
نه خیلی تحت تاثیرشون قرار میگیرن نمونش دوست خودم bfش بهاییه همچین از دینش واسش گفته که دختر ساده قبولش کرده البته نه اینکه از اسلام برگرده ها اما میگه دین اونا هم دینه مثل دین ما
 

Similar threads

بالا