امام و ولایت در کلام شهیدان

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسم رب الشهدا






«این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می کند» - (امام خمینی ره )




 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروردگارا تو را قسم می دهم به عظمت و شکوه خودت که امام عزیز ما را، خمینی کبیر را، در پناه خودت و پناه امام و جت خودت، امام زمان (عج) حفظ فرما و جان ناقابل من را فدای بنده پاک خودت امام خمینی بگردان . خداوندا! تو خود آنچنان ایثار و فداکاری بمن بده تا من بتوانم جان و مال و همه چیز خود را فدای انقلاب اسلامی عزیزمان و رهبر عظیم الشان آن بنماییم پروردگارا تو خود آنچنان نیروی عظیمی به امامم بده تا آن بتواند در پناه امام زمان (ع) حکومت مستضعفان را بر مستکبران به ابعاد جهانی آن به مرحله عمل برساند .
خداوندا، وجود امام عزیزمان خمینی نعمتی است بس گرانبهاکه تو خود آن را به ما کرامت کرده ای، تو خود به نیرو و خواسته خود، آن را حفظ بفرما . خدایا این امید ملت ایران و امت اسلام را از ما نگیر و شایستگی پیروی آن را به ما بنده خودت عنایت بفرما.
.
پدرجان، مادر عزیزم و برادران و خواهران مهربان و مسلمانم این خواسته فرزند و برادر خود را بشنوید که انقلاب اسلامی ما انقلابی است بس گرانبها و بس عظیم . به این انقلاب و رهبرمان امام خمینی وفادار مانده و هیچ گاه خیال باطل دورشدن از آن برخود نپذیرید بدانید و آگاه باشید که خمینی عزیز نعمتی است که شامل همه ملت و مردمی نخواهد شد و خداوند ما را گرامی داشته که این وجود مقدس را به بندگان ناتوان خود بخشیده است، تا می توانید با جان و مال و با هدیه فرزندان خود در راه رضای خدا بکوشید و بدانید که هم اکنون پیروی از امام خمینی پیروی از قرآن و خدای آن است.
.

«شهید میرآقا عباسی جلالی »
 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز حسین زمانمان امام بت شکن قرنمان خمینی کبیر محرومان و مستضعفان جهان را به قیام بر علیه استکبار جهانی می خواند تا با مشت محکمشان بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بکوبند و به آن ها بفهمانند که دیگر نمی توانند در برابر اسلام بایستند .

«شهید محمد عبودی »

 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
به فرموده امام بزرگوارمان حضرت امام خمینی مدظله العالی این انقلاب مال پابرهنگان و مستضعفان می باشد در راستای هدفهای انقلاب گام برمی داشتم بگذریم سخن بدرازا کشید و من از اصل مطلب به دور افتادم گفتنی بسیار و خاطرات از این انقلاب بیشمار که اگر بخواهم همه را بر روی صفحه کاغذ بیاورم مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد امااصل مطلب! از خانواده فقیری به دنیا آمده که از مال دنیا چیزی ندارم که به کسی ببخشم تنها وصیت من این است که وقتی خبر شهادتم به بستگانم علی الخصوص پدر و مادرم می رسد برایم شیون و زاری ننمایند بلکهبایستی از شهادت من و شهادتهای دیگر خوشحال باشند زیرا ضامن بقا و دوام این انقلاب شهادت است ما برای تداوم این انقلاب شهدای بسیاری خواهیم داد دشمن ما از این شهادت ها بیم دارد .


«شهید امرالله عبدیزاده »
 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
«. . . امام عزیز!

من در آن زمان نبودم که به ندای سالار شهیدان حسین (ع) پاسخ دهم، ولی اینک خوشحالم که به ندای آسمانی ات پاسخ دادم و به جبهه آمدم تا دین خود را به اسلام ادا کنم . . .»

«شهید حسنعلی رضایی »
 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
«ملت قهرمان ایران!

قدر این رهبر ملکوتی - که تمام سیاستمداران دنیا را از درایت خود مبهوت کرده است و تمام قدرتمندان جهان را با قدرت ایمان خود به زبونی کشانده است و با بیان شیوای خود، دل همه مستضعفان را شاد کرده است - بدانید و شکر کنید که خداوند منت نهاد و چنین رهبری را به ما ارزانی داشت . . .»


«شهید رحیم معزی »
 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
«بت شکن زمان!

تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود را فدای راه تو می کنیم . درود بر ملت شهید پرور ایران که نمونه شخصیت الگو و اسوه اسلام را تنها نگذاشتند و یک لحظه تردید نکردند . و همگام و همدوش با او در مقابل دشمن ایستادند . . .»


«شهید علی کمالی »
 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
«. . . امام عزیز که قلبهای ما را روشن کرده ای !

مطمئن باش که من یاور تو هستم و از اسلام تا آخرین نفس دفاع کرده ام و خواهم کرد . . .»


«شهید محمد رضا کاشف میرزائیان »
 

شاهده

عضو جدید
شهيد سيد محمد مير يونسى

وظيفه ما اين است كه با وحدت و يك‏پارچگى و با اتكال بر خداوند متعال دست از يارى امام برنداريم .
 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
ما به خود می‌بالیم که پروانه‌وار بر گرد شمع ولایت فقیه بگردیم و بسوزیم و بدان سوختن می‌نازیم که حیات ما در سوختن ماست بر محور شمع هدایت ولایت فقیه./ شهید محمود احمدی
 

Similar threads

بالا