سرعت پايين اينترنت صداي رسانه‌هاي آمريكا را درآورد

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تازه‌هاي وب و اينترنت؛
سرعت پايين اينترنت صداي رسانه‌هاي آمريكا را درآورد ... :gol::surprised:


خبرگزاري فارس: سرعت پايين دسترسي به اينترنت در آمريكا در مقايسه با كره جنوبي به عنوان كشوري كه سريع ترين سرويس هاي اينترنتي را ارائه مي دهد موجب انتقاد رسانه هاي اين كشور از دولت شده است.






به گزارش فارس به نقل از سي ان ان، اگر چه اينترنت اختراع آمريكايي‌ها است، اما امروزه بسياري از كشورها در زمينه ارائه سرويس هاي پرسرعت اينترنت با قيمت و كيفيت مناسب گوي سبقت را از ايالات متحده ربوده اند و اين امر به مذاق اين كشور خوش نيامده است.
جديدترين آمار منتشر شده توسط موسسه Akamai نشان مي دهد كه سرعت اينترنت در آمريكا يك چهارم كره جنوبي است كه سريع ترين و با كيفيت ترين خدمات اينترنت در جهان را با قيمت مناسب ارائه مي دهد.

از سوي ديگر در حالي كه آمريكايي ها براي يك اتصال با سرعت متوسط 10 مگابيت در ثانيه بايد 45.5 دلار در ماه بپردازند، اين رقم براي يك اتصال 100 مگابيتي در كره به حداكثر 28.5 دلار مي رسد.

در اين ميان كارشناسان دلايل مختلفي را براي تشريح علل عقب افتادگي آمريكا نسبت به كشوري مثل كره جنوبي ذكر مي كنند كه از جمله آنها مي توان به عدم وجود رقابت شديد و گسترده ميان شركت هاي آمريكايي، تفاوت هاي فرهنگي و سياسي، پراكندگي متفاوت جمعيتي و تنوع جغرافيايي و سياست گذاري هاي متفاوت اشاره كرد.
 
بالا